Diskuze

Milion korun za den. Případ Flappy Bird ukázal lesk a bídu mobilních her

Flappy Bird vydělával svému tvůrci v přepočtu milion korun denně. Přesto ho přestal prodávat, protože čelil nařčením z nekalé praxe. Kauza zároveň poodhalila, jak funguje svět mobilních her.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A82l32e67š 55K13ř77í33ž

14. 4. 2014 17:36

Co vím tak originální flappy brid už byl vrácen zpět majitelem...takže to co tam teď vidíte je skutečný flappy bird...

0 0
možnosti

Pěkný článek, co měl hlavu a patu a nutil k zamyšlení, děkuji.

0 0
možnosti

Doporučuji hru, Smash Hit, to je teprve ten správný adrenalin, stanete se závislí. Dá se stáhnout na App Store od Applu.

0 0
možnosti

No, regulace těch kšeftů je samozřejmě správná věc, ale co regulace toho monopolu, který vzniká díky sněhové kouli? Gameloft, Supercell a ostatní prostě mezi sebe nikoho nemusejí pustit, právě díky obrovské základně a tomu, jak lidé na těhle zařízeních vybírají, co si stáhnou a koupí. To je snad ještě větší zabiják kvality a svobody výběru, než to kšeftování s hodnocením a stažením, aby se apky/hry dostaly do Top10.

2 1
možnosti

Pro zajímavost: cca před rokem a půl stačilo na třetí místo v českém žebříčku v iTunes Store cca 25 stažení denně.

4 0
možnosti

No Badland je úplně jiná liga, skvělá hra

0 0
možnosti

Flappy Bird na mě působí jako naprosto profesionální hra, u níž se někdo snažil, aby vypadala pokud možno amatérsky. I ten příběh chudého vietnamského vývojáře je poněkud podezřelý.

0 0
možnosti

Hype funguje to je jistý když mohla prorazit taková ptákovina:¨)

0 0
možnosti

P57a47v39e94l 54K46r55á63l

11. 4. 2014 9:55

A já vždycky myslel, že trh je o tom, že si každý koupí co chce/potřebuje. Ne že mi nabídku někdo předem proseje a předá mi jen to, co je podle něj pro mě dostatečně kvalitní.

3 0
možnosti

J43a18n 80H37e86l67l79e21r

11. 4. 2014 10:31

To jste si mozna myslel. Ale vlastnici prodejnich kanalu (Sony, Apple, ...) mohou a chteji rozhodovat o tom, co jejich uzivatele budou moci stahnout. Duvodem je zejmena to, ze nekvalitni, problemove, zavirovane aplikace/hry by otravovaly uzivatele jejich systemu a zprotivily by mu ho. Proto se takto brani.

Mozna vas zivotni styl je jiny, ale realita (ta obvykla nepritelkyne trhu) ukazuje, ze lide se chovaji stadne. Nezkoumaji recenze, nectou ... stahnou co je nahore a hraji. Kdyz to bude z nejakeho duvodu sh1t, ktery se tam dostal treba podvodnou marketingovou kampani, budou otraveni a konzoli/telefon zahodi. tak to proste chodi.

Proto ta ochrana

4 0
možnosti

Zajimavy, tak Apple bere 30% za nic. Mel by byt rad ze pro to jeho nakousle jablko chce nekdo vubec jeste kodovat.

2 17
možnosti

Za nic? Opravdu za nic? Nejsem rozhodně zastánce Applu, ale není to náhodou tak, že vytvořil megatrh, na kterém umožnili i malým vývojářům, aby se prosadili?

11 0
možnosti