Diskuse k článku

Obří robot v Titanfallu nerozstřílí malou zídku. Důvodem je vyváženost

Autoři připravované on-line akce Titanfall vysvětlují, proč nebude možné s obřím robotem rozstřílet zídku, za kterou se skrývá nepřítel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P21a70v70e71l 30H65a86m81m86e69r 4290577371548

Ubalancovat se k smrti. proto tyto online multiplayerove hry nikdy nejsou zabavne, ve musi byt vybaancovane a nic nemuz mit definitivni vliv na prostredi.

+4/0
10.2.2014 13:16

J62a17n 90V79á61c35l66a12v81í57k 3282846211749

Nekdo zas hlasa, ze strilecky nejsou zabavne, protoze se vyvojari soustredi pouze na efekty jako znicitelne prostredi, ale zapominaji na samotnou hratelnost.

+2/0
10.2.2014 20:56

J22a27n 12H98a15b62á14s78k50o 4964837201223

Takze ja budu mit 25m titana a proti me bude normalni vojak, ktery je stejne velky jako jeden naboj do zbrane toho robota a to je v pohode, ale jakmile by mel tenhle gigant prostrelit zidku,tak uz by hra nebyla vyvazena? Ale notak, tohle je dost hloupa vymluva ;-D

+7/0
10.2.2014 11:03

M16a52r90t32i63n 72M16a61i61k60s24n36a54r 3404353768842

Fascinující, na některé hry se těším od doby kdy je ohlasí, a pak jen slintám do prvního spuštění. A pak jsou hry jako tato, kdy mě pavlovův reflax zastaví sami vývojáři díky něčemu takovému jako neprůstřelná zídka. Před pár lety normálka, dneska? Jsem sakra zmlsanej BF4! ja chci rozstřílet všechno a všude! :)

+4/−1
10.2.2014 10:25

A54n52d59r68e50j 78B61r61a84b25e38c 4582371497814

No vidite to, lide jsou ruzni. Ja jsem rad. Mam masivne nahrano akci ze stare skoly, kde likvidace prostredi nebyl,a a naprosto jasne chapu, proc chybi i zde.

+3/−2
10.2.2014 10:41

M76i25c53h95a38l 65V94e30r47n68e60r 8657516847774

Já tedy nevím, z jak "staré" školy máte nahráno akcí, ale zničitelné prostředí bylo už v těch nejstarších. Je to dávno, co jsem ty hry hrál, takže si možná maluju něco růžověji, a tak se nebudu zlobit, když mě opravíte - pamatuju si třeba na zásahy do terénu v Magic Carpet, různé zničitelné věci v Blood, v Duke Nukem 3D bylo, myslím, taky možné zničit části budov a terénu (ale jen některé) a už vůbec nebudu mluvit o Wormsech (a před nimi Scorched Earth);-) "Novější" (z roku 2001, tedy 13 let stará) hra Red Faction na tom postavila celý systém hraní - pamatuju si, jak jsem nadšeně rubal štoly raketometem. Tak mi neříkejte, že by bylo tak těžké zapracovat zničitelnost prostředí do hry v současnosti (třeba tak, že by se ta zídka rozpadla postupně, po několika zásazích, a pěšák by se mezitím musel přesunout). Navíc ve hře o gigantických robotech se to prostě nabízí:-)

0/0
10.2.2014 23:44

V18o73j53t73a 21P39a66t62k46o12s 8210698118873

No tak to vůbec, jestli v Bloodu nebo DN 3D šlo občas rozstřelit zeď, za kterou byla tajná místnost tak to bylo maximum. Jasně, mohli jste tam rozstřílet na stole stojící skleničky a podobné věci, ale to bylo asi tak vše.

0/0
11.2.2014 10:07

A90n32d13r32e73j 54B76r25a80b80e56c 4872561387304

Red Faction byla vyjimkou a byla to predevsim singleplayerova akce. V ostatnich hrach to byly opravdu jen malickosti typu rozbitelne sklo, ci znicitelna vaha. Worms nejsou FPS a u multiplayerovych akci je to opravdu casto na ukor vyvazeni. Hra tohoto strihu to zkratka nepotrebuje.

0/0
11.2.2014 12:06

D81a28v95i20d 98H46u30s83t83á75k 5693476575905

Upřímně možnost střílet skrz zeď, byla i v multiplayeru HL1. Pravda, šlo to jen s jedinou zbraní s tzv. "prošívačkou", ale šlo to. A odhadovat pozici nepřítele a sundat ho skrz zeď byla super vychytávka.

0/0
11.2.2014 16:39

A58n36d53r35e29j 59B77r37a61b28e20c 4332401587714

Strilet skrz zdi je neco jineho - to preci muze kazdy. Puvodni Counter-Strike na tom byl castecne postaveny. Ale na nekterych mapach pak prostrelovani nabiralo az absurdnich rozmeru (Aztec treba;).

0/0
11.2.2014 21:03

M91i64c51h20a33l 26V29e92r73n90e87r 8537126297484

Ale musíte uznat, že to pak, v případě těch obřích robotů, působí dost směšně a rušivě. Neshazuje to potom tu hru?

0/0
11.2.2014 19:20

A97n84d39r66e89j 32B29r43a31b19e69c 4142901447914

existuji dve skoly gamedesignu - jedna rika "zabavnost nad realisticnost" a do te spada napriklad quake a nejspis i titanfall. je to presvedceni, ze hry nemuseji imitovat skutecnost a jejich unikatni pravidla jsou zajimave. druha skola pak dava duraz na maxinalni realisticnost a veri, ze zabava vyplyne z toho. ja jsem spise privrzencem te prvni. takze ne, pro me neshazuje.

0/0
11.2.2014 21:05

D88a23n88i34e21l 83B14e94d47r66n41í17č60e60k 4382719331344

Přeci jen se mi taky víc líbí nezničitelné objekty... Schopnost prostřelit dveře nebo plech kulkou se hodí a je škoda že to nebude i zde, ale komplet zničitelné zdi a budovy jsou na poli multiplayeru stále otázkou skriptů a spíše věcí "do počtu", protože zatím v žádné hře nefungovaly uspokojivě a nějak extra funkčně. Padající barák a podobné srandy neberu jako zničitelné prostředí, ale jednoduše změnu herní mapy s animací, která vypadá cool. A ty díry do zdi od C4 a raketometů, které se vytvářejí jen na určitých místech za určitých podmínek... Taky jsem na to ze začátku čuměl s otevřenou pusou a s nadšením, ale pak jsem si na to zvykl jako na blbinu navíc

0/0
10.2.2014 10:52

T42o78n22í48k 10K90u81t69t44m17a87n24n 6553248122

Co zatim vidim z videi, Titanfall slibuje kompletne trojrozmerne prostredi, po nemz se muzes libovolne pohybovat. Tohle nenabizi ani BF4, ani zadna jina strilecka. Ja radsi vymenim prustrelne zdi za kompletne trojrozmernou mapu, po ktery muzu skakat jak chci.

+1/−2
10.2.2014 12:18

A39n98d97r40e23j 93B37r24a79b43e29c 4322901227824

Quake to nabizel jiz v roce 1996 a dalsi dily v tradici pokracovaly. :)

+3/0
10.2.2014 12:53

P69e80t97r 79T65i12c22h76ý 4740871425384

JJ, porad mam v pameti mapu gmdm2. Raketomet v ruce, teleportem pro quadrat, skocit 2 patra dolu, behem padu vypalit raketu, a do pixeloveho nebe poslat 5 hracu :D

+2/0
10.2.2014 13:00



Najdete na iDNES.cz