Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Byli to hrdinové komunitního financování. Kde jsou dnes?

Díky komunitnímu financování vzniká řada unikátních projektů, které by tradiční vydavatelské domy nepodpořily. Řada lidí však vůči tomuto trendu byla skeptická a předpovídala podvody a katastrofálně končící projekty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V81o23j92t41ě53c30h 24R77ů58ž56e70k 1827152314912

A co The Mandate?

0/0
18.4.2014 0:14

F95i30l40i21p 22T46ř23e94b54a 6293500528356

Nic proti komunitnímu financování, naopak, ale pro úplnost by prostě v članku MĚLA být zmínka o Occulus Rift...

0/−3
17.4.2014 16:42

A53n70d94r55e98j 26B35r63a24b81e24c 4632961177454

Nesouhlasim. Clanek se zabyva jen hrami a je to prvni cast. Jeste nam tam peknych par kousku chybi. :)

+3/0
17.4.2014 16:43

M10i91c66h19a33l 80V55e13r13n53e59r 8937676287484

Z těch jmenovaných jsem si už koupil Wasteland 2 a můžu říct, že vypadá slibně. Technicky hra třeba není tak oslnivá jako RPG velkých vydavatelů, ale má tu správnou atmosféru mixu sci-fi a westernu v postapokalyptickém světě, stejně jako ve Falloutu 1 a 2. S nimi má Wasteland 2 hodně společného (není divu, když na hře pracuje spousta lidí, kteří stáli u vzniku Falloutu:-)), ale svět vychází z prvního Wastelandu, takže se od Falloutu přece jen liší.

Zatím dostupnou betaverzi jsem hrál už před nějakým časem (rozhodně byla k dispozici mnohem dříve než v půlce března, jak se píše v článku) a vývojáři do ní postupně přidávají další prvky. V poslední době se například rozhodli nahradit textový seznam věcí v inventáři obrázky. Prostě je vidět, že se snaží vyjít vstříc požadavkům hráčů. Možná i proto to zdržení oproti původnímu termínu vydání.

+1/0
17.4.2014 15:55

P22e13t77e88r 33B86i61e24l83y 6875951386

nechal som sa zlakat na Red Sabre, a bohuzial nato ze bola uz vypustena ako "finalny produkt" klasickemu SWAT-u a Rainbow Six nesiaha ani po clenky. Zlatanina a nedotiahnuta volovina kazdou hernou sekundou. skoda penaziRvRvRvRv

+2/0
17.4.2014 12:41

M80a48r25t56i24n 38Č77e93r61n62ý 2407288539969

Red Sabre jsem si bohužel také koupil, nebyl jsem schopen odehrát ani 20 minut. Hra postrádá jakoukoliv taktiku. To že je to hard-core shooter a ne klasická přihlouplá střílečka autoři staví na faktu, že vás může nepřítel zabít jednou střelou skrz zeď přes celou mapu. Taktika známá z R6, SWAT4 nebo Ghost Recon (starší díly) tam není vůbec. 

Paradoxně mnoho mladších hráčů, kteří neznají nic než Call of Duty a Battlefield jim to sežralo a pějí na hru ódy, jak že je dobrá, protože vás může zabít jediná kulka a proto musíte chodit opatrně a domnívají se, že to ze hry dělá "tactical shooter".

Rada na závěr, počkejte si na Ground Branch, který vyvíjejí někdejší autoři Ghost Recon, ten vypadá o poznání lépe, alfa by měla vyjít behěm několika týdnů až měsíců.R^

+1/0
17.4.2014 22:14

M67a91r12e48k 31Š66e44b74e69s21t85a 2183821573487

Grim Dawn hraju od doby kdy byl uveden na Steam a dnešní podoba je taková, že jsou tam plně hratelné dva akty a ty už se budou měnit jen v rámci vychytávání bugů. Na dalším aktu se pracuje a měl by vyjít ještě letos. Celkově je to skvělá Hack n Slash hra která si bere to nejlepší z Titan Questu a je zasazená do dosti pošmourného světa. Herní doba je už teď při dvou aktech hodně vysoko! Rozhodně doporučuju všem co je baví HnS!

0/0
17.4.2014 11:44

M76a82r30e37k 51Z73a64h86r95a44d64i88l 6344869585711

Určitě zkusim, dík

0/0
17.4.2014 11:58

T59o44m35á29š 69T22ö44k65ö38l93y 7156770141704

Ono mi vůbec přijde, že komunitní financování je takovej novej fenomén, takže ještě nejsou moc výsledky. Jakože je brzo to hodnotit. Respektive většina větších titulů je ještě ve vývoji.

...stejně se nejvíc těším na StarCitizen... ;-)

+4/0
17.4.2014 9:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.