Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Studio Irrational Games končí. Světu dalo sérii BioShock

Duchovní otec BioShocku Ken Levine se rozhodl zaměřit na vývoj menšího projektu pro hardcore hráče. V souvislosti s tím rozpustí své vlastní studio Irrational Games. Do nové společnosti však přejde zhruba patnáct bývalých zaměstnanců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I87g82o59r 61F83o73s 9232213234961

Kdo sám sebe může nominovat do tvrdého jádra games pařanů ?

Kolik hodin denně by měl hardcore hráč hrát a jaké hry ?

S tetrisem do hardcore asi hráč patřit nebude i kdyby v tom vyhrál nějaký celorepublikový maraton.

0/0
19.2.2014 13:01

A19n93d73r42e39j 52B13r83a56b74e11c 4832121527864

Ja to osobne vnimam jako styl hrani. Hardcore pro me predstavuje spis urcitou mentalitu, byt tomu asi predchazi i obdobi hodne zapaleneho hrani. Pro me jsou skutecne hardcore hry obtizne, nejsou pochopitelne pro kazdeho a jejich udolani je poradnou vyzvou. Z tohoto pohledu jich dnes v ramci velkorozpoctovych her vychazi minimum. Vyjimku pak predstavuji multiplayerovky, kde hardcore hrani vyplyva z komunity - protoze porazeni tech opravdu zkusenych hracu je pak onou vyzvou.

+2/0
19.2.2014 13:18

O42n48d70ř92e98j 10S34t46a74r81o50c75h 5810973752234

To asi nezáleží na herní době, kterou člověk prosedí u počítače. Vždyť jedny z nejdelších časů u her měli hráči Farmville na Facebooku a to si fakt nemyslím, že je hardcore hra.

Hardcore hra je hra, která vám dá zabrat. Než všechno pochopíte, než do ní proniknete, než zvládnete největší výzvy. Pravý opak toho sednout si ke hře a za 3 hodiny být na maximálních schopnostech postavy a v půlce celého děje - což ale dnes hráčský mainstream vyžaduje.

Pamatuji před dalekými časy, v dobách prvních PC, si přinesl kamarád hru Falcon se 400 stránkovým manuálem a trvalo mu skoro týden, než se dokázal odlepit od země. To už by dneska nikdo neskousl... :-)

+3/0
19.2.2014 13:47

H22y42n56e10k 88Š49l97a39h52ů52n56e45k 4389233146809

Hardcore hrac neni nekdo, kdo u toho sedi 12 hodin denne, ale nekdo, kdo resi zapeklite herni situace. Docela pekny priklad je World of Warcraft. Muzes 6 hodin denne sbirat kytky a potom je prodavat na aukci, ale jsi casual hrac. Ctyri hodiny denne chodis hardmode raidy, jsi hardcore hrac. Je hardmode hrac nerd? Dost mozna.

+1/0
19.2.2014 17:21

A17l74e50š 35F52l28a24s95a84r 2565989590

Co to je 12hod ? Za časů osmibitu pamatuji i týdenní pařby,ale jak se zde všichni shodují,to z nás hardcore hráče nedělalo.

0/0
20.2.2014 1:19

I87g76o31r 85F79o60s 9882503544521

Právě,  proto ten dotaz. Před léty jsem koupil Atari - pak Amigu - následně PC. Hraju všechny žánry co se mi dostanou pod ruku od leteckých simulátorů přes akční střílečky až po hopsačky.

Veškerý volný čas hraju, ale přiznávám že věkem jsem už pomalejší a rozvážnější a v akcích on-line mi třináctiletý dávají s přehledem na frak. :-)

Asi nebudu hardcore když mne v lineage dostane kdejaký PKčko a nefandim si že v TES online bych brázdil na žebříčcích nejlepších hráčů i kdybych to hrál od začátku sotva to vyjde.

0/0
20.2.2014 9:45

Z96d92e49n40ě49k 56J52á87n18s60k77ý 5680671178560

Booker, catch! ;-(

+2/0
19.2.2014 12:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.