Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyšla hra, která nastartovala mánii komunitního financování

Psal se březen 2012 a projekt Double Fine Adventure tehdy od hráčů získal v přepočtu okolo 66 milionů korun. Předznamenalo to budoucí úspěch komunitního financování, kterému řada lidí zvěstovala brzký konec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V42á90c27l90a16v 69Z16d74r36a17ž76i44l 6836307906405

Mě by zajímalo, jak by vypadala třeba hra GTA, kdyby byl z části hrazen její vývoj penězi z komunitního financování. Popřípadě už v průběhu vzniku by se fanoušci podíleli třeba na vzniku obsahu do samotné hry a vydavatel by sloužil jako koordinátor všech prací, jak jich samotných a jejich vývojářů, tak fanoušků a taky by zaručoval určitou optimalizaci. Podle mě, kdyby to někdo takhle zvládnul organizovat, delegovat a koordinovat, tak by s toho musel na konci vyjít megalomanský projekt, kdyby všichni na konci zůstali nechápavě koukat s otevřenou pusou a už by je od toho nikdo neodtrhnul :-)

+2/−1
15.1.2014 13:25

A45r13n53o78š35t 88S19t44á68r70e78k 4892660955834

Asi jako od dortu, co uvařil pejsek s kočičkou.

+3/0
15.1.2014 20:21

D10a26v37i23d 80H94u91s69t41á40k 5363266795245

No on už megalomansky projekt z komunitního financování dávno běží. Jmenuje se Star Citizen.

+1/0
15.1.2014 21:53

M45i68c70h22a61l 43N27e79z70v38a52l 9813824314

Tak o tom, ze Double Fine neco nastartoval by se opravdu dalo pochybovat. Ve clanku o tom nic neni, v nadpise to vypada na neco prulomoveho, takze jsem na to kliknul. Tech her z komunitniho financovani je uz hodne ... osobne sleduji DAYZ, ktera se teprve vyviji a i tak uz ma pres milion idi, co si ji "predplatili".

0/0
16.1.2014 10:12







Najdete na iDNES.cz