Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Warcraft: Warlords of Draenor zredukuje počet tlačítek o pětinu

Vybraná zahraniční média si vyzkoušela hratelnou verzi připravovaného rozšíření Warlords of Draenor pro fantasy on-line hru World of Warcraft. Během rozhovorů se zároveň objevily nové informace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K17a25r23e45l 36U26r85b24a20n 2624794301189

Koukám, že blizzardská lobby nastoupila. Bojí se vydání ESA. ;-D

0/0
25.2.2014 10:43

L24u53k68á36š 42H79r89d19l61i88č76k21a 8254641387601

Po poslední víkendové betě si ESO moc nepomohlo, spíš jen pohoršilo 8-o

0/0
25.2.2014 11:11

K17a52r53e63l 14U47r13b29a46n 2424174861769

Zátěžový test je od toho, aby otestoval minimální počet zapnutých serverů při maximální zátěži, není divu, že to mělo takový loading. ;-) P.S. Tenhle víkend je další beta.

0/0
25.2.2014 11:37

F56e23r64d26i89n64a87n38d 59S53m75r53č11e98k 7308731257367

Až donedávna jsem byl kritikem směru ubírání se Blizzardu s vrcholem v MoP. Nový datadisk vnímám jako "back to roots", ať už redukcí počtu tlačítek či abilit, kde už se jednalo o nesmyslná čísla. Navíc historie Draenoru je jedna z nejzajímavějších z celého příběhu Warcraft. To jak přištáli Draenei a odkud se vzali.. to v jakém prostředí žili tehdy ještě nezkorumpovaní orkové v klidu a míru. Původ toho, kde vzali krvaví elfové sílu světla. Já myslím, že je to na dobré cestě, ale nechci být přehnaný optimista.

+1/0
24.2.2014 15:20

J22a39n 69P83a30v47e38l 8163842788606

Možná jim už začíná docházet, že lidé a chobotnice se v ledasčem liší. Asi ideální systém má GW, kde máte hodně dovedností, ale můžete si zvolit jen některé které dáte na lištu a ty přehazovat mimo combat. Je rozdíl v tom když má člověk 10 abilit na kontrolu a nebo 30+.

+1/0
24.2.2014 15:13

O31n41d86ř11e27j 47I93l35e46k 4317897965438

Motto Blizzardu: "Pokud předchozí změny znamenaly úpadek zájmu o hru, přidejte více změn."

+3/−1
24.2.2014 14:52

R93o55m79a32n 19V33o68c93e36t14k58a 9463231856388

Začínal jsem na počátku, když wow přišlo, přišel 1.datadisk a bylo to prima, spousta výzev, úkolů, obtížnost, právě i ladění na klávesnici, prostě mě to přišlo takové příjemně složité. Pak to šlo pomalu dolů, Cata už jsem jen tak zahrál z povinnosti a Pandu.... koupil elektronicky, ale vlastně nespustil. Těť si přečtu tohle (redukce tlačítek) a říkám si, zda Blizz tolik myslí na hendikepované hráče, nebo proč nám tu zábavu tak zkazil?

Když by Blizz udělal server, kde by běželo wow s max 1+2 datadisk, rád jim budu platit a hrát, tak jako dříve, ale tohle mě už opravdu nebaví :-(

No uvidíme 25.3. zda se aspoň to D3 povede nakopnout.....

+1/−1
24.2.2014 14:46

M44i78c60h58a13l 58T98o32m43á66n98e81k 9817789896

kdyz nevis o cem mluvis pls nepis, tihle mimo lidi me vzdy dostanou, nejhorsi na tom je ze se tim pak ridi vetsina a blizz chvili na to vyda graf kde se ukaze kolik % hracu dalo last bosse v poslednim raidu na nejtezsi obtiznost a ejhle, kdyz to jsou 3% je to hodne, ale sici svorne tvrdi jak ej to easy, mozna uz nektere veci neni potreba tak silene dlouho farmit, jako repky ve vanile treba a zrovna zminit cata kde pocatecni dungy ( ne raidy ) byli prave navrat k obtiznosti z TBC a napsat ze byli lehci to je vtip roku, taky pak mrte hracu jako vy breceli na blizz forech jak je to strasne tezke a jak je to nebavi apod

0/0
25.2.2014 7:17

A88l89e49x72a49n36d90r 58K83o75s55t90k36a 5149816529796

Ty cata dungy co přišly na závět, v caverns of time jsou taky docela záhul. Ono se to nezdá, když měl člověk v době, kdy do nich šel už dost ultimativní gear, ale posledně jsem to skusil s čerstvou postavou na 85. (Ne že bych se vychloubal, ale dnes špičkový healer se kterým zrovna progressujeme garroshe) A prostě to nešlo. Skill byl, ale čísla (s panda zelenkami) prostě nestačila. Tolik k snadnosti cata dungů.  raidy nejsou tak úplná brnkačka ani se solidně nagearovanou 90, tehdy to bylo peklo.

