Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak vzniká grafika? Kousek reality je v každé hře

Grafika je to, čeho si každý všimne a zhodnotí jako první. Studio Alda Games odhaluje v seriálu pro Bonusweb jednotlivé etapy vývoje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J72i29r63k36a 10V18o63j53v68o41d62i43n 6691867307695

Neverhood byl skvělej, takový hry nestárnou.

0/0
19.3.2014 9:37

A81l58e40š 97K96ř30í61ž 9214514935349

Na to že je to hra z roku 1996 tak si jí klidně zahraji i v dnešní době, graficky je to bezvadné hra :)

0/0
19.3.2014 10:21

J48i47r30k14a 43V20o63j48v27o26d42i98n 6951417867485

A soundtrack je takovej, no, dětsky nablblej ;-D. Hned sem si ho oblíbil.

0/0
19.3.2014 11:01

M53a45r55e83k 55Z55a21h61r10a16d73i69l 6524669525831

Souhlas, článek zajímavý, čtivý (i když bych ho bral klidně podrobnější ;-)) ...

+2/0
19.3.2014 9:25
Foto

M15a82r25t16a 48K37ř29e32č15k47o13v53á 7481583443666

Děkuju za článek, dobře jsem si početla a i něco nového dozvěděla.

+4/0
19.3.2014 8:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.