Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obří robot v Titanfallu nerozstřílí malou zídku. Důvodem je vyváženost

Autoři připravované on-line akce Titanfall vysvětlují, proč nebude možné s obřím robotem rozstřílet zídku, za kterou se skrývá nepřítel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P21a89v35e90l 89H61a31m98m12e49r 4770587381728

Ubalancovat se k smrti. proto tyto online multiplayerove hry nikdy nejsou zabavne, ve musi byt vybaancovane a nic nemuz mit definitivni vliv na prostredi.

+4/0
10.2.2014 13:16

J59a94n 63V51á52c26l88a89v40í30k 3832366511939

Nekdo zas hlasa, ze strilecky nejsou zabavne, protoze se vyvojari soustredi pouze na efekty jako znicitelne prostredi, ale zapominaji na samotnou hratelnost.

+2/0
10.2.2014 20:56

J95a11n 92H85a26b17á21s46k68o 4904107151913

Takze ja budu mit 25m titana a proti me bude normalni vojak, ktery je stejne velky jako jeden naboj do zbrane toho robota a to je v pohode, ale jakmile by mel tenhle gigant prostrelit zidku,tak uz by hra nebyla vyvazena? Ale notak, tohle je dost hloupa vymluva ;-D

+7/0
10.2.2014 11:03

M15a13r97t50i61n 10M98a70i23k59s14n22a13r 3594933118442

Fascinující, na některé hry se těším od doby kdy je ohlasí, a pak jen slintám do prvního spuštění. A pak jsou hry jako tato, kdy mě pavlovův reflax zastaví sami vývojáři díky něčemu takovému jako neprůstřelná zídka. Před pár lety normálka, dneska? Jsem sakra zmlsanej BF4! ja chci rozstřílet všechno a všude! :)

+4/−1
10.2.2014 10:25

A60n69d76r94e57j 17B52r76a64b51e56c 4522831267814

No vidite to, lide jsou ruzni. Ja jsem rad. Mam masivne nahrano akci ze stare skoly, kde likvidace prostredi nebyl,a a naprosto jasne chapu, proc chybi i zde.

+3/−2
10.2.2014 10:41

M60i26c82h96a35l 26V85e84r88n93e96r 8407796367214

Já tedy nevím, z jak "staré" školy máte nahráno akcí, ale zničitelné prostředí bylo už v těch nejstarších. Je to dávno, co jsem ty hry hrál, takže si možná maluju něco růžověji, a tak se nebudu zlobit, když mě opravíte - pamatuju si třeba na zásahy do terénu v Magic Carpet, různé zničitelné věci v Blood, v Duke Nukem 3D bylo, myslím, taky možné zničit části budov a terénu (ale jen některé) a už vůbec nebudu mluvit o Wormsech (a před nimi Scorched Earth);-) "Novější" (z roku 2001, tedy 13 let stará) hra Red Faction na tom postavila celý systém hraní - pamatuju si, jak jsem nadšeně rubal štoly raketometem. Tak mi neříkejte, že by bylo tak těžké zapracovat zničitelnost prostředí do hry v současnosti (třeba tak, že by se ta zídka rozpadla postupně, po několika zásazích, a pěšák by se mezitím musel přesunout). Navíc ve hře o gigantických robotech se to prostě nabízí:-)

0/0
10.2.2014 23:44

V94o17j85t74a 88P64a54t31k38o18s 8490428188333

No tak to vůbec, jestli v Bloodu nebo DN 3D šlo občas rozstřelit zeď, za kterou byla tajná místnost tak to bylo maximum. Jasně, mohli jste tam rozstřílet na stole stojící skleničky a podobné věci, ale to bylo asi tak vše.

0/0
11.2.2014 10:07

A44n29d65r17e30j 94B31r98a77b27e47c 4342531897194

Red Faction byla vyjimkou a byla to predevsim singleplayerova akce. V ostatnich hrach to byly opravdu jen malickosti typu rozbitelne sklo, ci znicitelna vaha. Worms nejsou FPS a u multiplayerovych akci je to opravdu casto na ukor vyvazeni. Hra tohoto strihu to zkratka nepotrebuje.

0/0
11.2.2014 12:06

D67a23v55i45d 83H25u45s57t75á40k 5173706605385

Upřímně možnost střílet skrz zeď, byla i v multiplayeru HL1. Pravda, šlo to jen s jedinou zbraní s tzv. "prošívačkou", ale šlo to. A odhadovat pozici nepřítele a sundat ho skrz zeď byla super vychytávka.

0/0
11.2.2014 16:39

A75n96d18r45e52j 79B69r62a21b23e28c 4902981857864

Strilet skrz zdi je neco jineho - to preci muze kazdy. Puvodni Counter-Strike na tom byl castecne postaveny. Ale na nekterych mapach pak prostrelovani nabiralo az absurdnich rozmeru (Aztec treba;).

0/0
11.2.2014 21:03

M95i70c27h29a77l 47V97e80r28n62e86r 8597146307584

Ale musíte uznat, že to pak, v případě těch obřích robotů, působí dost směšně a rušivě. Neshazuje to potom tu hru?

0/0
11.2.2014 19:20

A53n64d23r37e26j 88B70r37a45b54e66c 4872521917334

existuji dve skoly gamedesignu - jedna rika "zabavnost nad realisticnost" a do te spada napriklad quake a nejspis i titanfall. je to presvedceni, ze hry nemuseji imitovat skutecnost a jejich unikatni pravidla jsou zajimave. druha skola pak dava duraz na maxinalni realisticnost a veri, ze zabava vyplyne z toho. ja jsem spise privrzencem te prvni. takze ne, pro me neshazuje.

0/0
11.2.2014 21:05

D69a95n54i57e89l 52B20e98d43r18n96í59č19e63k 4332279821124

Přeci jen se mi taky víc líbí nezničitelné objekty... Schopnost prostřelit dveře nebo plech kulkou se hodí a je škoda že to nebude i zde, ale komplet zničitelné zdi a budovy jsou na poli multiplayeru stále otázkou skriptů a spíše věcí "do počtu", protože zatím v žádné hře nefungovaly uspokojivě a nějak extra funkčně. Padající barák a podobné srandy neberu jako zničitelné prostředí, ale jednoduše změnu herní mapy s animací, která vypadá cool. A ty díry do zdi od C4 a raketometů, které se vytvářejí jen na určitých místech za určitých podmínek... Taky jsem na to ze začátku čuměl s otevřenou pusou a s nadšením, ale pak jsem si na to zvykl jako na blbinu navíc

0/0
10.2.2014 10:52

T17o92n68í46k 44K72u58t79t81m55a91n42n 6923418922

Co zatim vidim z videi, Titanfall slibuje kompletne trojrozmerne prostredi, po nemz se muzes libovolne pohybovat. Tohle nenabizi ani BF4, ani zadna jina strilecka. Ja radsi vymenim prustrelne zdi za kompletne trojrozmernou mapu, po ktery muzu skakat jak chci.

+1/−2
10.2.2014 12:18

A75n69d62r88e17j 75B11r63a21b12e37c 4822791737774

Quake to nabizel jiz v roce 1996 a dalsi dily v tradici pokracovaly. :)

+3/0
10.2.2014 12:53

P35e89t42r 69T69i89c26h76ý 4360171235264

JJ, porad mam v pameti mapu gmdm2. Raketomet v ruce, teleportem pro quadrat, skocit 2 patra dolu, behem padu vypalit raketu, a do pixeloveho nebe poslat 5 hracu :D

+2/0
10.2.2014 13:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.