0/0
26.2.2014 7:05

D34r17a95h12o52m38í47r 39S44t55r57o87u51h33a85l 4215578242684

Hm... kdo nehrál za druida, nepochopí, že je to zbytečné :D

0/0
24.2.2014 12:33

M55i72c23h87a17l 86S12v74o37b13o18d95a 3384846556125

Jojo dělat z toho větší a větší easy mod kravinu to by jim šlo. Jen se divím, že jim to ještě někdo platí. Už od chvíle, kdy přišly 10 man verze end game raidu, aby se tam mohli podívat i úplní retardi, tu je něco špatně. Když už ani end game není za "odměnu", tak na co to hrát ....Rv

+1/−6
24.2.2014 11:47

M57i71c92h86a47l 20T34o20m90á45n11e94k 9337319146

jj 10man kde treba SoO dali Methodi 25man hc pred Paragonama 10man jen kvuli tomu ze ten tvuj 10man retard raid je mnohem tezsi ...

+2/0
24.2.2014 12:46

P24a56v66e83l 33B60u92š18e93k 8641362725122

myslíš jen garroshe, nebo komplet? protože pokud komplet, tak si krutě protiřečíš :-)

10m do garroshe byl lehčí (krom šamanů) než 25man. ten měl svýho blackfuse a hlavně klaxxi jako stopku, což se o 10man říct nedalo. pak dostal 25man lehčího garroshe a bylo vidět, jaký guildy se dostali nahoru a zabili 10man verzi...

prostě ten content byl vyrovnanej a 10man mnohem líp prošel těch 13/14 a final byl prostě stopka, protože 13hc dali i guildy s mnohem menší kvalitou, než ty 25man

0/0
24.2.2014 13:01

J41a47n 60N58o66ž77i83č63k84a 1300815189623

Nemuzu posoudit na HC jsem se tak daleko nedostal, ale 10tka je tezsi nez 25tka uz jenom z pohledu selhani cloveka (myslim herne) Co se tyka raid cd atd. . . . Ale jak rikam 25tku neraiduji

0/0
24.2.2014 13:22

M88i77c25h51a11l 78T14o80m13á80n80e27k 9717789956

10ka je tezsi skoro vsude, v celem SoO , hlavne je proste potreba vic resit setup, kdyz ho nemas idealni na hodne mistech v 10ce se trapis a kazda chyba tam jde mnohem vic videt, je pravda ze nektere predchozi raidy byla 10man jednodussi ale v SoO to tak urcite neni

navic i na nagearovani je 25ka mnohem lepsi, coz v tom progresu taky pomuze

+1/0
24.2.2014 13:30

J77a84n 91N81o82ž60i17č59k97a 1490455669533

Jo tak je jasne ze drzet a organizovat 25 lidi + nahradniky je tezsi. Ale s tim setupem mate naprostou pravdu :-)

0/0
24.2.2014 13:33

P30a59v70e45l 11B24u97š14e39k 8781232355922

raiduju jak 25man (main) 4x v tejdnu, tak 10man (alt) 1x v tejdnu, takže to prostě porovnávám

selhání člověka herně je stejný. když v 10 umře jeden, dá se to hrát - cr a jdem dál. to samý v 25man - umřou 3 - 3x cr a jdem dál. když umře někdo další, na zahrání to maj obě skupiny srovnatelně těžký, protože v 25man se v době progressu pozná i 1 dps dole, takže pořád jsme na tom stejně...

navíc 10man hráči si neuvědomují jeden zvlášť podstatnej rozdíl a to je místo. hrajeme ve stejně velkých místnostech a na bossech, kde bylo potřeba rozestup, tak zapřemýšlejte, kdo to bude mít složitější.

a co se týká gearu, o kterým mluvíte, tak jedna poznámka :) 

