Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Vetřelec se vrací ke kořenům hororu a odkazuje na Ridleyho Scotta

Alien: Isolation se odehrává patnáct let po událostech filmu Vetřelec od Ridleyho Scotta z roku 1979. Vývojáři slibují, že hráči poznají, co je to strach.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F53i54l12i69p 60S43i63m79e71k 6275177243

Už se těším, mám rád styl těchto her, jako dead space atd. Snad to bude skvělé.

0/0
22.1.2014 15:50

P22e13t19r 74Z95a21s34k59o82č90i43l 2285602738299

Ten trailer ve 1280x720 - proč iDNES vždycky úplně vymrví jakýkoliv video? Neriskujou žalobu?  http://www.youtube.com/watch?v=H_mToxWxWL4

+2/0
11.1.2014 9:30

A42l44e59x50a77n45d38r 43K34o41s84t65k48a 5369226169796

Hnusný, slizský, kyselinu chrchlající vetřelec, to zní jako naplnění vlhkého snu fanouška., Tedy hardcore fans.. Prosím, hlavně ať v tom vydrží, ať tam nepřidají nějaké vyměklosti.. Správný vetřelec cení druhé zuby i když ho zrovna nakladačem vyhazujetedo kosmu..

+9/0
9.1.2014 16:35

J12a89n 16H37a68b49á67s33k30o 4804707691623

Vypada to nadejne. Vzhled 70. let presne jako od Scotta me nadchnul. Jenze i Colonial marines vypadalo stejne nadejne a vsichni vime, jaka byla realita

+3/0
9.1.2014 15:52

V68á50c10l68a43v 47J37a67n65o45c75h 1746745501637

No, po fiasku s Prométheem bych se s vetřelcem na Ridleyho Scotta raději moc neodkazoval.

0/−7
9.1.2014 14:04

A35l67e20x55a78n36d47r 57K83o22s14t74k19a 5819546259566

Prometheus je pravda zrůdnost. Ale vetřelci jsou stále braní za špičku žánru. Proč se na ně neodkazovat? Naopak, pokud se tvůrci drží schématu: vetřelec je mimořádně hnusný, odolný, rychlý a inteligentní prevít v exoskeletu, který po zranění chrlí kyselinu..

+4/−1
9.1.2014 16:38

J72a63n 78H26a24b48á66s77k68o 4524447331703

Proc zrudnost? Asi jsem vyjimka potvrzujici pravidlo, ale ja jsem z nej byl uneseny. rozhodne byl lepsi nez posledni 2 vetrelci a vsechny AvP dohromady. kazdej mi rikal, jak to nedavalo smysl a ze to nepochopil a tohle a tamto, nebylo na tom naprosto vubec nic k nepochopeni. Pro me je to skvely snimek. Jinak  se zbytkem s Vami musim souhlasit R^

+2/0
10.1.2014 9:46

M60a93r74c27e68l 93H22r59o24c83h 9419139512

Ne že bych si ten film pamatoval do každičkého detailu, ale co si tak vybavuju, tak nejdřív všichni potřebovali helmu, kde byla zabudovaná vysílačka, na konci tajemně ne. Android dvacetkrát zopakuje, že je robot a nemá žádné pocity, ale když spustí nějaký ten hologram nebo něco, tak dělá jůůůů. No a ženská po císaři vesele sprintuje a skáče... Tím vám neberu názor, že je to dobrý film. (I když já už ho nehodlám vidět podruhé) Ale že tam nebylo nic k nepochopení?

0/0
11.1.2014 7:32

J84a31n 42H61a58b83á89s60k27o 4114857841193

tak tam je to zapricineno tim, ze film mel byt jeste o polovinu stopaze delsi a tak se nevyhnete nejakym kixum. Ona to neni ani tak Ridleyho vina, jako studia, protoze mu o polovinu skrouhli rozpocet. Ale v directors cut uz byly i nektere z tech vystrizenych zaberu. Jasne ze zrovna s tim cisarem to bylo dost pretazene za vlasy.

0/0
11.1.2014 14:19

T52o71m87á10š 66S94k23á60l51a 6528807

jak chcete delsi stopazi opravit kiks, ze topograf se ztrati v jeskynich, ktere sam mapuje, ze objevovatele, kteri jdou na cizi planetu jsou vystraseni z kosti, ze biolog se priblizi k nezname zive entite a jde si ji pohladit, nebo ze vezmete odborniky ze vsech oboru na veledulezitou vypravu pres pul vesmiru a ani jim nereknete proc je berete, co budou delat, nebo jak se pripravit. Jestli chcete dalsi, klidne pridam :) 

Klasickou Scottovu preziravost k faktum netreba zminovat (jakoze na prekonani vzdalenosti, kterou uvadi v prvni minute by podsvetelny pohon z Alien universa proste nestacil). Dobre scifi proste dava smysl a pouziva vymyslenych veci coby-kdyby.

