Diskuze

Česká středověká hra počítá s rozpočtem sto milionů, od hráčů žádá deset

Pražskému studiu Warhorse se nepodařilo získat vydavatelskou podporu a uzavřelo proto novou dohodu se soukromým investorem. Kapitál pro dosavadní vývoj projektu Kingdom Come: Deliverance poskytl český podnikatel Zdeněk Bakala s tím, že finančně navážou právě tradiční vydavatelství.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J34a45k88u96b 57K51u47b22a

24. 1. 2014 22:57

Jen tak pro informaci by mě zajímalo proč vývoj hry sežere 100 milionů. Chápu že se musí zaplatit nějací lidé, nějaký ten čas, ale přecijenom to není jako vývoj automobilu kde se musí vyvíjet materiály, vyrábět prototypy, vyvinout výrobní linku a podobně.

0 0
možnosti
HV

30 lidí x 50 000 superhrubé = 1 500 000 * 36 = 54 000 000 Kč jen za platy na tři roky vývoje. CryEngine komerční licence je za cca 1 mil. $. K tomu přičtěme další náklady na HW/SW/provoz a vychází to celkem přesně.

0 0
možnosti
VV

kolik musí člověk přispět, aby získal pak hru? nevím zda předběžný přístup pak = hra (nutnost alfa nebo stačí i beta verze?)?

Díky.

0 0
možnosti
MB

15 liber za hru ke stažení, 20 za krabicovou verzi (varianta SOLDIER). Varianta KNIGHT je navíc s přístupem do bety, BARON i do alfy.

0 0
možnosti
MV

Tak trochu jsem doufal v aktualizaci článku když dosáhnou těch 300 tisíc liber (což se už dávno stalo a částka je již překročena), notabene když se to povedlo vybrat defakto po jednom jediném dni na kickstarteru... ale jak je vidět tak to není dost na aktualizaci článku... ;-(

2 0
možnosti
JJ

Je to pár hodin, lidi taky někdy spěj.

4 0
možnosti

Jestli ten poslední odstavec chápu správně, tak by měli vydat i demo, což je fajn...

0 0
možnosti
MK

Ale pouze pro backery.

0 0
možnosti
PV

Je vidět, že ani Bakala není žádnej milodarista, jak se tváří...

0 0
možnosti
Foto

Kdyby byl, tak nemá tolik peněz, kolik má...btw: milodarista???...asi jste myslel, milodárce....

1 0
možnosti
JP

Krásný příklad toho, jak je důležité vnímat trh a jeho možnosti. Samozřejmě, že i bez Kickstarteru by tento projekt vyšel. Ale proč k tomu neudělat reklamu zadarmo a ještě navíc získat peníze - pouhých 9 míčů, možná více.. :D Kickstarter se také raduje, protože také získá nějakou provizi a posléze i reklamu. Bonusweb a spousty dalších se na tom taky zadarmo napakují, protože prakticky v každé diskuzi se diskutuje (na pravo lítá reklama na novou televizi), jak ty vydavatelé jsou nenažraní a to já teda né a tak jim přispěju.. Nakonec pak přijde electronic arts a řekne si.. Hmm, projekt na který čeká spousty lidí a diskutují o něm.. Bakala pak dostane balík a hotovo.. R^ :D :D Děkuji za inspiraci!

7 0
možnosti
RS

s největší pravděpodobností nejste daleko od pravdy, ale žít Váš život bych teda nechtěl

0 0
možnosti
Foto

Vydavatelé si asi nevšimli, že spousta lidí ignoruje RPG právě kvůli všudypřítomným drakům a fantasy kravinám. Až tahle hra prorazí, budou jen hloupě čučet.

27 1
možnosti

Draky a kouzelníky nepotřebujete, ale online prostředí by to chtělo, v tom mají investoři pravdu.

11 2
možnosti
VP

Elder scroll hry taky online prostředí nepotřebují a fungují dobře, to samé GTA. S dobrým příběhem a dobrou hratelností si se single playerem vystačí.

14 1
možnosti
PV

Se divam na kickstarter a maji uz temer 250k z 300k pozadovanych. To je dost slusne na par dni. :-) Me takova hra asi bavit nebude a nekoupim ji, ale preji hodne zdaru.

6 0
možnosti
MV

Pár dní? Na Kickstarter šli včera... ;-)

3 0
možnosti
OI

O30n39d60ř23e77j 48I96l42e60k

23. 1. 2014 15:30

Hra by musela disponovat opravdu hodně silným příběhem, aby mě zaujala i přes absenci multiplayeru. Ze singlu jsem už vyrostl. ;-D

3 10
možnosti
MT

Ale z pubertalnich vylevu jeste ne:-)

18 1
možnosti