Diskuse k článku

Prodeje Diabla 3: Reaper of Souls za první týden: 2,7 milionu kusů

Prodeje rozšíření Reaper of Souls pro akční hru na hrdiny Diablo 3 dosáhly během prvního týdne 2,7 milionu kusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P88a96v95e27l 75K55u97r35a74l 5261154490310

a kolik bylo předprodáno?

0/0
3.4.2014 22:55

D46a87v62i11d 60H85u67s72t60á39k 5543966455535

No nejsem si jistý. Blizzard dřív uměl, ale teď má prioritu maximální zisk a ne maximální kvalitu titulu. Podle informací z jedné české fanstránky (nevím jako moc mají ty informace ověřené) se v dalším patchi odehraje velká revoluce, vratí se aukční dům, změní se způsob vytváření postav a jejich skilů, bude možnost hrát i offline, všechny postavy budou moci být jen v HC modu a další. Tak že kdo ví, jaká hra z toho bude za pár měsíců, možná to bude mít s Diablem společný jen název...

0/−6
3.4.2014 21:05

D73a48v66i88d 33H23u42s20t35á63k 5593666925295

Tak odvolávám co jsem řekl, nekoukl jsem se na datum. 1.4. Tak že jako bych nic neřekl....

+2/0
3.4.2014 21:08

O39n51d26ř19e69j 43K89o56p14e28c61k66ý 6790375677508

Stane se:-) Jinak měl jsem stejný pocit a krom StarCraftu jsem na Blizzard zanevřel dva měsíce po vydání Diabla III a teď jsem se vrátil, koupil RoS, předobjednal Warlords of Draenor, protože obě dvě rozšíření doslova a do písmene řvou do celého světa, že Blizzardu jeho fanoušci nejsou ukradení.:-)

+6/0
3.4.2014 21:20

M29a39r11e78k 61Š36e59b26e25s18t13a 2763361473117

k tomhle bych se připojil....ano, Blizzard to má hrozně těžké, má velkou základnu fanoušků a celkově hráčů svých her a proto není uplně jednoduché udělat něco nového co komunita příjme...ale pokud už to komunita nepříjme a má výhrady tak blizzard je poslouchá a snaží se s tím něco dělat....a tohle je velké plus!!!

+6/0
4.4.2014 9:10

V28o74j53t30ě86c37h 86R75ů19ž37e26k 1447482364662

Blizzard prostě umí.

+6/0
3.4.2014 19:50



Najdete na iDNES.cz