0/0
15.1.2014 15:36

J43a64n 84H30a43b22á49s93k83o 4214957811563

To nejsou kixy, delate jako by se lide iracionalne nechovali ;-)

0/0
15.1.2014 16:44

P36e90t85r 49M79a98l75i72š41k83a 6831695871353

Mě se to celkem líbilo.

+3/0
9.1.2014 18:51

M82i73c17h38a34l 79Ž88e79l24i28n15s40k83ý 9880458891350

Hodně by mi k tomu seděla atmosféra první Amnesie nebo Outlast. Žádné zbraně, jen zběsilý útěk (maximálně tak zabití nalákáním do nějaké pasti v podobě vypuštění do vesmíru třeba) a pokud by se dostal k hráči na dosah ruky, tak by hra z 90% končila hodně rychlou smrtí. A náhodné generování jeho (jejich) výskytu v každé úrovni.

+7/0
9.1.2014 10:27

M41a74r16e53k 40Š13e37b20e70s53t14a 2703331103467

tak on patří k alienům i třeba nějaký pěkný plamenomet...ovšem ten by člověk mohl najít vypotřebovat nadrž a zahodit.....jinak rozhodfně slušné nápady .)

+4/0
9.1.2014 11:05

M73i33c24h20a20l 13Ž66e57l75i46n20s70k30ý 9740688911830

Ten plamenomet by šel, ale ne na zabíjení, ale spíš na chvilkové zahnání třeba

+1/0
9.1.2014 11:09

H94e93r58b38e23r29t 39V42á14c11l23a18v45s75k52ý 4949145921202

Ono věru zabít Vetřelce hned zkraje by značně ubralo na napětí ;-)

+3/0
10.1.2014 0:31

A64l31e78x25a37n17d57r 76K93o92s65t89k95a 5839226869376

Záleží na tom, ze kterého filmu vycházíte. V Aliens (tedy v prodloužené verzi) je ty dálkově ovládané rotačáky porcovaly velmi, velmi pěkně.

+2/0
9.1.2014 16:41

H16e87r45b20e93r80t 76V98á65c43l67a11v44s27k35ý 4699745811282

Všichni tu vycházíme pochopitelně z jedničky.

+1/0
10.1.2014 0:32

M73i24c42h10a15l 70Ž61e48l20i45n32s21k60ý 9620658671970

Tak existuje ještě jedna ukázka ... jmenuje se ORIGINS TRAILER ... v téhle ukázce je vidět, že je splněno vše co jsem si přál :) ... hra ve stylu Amnesie, náhodné objevení vetřelce a co se mi líbí nejvíc, je ve hře pouze jeden vetřelec, takže žádná likvidace vetřelců po stovkách ... možná tomu dám i šanci po šílené hře A:CM

+1/0
9.1.2014 15:57

M15i73c54h36a96l 47V37e51r24n19e92r 8587476647364

Četl jsem recenzi na americkém webu, kde si mohli přímo zahrát demo Isolation, a podle toho by tam mělo být všechno, co si přeješ :-) Tedy jediný vetřelec, který cestuje po vesmírné stanici tradičně ventilací a dalšími skrytými cestičkami, aby mohl hráči nečekaně skočit třeba přímo za krk. Jak popisovali postup, tak jedinou možností (alespoň v dané části hry v demu) bylo schovávání, plížení a případně útěk (ale tam má hráč šanci na přežití jenom, pokud se vetřelec zrovna dívá jinam ;-)). Nechybí ani prořezávání dveří. Vetřelec by se měl podle tvrzení autorů hry orientovat hlavně na základě svých smyslů, takže nás snad nečekají srandovní kiksy naskriptovaných scén jako v Colonial Marines, kdy si to někdy vetřelci štrádovali přímo kolem hráče a nevěnovali mu jediný pohled;-D

+2/0
9.1.2014 19:48

J19o40s68e62f 90P54o44ž15i33v29i38l 8884306207550

Super, těším se:-)R^.

+9/−1
9.1.2014 0:13

J49a80r61o67s71l68a17v 73J47a26k94u72b62o56v 8512555615967

krotil y som ocakavania... je to SEGA a CA, Colonial Marines bolo SEGA fiasko, a CA ma na svedomi Rome 2 Total War fiasko... hra nakoniec bude vyzerat uplne inac ako prezentuju...

+5/−1
9.1.2014 8:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.