Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ROZHOVOR: Byli jsme naivní, říká spoluautor úspěšné české Fallout hry

Vývoj postapokalyptické hry na hrdiny Fallout 1.5: Resurrection trval deset let. Většina z toho, co se udělalo v prvotním naivním nadšení, ve hře buď není, nebo je značně předělané, prozradil Bonuswebu programátor a koordinátor projektu Václav Panoš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45a88n 66K73r54p73e52c 5546573954342

souboje jsou vicemene frustrujici. zejmena pak souboje na "dalku" kdy pri 130% skillu prakticky sniperkou netrefite na 10 kroku bandoura do kvetaku... po 70% nema cenu strilet, pokud nechcete neustale save/loadovat protoze to 70% neni ani nahodou. realne je to tak 40%. toto mi asi vadi nejvice. chapu ze obtiznost musi byt, ale musi byt i logicka. oproti tomu je ve hre prilis mnoho streliva a penez. dale je mnoho XP za beznou havet a malo za lidi zjm. ghouly kteri jsou (diky za to) docela tuzi, naopak paraci jakozto sigri pustiny jsou strasne vymekli a i v 3Dckovych falloutech na me pusobili desivjeji. u parace bych snesl klidne i dvounasobek HP. jinak velmi dobra prace. jeste jsem nedohral a tak se necham jeste treba v zaveru prekvapit. ps: nemuzu objasnit vrazdu Marie a uz nevim kudy kam, je to jeden z poslednich questu ktere mam pred zakladnou mutiku a nechce se mi k tomu furt vracet a bloudit. nepomuze nekdo?

0/0
7.1.2014 22:15

P20e37t69r 91G31r31i50v59a27l35s78k28ý 6382704629953

prohledat hroby, promluvit s hrobníkem, promluvit s tatíkem a oběma lídrama gangů...jo ještě si vzpomínám, že jsem musel na chvíli vypadnout z města, tak možná pomohlo i toto.. jinak jí zabila ta ženská z horního gangu (stejně jako jeho vůdce, ale nikomu to neřekla) Už je to déle co jsem to hrál a jména si nepamatuji.....;-)

0/0
7.1.2014 22:30

J79a44n 43K92r91p11e17c 5176843494362

to vsechno jsem udelal, ale uz nic z toho. mozna jsem jen neco udelal ve spatnem poradi. kazdopadne horni gang jsem uz vykydlil, takze mam asi smulu...

0/0
7.1.2014 22:56

J16a58r45o95s87l41a30v 81B54r37ü92m45m77e59r 7214183216

XP body jsou stejné jak v originál Falloutech. Párači jsou v 2D Falloutech relativně lehcí, v 3D naopak, New Vegas to hnízdo bylo jediné, co jsem nedal, i když jsem měl všechny vlastnosti na 10, skilly na 100+ super zbroj a zbraně.

Se sniperkou v 1.5 nemám problém, se 105% skillu se ve dne trefuji přes celou mapu .

0/0
8.1.2014 1:11

J60a94n 21K57r92p17e20c 5646133324132

no prave, a to byla prave chyba i predchozich falloutech. tady jsem cekal ze to bude lepe vyvazene. jo ale ne mirenou strelou... v New Wegas nema cenu tahat na sobe neco tezsiho nez lehke, max stredni brneni. zbytek prilis omezuje. s AMR a ranou do kvetacku z krytu se kazdy parac rozlouskne jak kokosak. Jen se je treba nikdy neukazat a vzdy pokud vyciti jiny parac ze nekdo z nich padnul, je se treba stahnout a schovat, nez se uklidni. A staci pouzivat normalni strelivo, explozivni je mozna trosku zajimavejsi, ale dela to desny kraval, toho si vsimnou vzdy. Mam takovy pocit ze neni problem je sundat i normalni sniperkou z krytu na jednu ranu - a ta je i s tlumicem, takze vetsinou nezjisti ostatni nic, nez na ne dojde rada, a vlastne ani potom ne. doporucuji to v prikrceni obchazet po prave strane dookola po tom vyvysenem balkonu a nenechat se spotnout. pro hlucnejsi drsnaky potom uplne zvrchu (tam kde je ta skupina chanu) se to da kropit z cehokoliv, klidne i atomovkama. rovnez se da nepozorovane vylezt na ten dopravnikovy pas uprostred a kropit to zezhora, a nez se tam nejaky z tech paracu vyskrabe, je davno po nem. energeticke zbrane jsem ve 3D snad nepouzival vubec stejne jako energozbroje. V 1 a 2 energozbroj nema takove negativa jako v 3D.

