Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sacred 3 vyjde v létě, zaměřuje se především na kooperaci

Letos v létě se dočkáme třetího dílu Sacred, tedy akční hry na hrdiny, která před lety zdárně konkurovala Diablu. Podle vývojářů se zaměřuje především na kooperativní hraní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V94i78k35t80o42r 22S84o73u53č67e39k 5156595358318

Sacred 2 bylo vždycky špatným klonem Diabla 2. I přestože Sacred má pár dobrých a originálních nápadů. Zde je list toho co celou hru shazuje.

1. Automatický respawn v průběhu hry a prakticky téměř okamžitě.

2. Neuvěřitelně repetitivní a to vše ještě umocněno nafaouklostí mapy navíc zcela statické a po každé stejné. A kdyby to nestačilo ještě více levelů postavy než v Diablu.

3. Dalším hřebíkem do rakve hratelnosti je mizerná (nevýrazná) hudba.

4. Finálním nedostatkem je množství chyb. Hra i po několika záplatách je zabuggovaná.

0/−1
20.2.2014 21:30

M89i85l94a42n 86Š83t56ě35p18á20n84e49k 8956542855148

Tak to je věc názoru. Podlě mě je Sacred 2 jeden z nejlepších (pokud ne přímo nejlepší) klonů Diabla 2. I když mi dlouho trvalo, než jsem se do něho trochu více dostal, protože pojetí předmětů v něm je netradiční a pochopit dosah těch minivylepšení předmětů nebylo úplně intuitivní (zdají se na první pohled slabé, nezajímavé).

1. Respawn teda určitě okamžitý nebyl, ale když se vracíte stejnou cestou, tak tam zase ty nestvůry budou, to je pravda. Jenže narozdíl od nudného vracení ala Diablo (prázdným koridorem) se můžete vrátit jinou cestou (odkrytí další části mapy, další bonusy k šanci najít předmět, atd.).

2. Repetitivní to je. Diablo 2, Titan Quest je repetetivní úplně stejně. Mapa je to nejlepší, co Sacred 2 nabídl. Her s tunely je myslím v tomto žánru dostatek. Tady je konečně mapa dost velká na to, abych měl aspoň pocit otevřeného světa. A to těmhle hrám sedí. Podle mě se změny map v úrovních Diabla 2 dost přeceňují. Ten zážitek je podle mě úplně stejný a je celkem jedno, jestli zahnu doleva, nebo doprava. Kdyby se měnili nestvůry, nebo tak, tak pak ano. Ale takhle jde o kravinku (potěší, ale ne zas tak moc). Více úrovní, ale rychleji dosažitelných. To nelze chápat jako chybu.

3. Věc názoru. Hudba Diabla byla skvělá. Mně se líbí i u Sacred 2, opakuje se, ale zase za každou postavu je jiná.

4. Uznávám, že jsem se k Sacred 2 dostal pozdě a hrál ho až s patchem fanoušků. I tak tam nějaké chyby zůstaly, ale nemyslím, že by jich tam bylo moc.

Největším nedostatkem je podle mě systém předmětů. V podstatě se neustále opakují ty samé předměty a jen se zvyšuje jejich statistika. To by mohlo někomu vadit. Já mám ale stejně radost, když po 10-20 úrovních mohu přejít na vyšší úroveň nashromážděných předmětů. Jenže to už musíte proniknout do tajů Sacred 2 a to není tak jednoduché jako např. u Titan Questu.

+3/0
21.2.2014 11:26
Foto

J90i43r31i 65K71o80u73t65n46i68k 7194177449720

sacred 2 je mozna kopie diabla 2 ale rozhodne lepsi a hratelnější.to že tam sou buggy neznamena ze se nedá pořádně zahrát.kromě toho neznám hru kde buggy nejsou vubec.Hra je skvěle ovladatelná a místama dost vtipná.dohrál sem ji už několikrát a narozdíl od diabla 2 se kní vracím s chutí a nadšením.hudba je dobrá a když někomu vadí může si složit vlastní hudbu nebo si vlastní hudbu do hry přidat,není to žádný problém.hraju na plný detaily a na svým starým notebooku a hra se mi neseká a nenačítá dlouho.do 15 vteřin už hraju.

0/0
21.3.2014 23:33







Najdete na iDNES.cz