Diskuse k článku

Autor BioShocku o možné evoluci příběhových her

Snem herního návrháře Kena Levina je vytvořit příběhový titul, který se s každým průchodem bude měnit. V Levinově vizi jsou některé prvky příběhu generovány náhodně a postavy skutečně reagují na hráčovy akce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M84i28c33h44a97l 45N37o29v96á41k 9149269511169

to přeci není nic nového. na stejném principu fungují některé rpg. jeden příklad za všechny - fallout. lidé reagují na vaši karmu, jestli umíte mluvit, inteligenci, předchozí činy.stačí se dívat.

0/0
25.3.2014 11:07

A35n22d66r51e54j 85B30r48a62b32e46c 4162191497664

Ten prvek nahodnosti ma byt novy. Tusim, ze ve Falloutu jsou ty "motivace" postav pevne dane.

+1/0
25.3.2014 11:22

M34i97c70h38a47l 90N55o45v16á76k 9609439651639

pak si ale nedovedeu představit generování "náhodných" úkolů. jestli mi dá stejný úkol jiná osoba nebo bude úkoly rozdádat osoba stejné ale bude si je "vymýšlet". jen to nebude příliš duchaplné pokud je vymyslí nejaký algoritmus,který se stajně nakonec dostane k několika málo předefinovaným úkolům které vymyslí programátoři.

0/0
25.3.2014 13:23

A46n74d70r50e79j 71B67r50a91b67e13c 4642141887764

Ja to spis chapu tak, ze ukoly se mohou opakovat, ale stejne rozhodnuti povede k uplne jine kaskade udalosti. Povahy postav se totiz budou menit.

0/0
25.3.2014 14:01



Najdete na iDNES.cz