0/0
8.1.2014 3:02

J30o84s52e94f 24S91t23e31h47l46í96k 7558265349134

Bohužel musím dát za pravdu jednomu škarohlídovi, co recenzoval několik dní po vydání v komentařích na off webu. Hra je skvělá, ale nedodělaná a to pro co se většina RPG hraje dost ničí tím, že jediný úpravce těžkých zbraní je mutant a člověk ho musí při hře proti lovcům sejmout. Jediný obchodník s lepší lehko-těžkou výzbrojí ve hře je opět kandidát na kulku.

A levelování? Ano, vše je těžké. Problém jsou karavany o dvou obtížnostech. Nájezdníci a zviřátka (suprlehká) a ghoulové v energozbrojích a párači (těžká). Když člověk doběhne hned na začátku do Seditu a nechá se najímat do Cor...mi vypadlo jméno - prostě do Redding-like města, má během chvíle hafo zbraní, lvlů a zbroj si koupí za výdělek z prodaných nájezdnických krámů... . Po dvou hodinách karavan je člověk dost tvrdý aby se s karavanou dostal do Albereque a koupil si kevlar....a tím to v podstatě končí. V kevlaru už se zvládne všechno včetně lovení ghoulů v energozbroji/ boj s lovci/ mutanty apod. Pouze pro vykydlení konečného záporňáka (resp každého z main bossů) jsou potřeba energetické/ těžké zbraně a to je zas nepostačující vzhledem k unikátní boss výzbroji. Tzn mé oblibené kritické, srazit do chvilkového bezvědomí a obrat o zbraně....bez toho jde o víceméně nesmyslně dlouhý souboj (s main bossem) - kdy se i můj fallout mozek mlátil do čela že tolik hp vzhledem k příběhu daného nepřítele je nesmysl.

0/0
7.1.2014 10:45

J66i82ř80í 82Ř88e88h56o88ř 9388778236508

jsem to tedy ještě nehrál, ale vaše popisovaná přímočará cesta za výbavou byla možná i v klasických dílech falloutu. Po prvním dohrání už prostě člověk věděl kam jít. Jen příběhová detektivní linka vedla hráče postupným vývojem.

+1/0
7.1.2014 11:19

M35a40r84e19k 27Z61a68h84r96a31d85i46l 6884709745301

No, tak třeba Fallout 2 - Rovnou cesta do San Fran (případně si ještě v NCR nakrást pár bozarů) tam pravidelně očórovat 2 obchodníky v čínský čtvrti a výbava zaručena. Pak si tam u bratrstva zjistit polohu Navarra, tam si vzít zdokonalenou energo zborj. No a pak už si člověk může dělat téměř co chce ;)

+3/0
7.1.2014 11:38

J14a78r85o54s58l50a36v 82B29r43ü23m73m95e23r 7274113506

Tak sejmout není nutné nikoho, ale zase je to takové reálné a těžší, že některé věci nejdou vzít zpět. Člověk musí přemýšlet co udělat a co ne. Mně se to líbí.

Nevíš kam zdrhl Cole?

Že od koupě kevlaru už začíná být hra poměrně snadná je nemoc všech Falloutů.

0/0
7.1.2014 11:22

V86á90c61l37a79v 93D57v48o15r23s80k46ý 8906211247684

Asi jak píše Marek nade mnou, teď naposledy, když jsem si zahrál Fallout 2, tak jsem od 4. lvlu běhal po světě ve vylepšené energo zbroji, to už jsem pak loadoval, akorát když mi někde zhynul parťák.;-D

A souboj se závěrečným bossem byla úplná pohoda, první ranou jsem ho srazil na zem a tam už dodělal, do konce souboje se už nezvedl.:-)

0/0
9.1.2014 8:48

V52á19c51l33a63v 98D97v56o64r74s13k87ý 8716711797304

Hra je skvělá, jen škoda, že ne trochu delší.;-)

+1/0
7.1.2014 8:52

J44o59s97e19f 46J50a19n31o47u48š45e69k 5893914178284

O to radši si ji zase zahraju vícekrát, s jinou postavou, jiným chováním a řešením situacíR^

0/0
7.1.2014 9:17

M53a30r85e71k 93Z46a50h87r43a95d61i75l 6164849765351

No, vzhledem k délce vývoje už bych jí snad ani delší nechtěl ;-)

0/0
7.1.2014 9:19

J92a45n 86J92a12r76o28s 1429877140838

Meli jeste pockat 10-15 let a mohl to byl plnohodnotny Fallout :D

Kecam, uzil jsem si to moc a autorum velky dik za praci.

+1/0
7.1.2014 17:04

M28a39r18e64k 57Z56a58h66r84a98d85i82l 6924709645221

Dík za parádní rozhovor. R^

+2/0
7.1.2014 7:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.