25man a 10man je v pohledu na dps check absolutně jinde. 10man neměl na žádným bossovi dpscheck, proto nepotřebuje takového gearu a ty fighty jsou na to opravdu moc dobře stavěné. naposledy co byl problém, že 10man nestíhal dmg (paragon, hordlinge), tak blizz přišel do týdne s nerfem hp, protože prostě gearu mají méně a podle toho taky nemůžou točit tolik dps

a setup, to se nezlobte, ale setup se řešil na 3 bosse v SoO (thok heal + blackfuse dps a garrosh). 1 hunter do raidu, jeden šaman a máte pokrytých 6 buffů... na setup se nikdo už dávno v 10man vymlouvat nemůže, protože v 10manu je jeden disco priest vždy, jeden lock, jeden hunt a pak už je fuk, co se k tomu nabalí :) ale je vidět, že 25man nehrajete, takže radši řeknete, že 10man je těžší. ale chtělo by to srovnání :)

+1/0
24.2.2014 14:24

M97i59c44h78a77l 48T15o14m66á17n45e89k 9357789376

hm a hrajete to i na hc? ja zacal soo v 10man g a zjisteni ze v dataci budu jen 20 man top raidy sme nabrlai dalsi lidi a zxacali chodit 25 a muzu rict ze nikde sme se tak netrapili jako na 10ce a to ti novacci zdelaka nemeli adekvatni gear a vse slo mnohem lip, takze nemam srovnani na posledni dva bosse, ostatni jsme na hc apson chvili trenoval na 10 i 25man a muj nazor je jasny a ne jen prevzaty z for

+1/0
24.2.2014 14:42

P69a64v53e60l 43B46u37š81e31k 8191802695632

samozřejmě že hraju 25man (půlka prosince 14/14hc down)

jedna pravda, která se ovšem netýká hraní, o kterým mluvím já (hc/semi-hc), je ta, že ve 25man se jednodušeji táhnou 1 až 2 horší lidi. my jsme vlastně teď de facto prodávali garroshe hc a při našem dps a v dnešní době i rutině nebylo poznat, že jsme šli ve 23,5 člověku :) s tím by ale teoreticky neměla problém ani sehraná dobrá 10tka, jednoho protáhnout...

každopádně mluvim o tom, že ve sféře, kde progressujeme my (top 100 world), tak je 25man těžší z těch důvodů co jsem psal výše (místo, gearcheck, někde i ten setup (thok 8x heal gg blizz)) a 10man těžší zase jinak. ale prostě žádná guilda, která to myslí vážně a má výsledky, tak si prostě nevezme člověka, kterej jí bude táhnout dolů... to můžou udělat guildy, co mají teď 8-10HC, což je vlastně jen trash s více hp a méně.

0/0
24.2.2014 14:53

R97o72m54a22n 67Š57i67m19ů10n62e69k 4679278471

Ja mohu porovnavat 25 a 10 z pohledu healu a u 25tky muzu diky masivnimu overhealu klidne i slackovat , ale u 10tky na 2 healy se nekdy i zapotim a to jsem u 25tky nikdy nemel.

0/0
24.2.2014 18:34

P25a91v63e10l 21B88u28š76e68k 8231692745592

můžu se zeptat o jakých bossech a stavu progressu se bavíme? :)

0/0
24.2.2014 18:57

P60a31v61e57l 67B66u45š50e68k 8441902765662

co to je ten titulek? ;-D

tyhle "redukce" nejsou o počtu tlačítek, ale o mechanice class a balancu, ne o tom, že blizz chce sjednotit banner a recklessnes (což je samozřejmě nesmysl), ale že ten banner nechce mít např. pro boost raidu.

protože v případě, že máme víc warrů, tak je nesmysl, aby mohl dát reckless až po skončení banneru jinýho warra, přece hodí 2 bindy a je v klidu.

btw to zjednodušení, odebrání spellů a zvýšení náročnosti platí už asi ehm od startu cataclysmu :)

+1/0
24.2.2014 11:43

M31i69c60h64a89l 89T74o29m89á65n38e55k 9807589736

ja nevim no, ja bych rekl ze ted jak tocim enha shamana tak sem nikdy tolik tlacitek nepotreboval

0/0
24.2.2014 12:45
Foto

O78n95d84ř98e97j 81Z18a58c77h 3113220103592

Reagujete a vyvracíte něco, co jste si sám vymyslel :-). Nikde není psáno, že se slučují, ale že část efektu přiřadí k jiné, což je rozdíl. Mimochodem v PvP se toto makro celkem běžně používalo, bylo součástí "one shot" makra. A ano, tyto redukce JSOU o počtu tlačítek, ostatně vývojáři tohle vysvětlovali už dříve: za ta léta vymysleli nové talenty a ability, čímž se zvětšil i počet tlačítek, které hráči používají. Ve Warlords of Draenor některé ability zaniknou, právě proto, aby nebylo potřeba mít tolik AKTIVNÍCH dovedností na barech.

