Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sony odhalilo projekt Morpheus. Je to systém virtuální reality

Sony v rámci akce Game Developers Conference 2014, která probíhá v San Franciscu, odhalilo prototyp vlastního systému virtuální reality pro konzoli PlayStation 4.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T27o77m92á81š 65Š59e89s42t79a44u94b33e59r 3761270977593

No jsem zvědav. Hlavně jak vyřeší to snímkování, aby jsi nemusel mít vedle sebe kýbl...:-)

0/0
19.3.2014 16:29

B57a68r24t16o10l70o34m21ě47j 12K34u77s 2295766871103

U Oculus Rift to prý už problém není a já předpokládám, že Morpheus je jím velmi silně inspirovaný.

0/0
19.3.2014 20:59

L29u16k77á22š 92N56o10v71á45k 1530865150865

Sony je celkem naivní. Nemyslím si, že by jejich produkt zaujal nějakou větší část lidí. Bude to nejspíš pouze a jen na PS 4... Jelikož playstation je v dnešní době spíš přežitek, tak si nemyslím, že by to šlo na dračku. Komunita čeká na produkt, který bude kompatibilní s každým přístrojem a bude nabízet dokonalej zážitek. Myslím si, že tomu se blíží oculis rift.

0/−4
19.3.2014 11:52
Foto

O85n81d90ř80e39j 82Z68a47c19h 3793750683142

Samozřejmě těžko předjímat, každopádně Xbox One se prodává slušně a PlayStation 4 přímo skvěle. Myslím, že ty prognózy o konci konzolí a pod. se minimálně o pár let zase odkládají. A každá konkurence pro Oculus Rift je vítána, těžit z toho budeme všichni, i ti, které Morpheus nezajímá.

+4/0
19.3.2014 12:52

P45e81t11r 41D60v38o27r20a65k 9308270369243

Playstation je přežitek ;-D

+2/0
20.3.2014 9:20

L14u80k18á28š 24N88o43v40á17k 1280645390205

Sony moc lidí nezajímá a PS 4 už vůbec ne... Je sice hezký, že něco takového udělali, pro své konzole, ale kdyby to bylo ne všechny stroje, tak by to nebyl takovej propadák. Myslím si, že z toho sony po určitém čase přestane a přenechá to tvůrcům, kteří to připravují pro všechny stroje. dopadne to stejně jako kinect nebo nějaké podobné vynálezy, které nezaujali nebo zaujali malé procento lidí... Já osobně fandím oculus rift.

0/−4
19.3.2014 11:48

M96i21c41h24a69l 95M20o61u94c71h54a 9348869663874

Lidí, kteří hrají na PC je ve srovnání s konzolemi mizivé procento a pro XBox to budou asi těžko optimalizovat. Takže pokud to dělají pro své konzole, má to logiku. A o tom, že PS4 nikoho nezajímá celkem dobře svědčí čísla prodejů toho zařízení... ;-)

0/0
19.3.2014 12:52

V60o70j76t19a 71P20a68t79k14o78s 8720578138743

Lidí, kteří hrají na PC je mizivé procento? Jasně, a proto se například DIabla 3 prodalo na PC během prvního týdne přes 6 milionů kopií...

+3/0
19.3.2014 14:50

M35i84c88h98a45l 67M30o98u14c35h55a 9808899263244

Nojo, to je ale 2 roky zpátky a PC verze byla vydána snad o pár měsíců dřív než ta pro konzole. Dnes se některé tituly pro PC ani nevyplatí vydávat a v porovnání třeba s prodejními čísly GTA5 není těch 6 milionů Diabla III žádný zázrak.

.

Nicméně důležité je, že Sony takové zařízení logicky udělá exkluzivně pro svou konzoli, protože tím podpoří motivaci spotřebitelů si jí koupit.

+1/0
19.3.2014 15:14

V30o67j52t21a 33P67a95t58k84o35s 8410338638383

A co že je to 2 roky zpátky? Jen do konce roku 2012 se ho prodalo přes 12 milionů kopií. Konzolová verze opravdu nevyšla pár měsíců po PC verzi ale až v září 2013, tj před pár měsíci. Do dneška bylo celkem prodáno 15 milionů kopií, GTA5 32 milionů kopií. To je zanedbatelné procento?

