Diskuze

Nejikoničtější herní úrovně - 2. část

Jsou to mapy, které řada lidí hrála desítky, stovky či dokonce i tisíce hodin. Druhá část článku se zaměřuje na favority síťového zápolení. První díl oproti tomu nabídl především momenty ze sólo her, jež navždy utkvěly v paměti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J65a12r73e27k 87J56o96u70z49a

27. 1. 2014 21:52

A co Wake Island v Battlefield 1942? Byla to perfektní mapa, která se objevila už v demoverzi a byla to jedna z nejhranějších map i v pozdější plné verzi. Nebo Call of duty 2 - Burgundi a MW1 - mapa Crash.

0 0
možnosti

V Cod Black Ops byl super Nuketown (nebo jak se to jmenovalo). Jediná věc, co v celé hře za něco stála.

1 0
možnosti

Možná ještě nějaká mapa z AoE2 vím že na přelomu základky a střední jsme to hráli po večerech přes vytáčený pořád ;-D

2 0
možnosti

Dark forest - ačkoli to není ani tak mapa jako prostředí, ale pro síťové hraní úplně super. Není nad to se k soupeři, který ovládl průchozí koridory prostě prosekat lesem ;-D

0 0
možnosti

Já smažil i 3 hodinový matche v Transport Tycoonu

To jsem tři hodky nedal ruku z myši - maximálně jsem se napil ;-D

0 0
možnosti

Jen teda u toho QIIIA vypichovat zrovna q3dm6, no nevim, myslím, že mnohem více ikonickou mapou byla q3dm17 - neboli ta složená z plošinek ve vesmíru,

Ta přeci jen ukazovala hru v tom správném světle a hlavně rozlišovala hráče schopné a neschopné hrát FPS hry s nějakým umem. (pády, pády na pady, pohyb vzduchem, rychlost někam se dostat bez padu).

2 1
možnosti

Tvrdit, ze v camping grounds nebyl videt skill mi prijde absurdni. V TDM/FFA slo pocitat spawn quadu, v duelu uz to pak byl vylozene balet, ve kterem zkuseni hraci zhruba tusi, co prave dela protivnik. A dobry pohyb (trickjumping) tam byl naprosty zaklad.

1 0
možnosti

Warsong Gulch z Wowka :)

0 0
možnosti

Nebudu se tu opakovat, ale nezazněly tu některé Trackmania Nations, třeba ESL-F nebo Dutch Delight. Schválně jestli někdo ví co píšu ;-D

3 0
možnosti

CoD4: Shipment, Killhous

CoD5: Takove to nadrazi uprostred s kruhovou budovou a tanky

CoD2: Carentan a Pavlov (i Kdyz ten se hral vzdy na sniperky a s tema ja to neumim :-) )

Vietcong: Halogport a Waterfall

Flatout2: Asi vsechny derby mapy

Nedavno jsme se zase po letech sesli a malou LANku usporadali.. cely vikend v 6 lidech. Naprosto luxusni zazitek... Dnesni internetovi hraci asinepochopi ale LAN PARTY jsou zazitek na cely zivot.  A na zaver dotaz: Vyslo vubec v posledni dobe neco hratelneho co jeste podporuje standartni LAN? Nebo uz vse jen steam nebo origin?

6 0
možnosti

neni to sice uplne z posledni doby, ale podarilo se nam nedavno rozchodit Left4Dead 1 pres LAN bez Steamu, pomoci prikazu vyvojarske konzole. a je to parba :-)

0 0
možnosti

Ikonický je též Harbor z Call of Duty 1, případně Dawnville z 1 a 2.

2 0
možnosti

CoD 1 - Omaha beach :-)

1 0
možnosti