- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mohlo by to ty špatné i motivovat k tomu, aby nedělali kraviny a užívali si hru tak, aby tím neobtěžovali ostatní hráče. Proč se jenom navzájem střílet? Například v GTA online je mnohem zábavnější koooperace a dělání kravin v tom dobrém slova smyslu. Když potkáte někoho, kdo neonanuje nad každou smrtí ostatních hráčů, tak je to zábava mnohem větší. A co víc? Baví to oba aktéry
Bože to je hovadina... :-) Co tam hoši vymejšlejí za kraviny? :-) Aspoň že to bude jen na xbox
přesně takhle mluví ti, co mají červený rating.
pokud to bude dobře nastavené a opravdu to dokáže eliminovat pomsti-chtivost prohrávajících hráčů tak je to naprosto geniální nápad, kéž by to bylo ve všech online hrách i na PC
Hon za podobným systémem, který by fungoval, je v online hraní něco honem na jednorožce. Zatím asi nejpragmatičtěji to má vyřešené Dota 2: opakované reporty od různých lidí = 24 hodin low priority matchmaking hraní pouze s jinými hříšníky.
Blbce to eliminuje tak na 70-80%, je téměř nemožné někoho "ureportovat" uměle (lze reportovat jen lidi, se kterými hraje, čož znamená víceméně arbitrárně vybraných 10 lidí), a následky nejsou trvalé.
No ale jsem zvědav na MS.
Kez by neco takoveho fungovalo v Lolku
Přesně. Při čtení článku jsem přemýšlel, co se asi děje s reporty v LOLku... :/