Diskuse k článku

Byli to hrdinové komunitního financování. Kde jsou dnes? 2. část

Díky komunitnímu financování vzniká mnoho unikátních her, které by tradiční vydavatelské domy nepodpořily. Řada lidí však byla vůči tomuto trendu skeptická a předpovídala podvody a katastrofálně končící projekty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55i90c51h77a51l 72V42e63r91n68e79r 8147446337704

Tak o Jagged Alliance: Flashback jsem nevěděl, to jsem zvědav. Návrat ke kořenům by si JA zasloužila:-) Back in Action byl děs, který systém JA2 hodně ořezal a zjednodušil a navrch plácl hnusnou grafiku, v porovnání se kterou byla i první JA nádherná. Hlavně aby se zpátky vrátila ta škála možností, co měla JA 2. Pamatuju si třeba, jak se daly už na začátku hry získat špičkové zbraně tím, že je hráč mohl ukrást elitním černým jednotkám, jenomže takovou akci museli provádět tak tři vaši žoldáci na jednoho protivníka;-D

+4/0
7.5.2014 16:16
Foto

P53a75v57e63l 19M40í37č35a 7768190485255

A23n70d34r77e46j 59B64r66a94b94e43c 4562591627734

iDNES.cz

Chybi tam vic veci, ale nazahrnovali jsme projekty zafinancovane v poslednich mesicich. Tam jeste neni mozne posuzovat zadny vyvoj.

Potom vám tam pořád chybí náš kingdom come deliverance

0/0
7.5.2014 12:51

A56n23d98r37e62j 83B61r68a50b54e76c 4442311827824

Vzdyt sam citujete duvod, proc tam neni. :)

+1/0
7.5.2014 14:29
Foto

P72a85v84e38l 89M83í93č20a 7438680605415

jn blbě jsem četl ;-)

0/0
7.5.2014 14:33

V67o28j65t74ě67c13h 57R85ů49ž91e41k 1267302824632

Znovu, nemáte tam The mandate.

0/0
7.5.2014 9:47

A29n97d97r22e42j 35B56r63a48b90e79c 4572411617134

Chybi tam vic veci, ale nazahrnovali jsme projekty zafinancovane v poslednich mesicich. Tam jeste neni mozne posuzovat zadny vyvoj.

0/0
7.5.2014 10:41

P64e67t11r 52H92á49j84e79k 4180412721954

Elite: Dangerous: "Ve vesmíru neexistuje zvuk, a vypnutím motorů tak nepříteli zmizíte z radarů. "

To zní zajímavě... já vždycky myslel, že radar funguje na principu odrazu elektromagnetických vln... Ale člověk se pořád učí ;-D

+8/0
7.5.2014 9:02

J42o79s54e67f 17N17o29v73á21k 8454556272155

Ta veta je samo blbost. V Elite existuje neco jineho s podobnymi nasledky: Lode se nedetekuji radarem (mozna v budoucnosti uz maji tak vyspele antiradarove technologie, ze by to nemelo smysl), ale tim, ze generuji teplo - coz je v chladu vesmiru krasne detekovatelne. Cim vice jsou systemylodi zatizene, tim vic tepla generuji a musi se vyzarovat radiatory/chladici do okolniho prostoru.

Takze kdyz pilot vypne nedulezite systemy a nepousti motory, tak lod prakticky zadne teplo nevyzaruje a tak zmizi okolnim lodim z "radaru" neboli z holograficke obrazovky systemu pro detekci tepelnych stop.

+3/0
7.5.2014 9:48

T20o64m26á82š 87T54ö25k34ö46l37y 7736240771884

Jip, tak to je i v Mass Effectu :) ...

Navíc elektromagnetické vlny jsou na velké vzdálenosti pomalé. Jakože kolikrát jde o rychlost - a v tomhle případě ji musíte vyslat a pak zas přijmout, kdežto teplo vydává ta či ona loď už rovnou, takže stačí jen přijmout, tudíž je to 2x rychlejší.

Snad tu neříkám hlouposti :) ...

+1/0
7.5.2014 10:46

J23a44r28o89s80l68a39v 24T82a93c33h72o50v21s86k91y 2292210834470

Jo rikate hlouposti. Oboji se siri rychlosti svetla, takze to nebude moc pomale.

0/0
7.5.2014 14:05

T81o84m68á95š 30T85ö56k71ö95l52y 7796520391274

To ano. Jenže elektromagnetické vlny musíte vyslat k objektu, tam se odrazí a zase je musíte přijmout. Takže to trvá 2x déle než když přímo ten objekt vysílá vlny (teplo) k vám, protože vynecháte tu vysílací část.

+1/−2
7.5.2014 14:20

O16n39d91ř55e74j 58Č74a95p80k31a 6591251133144

Pasivní "radar" není problém, třeba naše Tamara a její nástupci jsou dobrý příklad... pokud stačí znát jen směr ke zdroji, tak takové přijímače jsou v každé stíhačce a používají se jako varování před zaměřením.

Zaměřovat podle tepelné stopy by mělo smysl spíš kvůli tomu, že se mnohem hůř maskuje, radar můžu kdykoliv vypnout, ale reaktor okamžitě nevychladne...

0/0
7.5.2014 14:40

R46u53d17a 61S40l40a17v37í74k 5313688936211

Další věc je, že pasivní sledování stopy sledovaný nezjistí, ale ozáření radarem ano.

0/0
7.5.2014 15:05

F67i27l39i23p 79T42ř32e14b56a 6983730468346

Rychlost světla je ve vesmírném měřítku velmi, velmi nedostatečná. pokud má hra zahrnovat mezihvězdné lety, musíte počítat s rychlostí podstatně vyšší. Při rychlosti 1 světelný rok za vteřinu (nejbližší hvězda je 4 ly = 4 vteřiny, mléčná dráha má napříč cca.120 000 ly = 33 hodin) by to pak bylo rovnou 32milionkrát.

To je stejný poměr, jako kdybyste lod, letící "pouze" rychlostí světla hledal radarovými vlnami pohybujícími se rychlostí 35km/h.

Ne že by v tomto to kontextu poloviční doba letu IR záření něco řešila ;-)

0/0
12.5.2014 10:40

H71y85n13e46k 46Š15l81a52h34ů51n44e28k 4219973206779

Chladném vesmíru? Ve vesmíru poletuje tolik infra záření, že by vás to krásně spálilo. Na Technetu o tom byl článek, v souvislosti s filmem Gravitace.

0/0
7.5.2014 15:40

A64n70d85r79e46j 17B78r50a18b79e81c 4802981897544

Jeste na to mrknu. Diky za upozorneni.

+1/0
7.5.2014 10:42

V43á25c15l67a30v 34S38v84o63b21o68d43a 3741939940670

já mám pocit, že jsem zaslechl v nějakém díle 10 for the Chairman, že ze star citizen, má vyjít letos nejen arena comander, ale i squadron 42, nebo ne?

0/0
7.5.2014 8:37
Foto

J44a22n 36K91o37n86e65č87n64ý 2169626380661

Začátkem roku 2016, budu muset pořídit novou herní mašinu... :D

+2/0
7.5.2014 7:32

Najdete na iDNES.cz