Diskuse k článku

World of Tanks ve virtuální realitě? Požadují pět milionů uživatelů

Společnost Wargaming se prý nebrání podpoře přilb pro virtuální realitu. Uživatelská základna však nejprve musí dosáhnout dostatečného počtu lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D66r50a15h77o87m77í19r 88S59t65r43o94u58h85a38l 4725678412484

Jo, už vidím, jak běhám po místnosti, abych zaměřil v arty modu...

+3/0
14.4.2014 9:35

J22a41r80o64m62i21r 38F72a10r61e12k 4792253147

Na A0 vytisknes mapu a jedes.... fixou si budes znacit posledni zname pozice tanku :-D Lejzrovym ukazovatkem miris.....

P.S. Jasne ze by se to promitalo primo do bryli, ale takhle by to byla vetsi sranda :-D

+1/0
14.4.2014 9:56

D87r34a43h97o35m73í49r 33S80t33r10o45u33h28a31l 4365398732124

Největší joke je to, že tvůj popis odpovídá zaměřování artilerií v reálu. Jinými slovy, je realistištější, než hra :D.

+1/0
14.4.2014 11:38

P65e63t35r 55M22i41k77u36l75a 9384721

No jako vtip dobre..hra nepodporuje ani více jader a oni začínají pokukovat po virtuální realitě;)

+5/−3
13.4.2014 8:35

A54n77t18o60n59í60n 63H32o44l60í24k 8227943574460

Co porad melete s tema jadrama .. ve hre, kde se veskera logika resi na serveru, grafika na graficke karte, a kde je level nahrany na zacatku zapasu, nema vic jader proste co delat.

+1/−2
13.4.2014 18:19

P40e84t97r 98M96i94k48u54l69a 9904551

pane holiku.. no mozna si o te hre napred neco zjistete.. na foru wotka se to resi docela dost. Odpovim vam otazkou... proc na intelech jede hra o neco lepe(s vice FPS)  nez s AMD(pri stejne graficke karte)... rovnou Vam odpovim.. je to proto ze intel ma vetsi vypocetni vykon v jednom vlaknu AMD to "utlouka" vice jadry. Takze ano fps tedy hru ovlivni i pocet jader a jejich vyuzivani. Jinak jsme v 21. stoleti je rok 2014 a nemit hru odladenou na vice jader je jiz tak nejak pro ostudu. Jinak pri vykonne grafice ta grafika ceka na procesor protoze ten jednim vlaknem nestiha..je proste uz jina doba nejede se na max vykon jednoho jadra ale na kooperaci vice jader....

ppetrm

0/0
13.4.2014 20:11

P56e17t32r 95M10i94k54u71l72a 9494831

jedno z laken kde se to probira... nbo spise narazi ale je asi nejposlednejsi..:

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/377786-podpora-multicore-v-buducnosti/#topmost

0/0
13.4.2014 20:15

A68n94t85o74n25í60n 16H18o26l93í69k 8247423794410

Beru to jako skvelou ukazku toho, ze opravdu nikdo nevi, co by ta jadra mela delat :-)

+1/−2
13.4.2014 23:19

J37a83r13o62s31l60a53v 36K64o63v37á88ř87í50k 4718213880510

Oni to nepotrebuji vedet. Jim staci aby je podporovala hra a tim by byla plynulejsi.

0/0
8.6.2014 9:00

D53r19a82h47o89m85í32r 60S98t76r23o76u74h94a21l 4965418332214

Ze začátku to bylo dáno tím, že poskytovatel enginu na požadavky WG prostě kálel. Tak ho koupili. To, že se něco děje, je vidět názorně na WoWP, kde podpora více jader je. Ovšem předělat engine u tři roky staré hry (která se začala vyvíjet před sedmi lety) není žádná sranda. Uvědomte si, že nesmíte přerušit online status. Hra musí pořád běžet, protože jinak lidi přejdou na WT na pár hodin a pak bum - zůstanou tam déle, třeba se jim tam zalíbí, třeba jim dají měsíční předplatné a už to pojede...

Podpora vícejádrových procesorů bude, ale tak trochu šalamounským způsobem. Na druhém jádře se bude do hry implementovat fyzika. Jinými slovy - hra bude líp vypadat, ale enginu to nepomůže.

Pro začátek můžu doporučit vypnout na procesoru hyperthreading. Sníží se tím sice počet jader, ale v rámci jednovláknových aplikací se podaří vytřískat z procesoru víc výkonu.

0/0
14.4.2014 9:31

A29l22e29x15a66n96d86r 73K87o94s29t73k49a 5609416939886

75 milionů hráčů, z toho říkají, že 75% neplatí. Respektive z toho vyplývá, že 18.75 milionů lidí tak či onak platí. Krásný kšeft.

+1/−1
13.4.2014 8:26

J55o14s33e13f 85P17a83l77a41t52a 1653952651755

registrovaných uživatelů, všichni nehrajou

+5/0
13.4.2014 9:41

P31a59v90e82l 83B56u31š18e59k 8941652575202

registrovaný uživatel je pro vás hráč? :-) pokud tu hru hrálo víc než 2 hodiny 10M lidí, tak je to hodně...

0/0
13.4.2014 11:35

M48a45t29ě86j 29Š89p87i93r55y25t 9374505790754

Zajímavé, přímý konkurent War Thunder je v OBT s podstatně menší uživatelskou základnou a ničemu to nebrání: https://www.youtube.com/watch?v=gbx3yRxMrYY

0/0
13.4.2014 2:54

M48a70r40t20i52n 38P13o45c88h92m38a32n 6448939882

Ja uz teda WoT nehraju vice nez rok a pul, ale podle me porad ta hra poradnyho konkurenta nema

+6/0
13.4.2014 3:32

M56a22t63ě49j 86Š95p57i51r63y70t 9494495480794

Za půl roku se situace změní.

0/0
13.4.2014 3:55

J78a25k44u23b 25Z21a65m30a90z29a67l 4263205238843

To tu někdo říkal už před půl rokem. A i dříve..

+4/0
13.4.2014 11:50

T92o40n42í75k 39K16u37t40t91m38a21n76n 6303898712

Nemá proč. Jak War Thunder tak plánované Armored Warfare jsou naprosto odlišné hry. Společné mají asi jen to, že v nich jsou tanky, stejně jako fotbal s hokejem mají společné to, že jsou to kolektivní sporty.

0/0
13.4.2014 12:52

L71u59d87ě11k 75R76á27j66e23c12k68ý 7878947530364

Otázka je jak to WT půjde, navíc v letadlových simulátorech je OR praktičtější pomůcka než v těch tankových, takže tam je žádoucí ho nasadit dřív.

+2/0
13.4.2014 12:02

M12i13c27h18a87l 41F43r22ý17d87e49k 3133660917

Waaaat?8-o

0/−2
13.4.2014 0:25

T35o49n93í70k 12K28u91t49t92m56a71n89n 6703548792

WoT?

+1/0
13.4.2014 0:49



Najdete na iDNES.cz