0/0
24.2.2014 12:46

P11a74v33e29l 18B44u31š96e16k 8181572795832

nevim, můj pve rogue má asi tak 10 abilit, který používá pro dmg a k tomu dalších kolem 30ti maker jen tak vedle pro občasný použití. a to kašlu na pvp, čímž by se mi počet maker a buttonů tak ztrojnásobil :-)

btw. v macra imo nejsou důvod a vodítko pro game designery k tomu, aby slučovali mechaniky a ability postav, jak jste psal. to by muselo bejt zeštíhlení spellů do wow asi o 70%, protože tolik abilit co používám jsou v macrech :)

jo a sloučení a přiřazení (a s tím i odstranění) abilit je co? vidím v tom jedinej rozdíl a to ten, že se prostě změní mechanika a timing těchhle spellů a to bude na blizz fórech od warrů flame jak blázen :) už jen poslední změny v aoe silence + pummel share cd :)

0/0
24.2.2014 12:57

P83a41v41e94l 29B21u85š86e75k 8891472155762

a co mě napadlo za věc, tak stejně pro casual hráče je tato redukce nic neznamenající. pochybuju, že těch 80% hráčů, či kolik jich spadá do typu casual, bude používat maximální potenciál svých postav, tzn že bude mít vytaženy a nabindovány, nebo dokonce namacrovány všechny spelly. 

a hráčům kteří se tomu věnují více (i ten semi-hc řekněme), tak jim to bude ukradený, protože když bude chtít bejt na nějaký úrovni (+-do 150world), no tak si to stejně nabindují všechno s tím, že mod-macrama bude mít zase cca 60 bindů+, nebo dokonce pvp skilled lidi, co jedou na 100+ v dnešní době.

tyhle změny, pokud je blizz udělá a věřím, že když máte zdroj, tak i brzy potvrdí před PTR, budou prostě pro většinu hráčů stejně irelevantní

ale to už je spíš příspěvek o tom, co si myslím, než o podložených datech

0/0
24.2.2014 13:11

J68a48n 60N12o86ž87i77č74k68a 1870905159363

Proboha kde jste vzal tech 60 az 100 bindu ? Chapu spojeni cd + trinektu kick na daneho bose atd ale 60 bindu rozhodne nemam :-)

0/0
24.2.2014 13:28

M71i23c51h81a88l 76T51o27m97á33n26e45k 9157919886

nejsem nijak pro, ale moje mys s 12tlacitky jen u palce dostava hodne zabrat a to neco mas jeste pres ctrl a shift a nemam zadne extra bindy a makra, takze verim ze pro nejakeho pvp mastera tech 50-60 tlacitek je moznych i kdzy nerikam ze to tka nekdo ma

0/0
24.2.2014 13:36

P73a24v97e43l 80B13u66š62e57k 8551162705912

přesně jak říká michal.

1-5, r, f, c, v, x, q, e a vše s kombinací no:mod, ctrl, shift a pár alt + myška a jste na tom

a jsem si skálopevně jistej, že 20% abilit, co mi blizz vezme, tak v tom neudělá rozdíl 12ti odebranejch bindů, protože zase jen nahodím to, co nepoužívám tak často, ale občas se to hodí

0/0
24.2.2014 14:15

H15y19n72e53k 14Š24l83a23h72ů33n17e57k 4389353516499

Hm, já jsem ve WotLK byl v top 100 světové guildě a makro jsem neměl žádný :-)

0/0
24.2.2014 15:52

R37o84m50a82n 84V84o93c72e91t70k54a 9683561886338

Dobrý den, pane Zachu, "za ta léta vymysleli nové talenty a ability" = bohužel právě toto tak nesmyslně zjednodušují, že to s původním wow už má společný jen název..... :-(

0/0
24.2.2014 14:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.