- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K tomu se dá říct jediné: Rainbow Road...
Výbornej výběr Jen nevím, zda bych u Diabla vybral zrovna krávy, ale jinak uznávám, že každá postava si v té hře užila něco jiného (Duriel, pečetě před Diablem + pán temnot osobně, Baalovy hordy...), tak jsou takovým pěkným kompromisem.
A jsem zvědavej, jestli v multiplayerovejch úrovních bude něco jiného než deset map z CSka
V Bloodu byla spousta dobrých úrovní, třeba ta v jedoucím vlaku nebo na karnevalu
Mafie učitě, finále bylo minimálně stejně tak dobrý jako závody.. vyhodit do vzduchu most ve Vietcongu nebo se prodírat temnými tunely taky pecka.. obě hry mám v plánu si brzo zahrát znovu, až bude čas :) Pak samozřejmě taky Flashpoint - noční útěk z vězení na Kolgujevu..
Sídlo Croftů z Tomb Raideru musí zaznět!
Joo starý děsivý Ravenholm, to jsem vždycky musela hrát ve dne, jinak by snad kleplo, zvlášť když chtěl člověk získat achievement Zombie Chopper (projítí Ravenholmem bez použití střelných zbraní), to bylo peklo. Stejně tak setkání se Scarecrowem v Batman Arkham Asylum. Jen nevím, jestli bylo děsivější setkání v márnici, nebo když se hraj jakoby sekla a restartovala. A své kouzlo měla i první návštěva Megatonu ve Falloutu 3.
Čo tak Prince of Persia a mapy 8 (čakanie na myš) alebo 12 (lezieme do oblakov a čakanie na ducha).
Mě se vryla do paměti mapa 3, když mi oživl kostlivec a já se hrozně lekl q nevěděl co s ním :D
Soldier of Fortune I druhá mise jak se člověk probojovával po jedoucím vlaku dopředu a musel zastřelit sniperkou pilota vrtulníku co drze opětoval palbu :-) pro mě kultovka, ze stejné hry ještě final Boss
MoHAA Omaha Beach poprvé na nejtěžší obtížnost jsem to dával opravdu dlouho než si člověk zjistil jak a kdy kam
CoD Stalingrad byl prostě dobrej běh :-)
Spousta zajímavých míst v S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripjať hlavně mise jak se s partou probojovávalo do Pripjati tunelem a vylezlo se v té kopuli zhora osvícené sluncem, vevnitř se vše utápělo ve stínech a já nevěřil že tam není nikdo zalezlej a nechce nás rozstřílet (dělal jsem dobře že jsem nevěřil, byli nascriptovaní potvory)
TES:Morrowind vystoupení z lodi a seznámení se se světem, jak začne hrát ta hudba a do toho se pro hráče v té době otevře neuvěřitelně rozlehlej svět s neuvěřitelnou svobodou, to byl zážitek kterej jsem si musel několikrát zopakovat
HL2 Ravensholm Flashpoint -sám a ztracený- zde se mi povedlo (nebo spíš mým vojákům) sestřelit vrtulník, který nám měl zničit náklaďák a rozprášit nás po lese, z čehož by pak následovala tato mise. Jelikož jsme náklaďák stále měli neztratil jsem se ale pokračoval s celou jednotkou na křižovatku asi 3km od místa setkání kde jsme dle rozkazu vystoupili a čekali na nic. Vyřešila to dezerce od jednotky a dojití na místo setkání samostatně a i když jsem se později snažil mnohokrát už jsem se do této části mise nikdy nedostal.
Mně se líbila mise v Modern Warfare 2 na letišti, kde jste součástí Makarovovy teroristické skupiny. Výborný mise jsou i v sérii Splinter Cell a samozřejmě Max Payne je ikonický celý.
Ta scéna na letišti se mi zapsala do paměti tak, že ji do konce života nezapomenu. Vůbec se mi do těch bezbraných lidí nechtělo střílet.
Rozhodně Mafia a rozhodně většina těch "střílecích" úrovní (třeba motel+honička, bordel+kostel, letiště, muzeum). Případně mise z dema Mafie 2