Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vývojáři slibují obnovit zašlou slávu on-line her z 90. let

Obtížná hra na hrdiny slibuje, že nebude kopírovat moderní trendy. Vývojáři nechtějí nabídnout titul, který by byl klonem World of Warcraft. Jejich snový projekt Pantheon: Rise of the Fallen lze přirovnat spíše k prvnímu dílu on-line hry EverQuest.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a25n 58K89a53r39e78l 15N23o35v88a18k 5486454958896

to video je tak amatersky ty nic nerikajici reci.. je videt ze kluci uz maji za sebou par her u velkejch firem.. tohle uz zbasti malokdo diky indie jsou lidi zvykli na otevrenost..tohle obecne tlachani jim doufam penize neprinese.. i kdyz lidi jsou divny...

0/0
15.1.2014 10:07

M27a14r48e93k 98Z69a22h29r59a32d13i92l 6334739415251

Začínaj se mi hnusit MMORPG, ve kterých je "klíčová spolupráce hráčů" a "vytváření komunit". Takovej ten klasickej trend, kdy bez party lidí (dobrýho klanu apod.) v tý hře neznamenáte skoro nic. Jasně kdybych chtěl hrát sám, zapnu si nějakou kvalitnější single player hru, ale já od MMORPG očekávám MOŽNOST připojit se k někomu do pt, s víc lidma sejmout nějakýho bosse apod, ale né "nenásilnou" NUTNOST, hraničící se šikanou, přidat se (minimálně v pozdější fázi hry) do nějakého většího celku lidí. Bonusy pro samostatně se vyvýjející (expící, vydělávající,...) hráče bývají (u mnoha titulů, co jsem zkusil) nulové. Omluva všem onlineovkám, které jsou v tomto výjimkami..

+10/0
15.1.2014 9:37

S41a60r97a 23B46e12n28y51o53v75a 8409615711451

Jako starší hráč mám stejné pocity. Nemám moc náladu se večer družit s bandou, kde se mohou vyskytovat i jedinci mladší než mé děti. Ráda s nima pujdu dung, bosse, ale ráda bych si pak courala sama po krajině , sbírala suroviny a běžně vyskytující NPC v pohodě dala . V Tomhle bylo WoWko dobré aspoň ze začátku. Velké skupiny člověk potřeboval až na věci typu Karazhan a to pak byla zábava na několik hodin . Jak jsem psala níže není nad Ultimu:)

+10/0
15.1.2014 10:39

B22a33r45t24o69l66o73m35ě89j 25K12u38s 2405306361843

Mluvíte mi z duše. Protože v návrat starých časů se doufat nedá, uvítal bych u nás vznik nějaké komunity ála GamerDads, tj. společenství lidí, kteří sice chtějí hrát, ale mají čas třikrát za měsíc dvě hodiny když děti usnou a chápou, proč se jejich spolubojovníci museli odhlásit těsně před hlavním bossem. :-)

0/0
15.1.2014 11:42

S81a49r93a 72B75e87n46y82o53v24a 8849965491331

Tak co já bych  dala za herní princip Ultimy online jen v lepším grafickém kabátě ta hra byla prostě dokonalá

+7/0
15.1.2014 8:12

P39e60t57r 23U20r78b57a18n13e74c 8510166692823

Ultima Online na Imperial Dawn Shardu...to byla paráda.

0/0
15.1.2014 8:20

O20n17d71ř96e24j 67I93l90e66k 4977687335858

Nemá ultimácké herní principy náhodou Darkfall? Kdysi jsem to zkoušel a přišlo mi, že se autoři minimálně velmi inspirovali.

0/0
15.1.2014 9:31

J61a69n 55K80a75r84e66l 85N51o79v26a20k 5566374728456

Darkfall i novej Unholy Waters je fail.. co by mohlo byt podobne ultime je SuiGeneris jen se uvidi jak to ti anglicani zvladnou s ovladanim protoze to zakladaji na physical combatu.. kdy se aktivne bojuje.. jinak podobne lowfantasy bude jeste polske mmo GloriaVictis.. tak uvidime jestli to nefailne jako MortalOnline ci zminovany Darkfall... ale jinak o tech hrach na bonuswebu asi jeste par mesicu neuslisite.. musite hledat tam kde se pise o hrach :D

0/0
15.1.2014 10:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.