Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Tanks ve virtuální realitě? Požadují pět milionů uživatelů

Společnost Wargaming se prý nebrání podpoře přilb pro virtuální realitu. Uživatelská základna však nejprve musí dosáhnout dostatečného počtu lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D40r22a86h46o10m54í90r 86S24t59r47o16u72h77a65l 4895148252784

Jo, už vidím, jak běhám po místnosti, abych zaměřil v arty modu...

+3/0
14.4.2014 9:35

J66a80r70o59m82i28r 94F30a91r26e81k 4652173487

Na A0 vytisknes mapu a jedes.... fixou si budes znacit posledni zname pozice tanku :-D Lejzrovym ukazovatkem miris.....

P.S. Jasne ze by se to promitalo primo do bryli, ale takhle by to byla vetsi sranda :-D

+1/0
14.4.2014 9:56

D26r64a94h69o21m38í64r 80S74t88r65o80u81h24a15l 4845568692254

Největší joke je to, že tvůj popis odpovídá zaměřování artilerií v reálu. Jinými slovy, je realistištější, než hra :D.

+1/0
14.4.2014 11:38

P92e96t12r 68M62i13k27u15l33a 9974701

No jako vtip dobre..hra nepodporuje ani více jader a oni začínají pokukovat po virtuální realitě;)

+5/−3
13.4.2014 8:35

A41n92t39o66n55í23n 69H29o92l85í24k 8857153804930

Co porad melete s tema jadrama .. ve hre, kde se veskera logika resi na serveru, grafika na graficke karte, a kde je level nahrany na zacatku zapasu, nema vic jader proste co delat.

+1/−2
13.4.2014 18:19

P11e46t79r 25M17i68k21u50l24a 9504241

pane holiku.. no mozna si o te hre napred neco zjistete.. na foru wotka se to resi docela dost. Odpovim vam otazkou... proc na intelech jede hra o neco lepe(s vice FPS)  nez s AMD(pri stejne graficke karte)... rovnou Vam odpovim.. je to proto ze intel ma vetsi vypocetni vykon v jednom vlaknu AMD to "utlouka" vice jadry. Takze ano fps tedy hru ovlivni i pocet jader a jejich vyuzivani. Jinak jsme v 21. stoleti je rok 2014 a nemit hru odladenou na vice jader je jiz tak nejak pro ostudu. Jinak pri vykonne grafice ta grafika ceka na procesor protoze ten jednim vlaknem nestiha..je proste uz jina doba nejede se na max vykon jednoho jadra ale na kooperaci vice jader....

ppetrm

0/0
13.4.2014 20:11

P94e42t65r 92M33i40k81u13l57a 9714511

jedno z laken kde se to probira... nbo spise narazi ale je asi nejposlednejsi..:

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/377786-podpora-multicore-v-buducnosti/#topmost

0/0
13.4.2014 20:15

A24n67t91o24n36í76n 38H77o21l95í86k 8687123804340

Beru to jako skvelou ukazku toho, ze opravdu nikdo nevi, co by ta jadra mela delat :-)

+1/−2
13.4.2014 23:19

J18a90r11o30s51l24a26v 41K27o37v62á98ř62í83k 4148113330310

Oni to nepotrebuji vedet. Jim staci aby je podporovala hra a tim by byla plynulejsi.

0/0
8.6.2014 9:00

D59r31a22h32o91m41í44r 22S45t39r28o17u73h63a22l 4985318892124

Ze začátku to bylo dáno tím, že poskytovatel enginu na požadavky WG prostě kálel. Tak ho koupili. To, že se něco děje, je vidět názorně na WoWP, kde podpora více jader je. Ovšem předělat engine u tři roky staré hry (která se začala vyvíjet před sedmi lety) není žádná sranda. Uvědomte si, že nesmíte přerušit online status. Hra musí pořád běžet, protože jinak lidi přejdou na WT na pár hodin a pak bum - zůstanou tam déle, třeba se jim tam zalíbí, třeba jim dají měsíční předplatné a už to pojede...

Podpora vícejádrových procesorů bude, ale tak trochu šalamounským způsobem. Na druhém jádře se bude do hry implementovat fyzika. Jinými slovy - hra bude líp vypadat, ale enginu to nepomůže.

Pro začátek můžu doporučit vypnout na procesoru hyperthreading. Sníží se tím sice počet jader, ale v rámci jednovláknových aplikací se podaří vytřískat z procesoru víc výkonu.

0/0
14.4.2014 9:31

A37l29e36x97a36n73d86r 72K76o75s93t17k93a 5639466519596

75 milionů hráčů, z toho říkají, že 75% neplatí. Respektive z toho vyplývá, že 18.75 milionů lidí tak či onak platí. Krásný kšeft.

+1/−1
13.4.2014 8:26

J22o84s98e68f 84P39a77l85a23t19a 1623982861625

registrovaných uživatelů, všichni nehrajou

+5/0
13.4.2014 9:41

P61a23v98e95l 11B33u32š85e58k 8151682665452

registrovaný uživatel je pro vás hráč? :-) pokud tu hru hrálo víc než 2 hodiny 10M lidí, tak je to hodně...

0/0
13.4.2014 11:35

M32a33t53ě37j 21Š61p85i45r90y42t 9514895570214

Zajímavé, přímý konkurent War Thunder je v OBT s podstatně menší uživatelskou základnou a ničemu to nebrání: https://www.youtube.com/watch?v=gbx3yRxMrYY

0/0
13.4.2014 2:54

M22a63r33t73i89n 22P42o92c93h67m44a28n 6368359362

Ja uz teda WoT nehraju vice nez rok a pul, ale podle me porad ta hra poradnyho konkurenta nema

+6/0
13.4.2014 3:32

M92a10t27ě92j 36Š63p88i64r35y86t 9344755250324

Za půl roku se situace změní.

0/0
13.4.2014 3:55

J66a53k21u74b 20Z72a93m80a93z76a33l 4193395398853

To tu někdo říkal už před půl rokem. A i dříve..

+4/0
13.4.2014 11:50

T91o92n35í60k 19K96u41t33t95m30a57n33n 6973968852

Nemá proč. Jak War Thunder tak plánované Armored Warfare jsou naprosto odlišné hry. Společné mají asi jen to, že v nich jsou tanky, stejně jako fotbal s hokejem mají společné to, že jsou to kolektivní sporty.

0/0
13.4.2014 12:52

L64u45d26ě69k 37R23á32j52e26c62k41ý 7228167490694

Otázka je jak to WT půjde, navíc v letadlových simulátorech je OR praktičtější pomůcka než v těch tankových, takže tam je žádoucí ho nasadit dřív.

+2/0
13.4.2014 12:02

M27i34c58h78a43l 93F98r25ý16d35e34k 3293240537

Waaaat?8-o

0/−2
13.4.2014 0:25

T61o48n94í83k 17K22u86t92t68m12a72n68n 6493188962

WoT?

+1/0
13.4.2014 0:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.