To že to Sony udělá exkluzivně je logické, ale je otázka jestli to bude mít oproti Oculus riftu nějakou výhodu, aby si kvůli tomu někdo pořizoval PS4.

+1/0
19.3.2014 15:56

V49o44j21t30a 61P58a13t33k34o82s 8400428788803

A to už vůbec nemluvím o počtu hráčů mmorpg her, což je čistě doména PC...

+1/0
19.3.2014 15:58

M60i94c50h52a25l 67M79o20u75c97h27a 9498929603354

To, že je to dva roky zpátky znamená, že od té doby konzole získaly na herním trhu větší podíl, protože ke hraní přilákají i "rekreační hráče" a nejen "zkušené pařiče" jako PC. A pro objektivnější srovnání konzole vs. PC by to asi chtělo vzít třeba 20 nejprodávanějších her za poslední dva roky a porovnat procenta prodejů pro konzole a pro PC. Ten podíl opravdu není nijak zásadní. Ale je to samozřejmě dané také tím, že komunita PC hráčů si rychleji a snáze najde možnosti sdílení, zatímco "konzoláři" si prostě ten svůj disk fyzicky koupí. To se projeví jednak na prodejních výsledcích (x hráčů si to koupí a 2x hráčů to ve finále opravdu hraje) a za druhé na ochotě vydávat ty hry v PC verzi.

0/0
19.3.2014 16:45

V70o95j33t19a 77P51a75t51k56o64s 8430828878873

Co je na posledních dvou letech tak zásadního, že by během nich měly získat větší podíl hráčů oproti PC? Když už jsme u seznamu nejprodávanějších her, tak prosím - PC: Sims 2 (20 mil), Sims (16 mil), Minecraft (14.5 mil), WoW (14 mil), Diablo III (12 mil)

Xbox360:

Kinect adventures (které jsou zdarma v balení xboxu s kinectem) (24mil), GTA 5 (15 mil), Halo 3 (14.5mil), Call of duty:Black ops (12mil), Minecraft (10 mil)

Playstation 3: GTA5 (17 mil), Gran turismo 5 (10.6mil), God of war II (7.5 mil), Last of us (6 mil), Gran turismo 5 prologue (5.3 mil), Call of duty: Modern warfare II (4.8 mil)

Plus kdoví kolik prodejů her na Steamu...tolik k té zanedbatelnosti PC oproti konzolím.

0/0
19.3.2014 17:18

J71a60n 38T27o52d43o27r54o31v57i65č 9205981507602

Když je v PC taková ukrutná síla, tak proč GTA V vyšlo jen na konzole a na PC nic;-D

0/0
19.3.2014 20:31

V94o89j61t79a 24P55a40t63k89o32s 8250278218613

Nejspíš proto, že zrovna GTA se prodává líp na konzolích a portování na PC jim jde docela příšerně, viz zabugované GTA IV po vydání.

0/−1
19.3.2014 21:38

P64e52t16r 51D91v32o63r10a93k 9718120689603

Ty hry na PC jsou teda otřes: Sims, Minecraft, WoW. Diablo je tak jediné o čem má smysl se bavit ;-)

0/0
20.3.2014 9:22

V96o81j57t82a 60P23a71t41k18o12s 8280978658563

Jsou to taky prodeje z normálních obchodů, v těch statistikách nejsou hry ze Steamu.

0/0
20.3.2014 9:36

O43n26d64ř87e89j 20S13t38a34r11o20c14h 5780573352394

Vy jste ale věštec. Ještě to není na trhu, dokonce se ani přesně neví, jak to bude fungovat ale Novák už ví, že to JE (ano, nikoliv BUDE) propadák. Bravo.

Ale na druhou stranu chápu, že když nezvládáte ani shodu podmětu s přísudkem, tak nelze nic moc čekat ani ve složitějších záležitostech.

+1/0
19.3.2014 13:31

B64a97r66t72o79l49o27m89ě17j 25K91u63s 2985956721343

Tak to se Sony vytáhlo. Myslím, že vývojáři Oculusu mohou v nejbližší době očekávat telefonát od Microsoftu s nabídkou spolupráce. Tedy pokud nechce Microsoft současnou konzolovou válku rovnou zabalit.

+4/0
19.3.2014 9:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.