Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Novinky o české středověké hře, která od komunity získala 36 milionů

Český titul Kingdom Come: Deliverance patří mezi přední projekty komunitního financování. Jen prostřednictvím serveru Kickstarter vybral 36,8 milionu korun. Autoři hry navíc nově spustili komunitní financování na vlastním webu. Přísun peněz tak může pokračovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J92a14n 64F57r24ý68d68l 1264368462265

Jestli tam nebudou draci a elfové, tak o ničem :-)

+1/−1
27.5.2014 14:34

V33l49a24d58i60m53í29r 81V37y36s28o15k72ý 8882602901745

blbý dotaz, za jaký příspěvek získá člověk hru (digitální přístup k hraní)? Díky.

0/0
21.5.2014 11:55

V13á40c97l68a71v 81R55y79š91a69v94ý 6465615578932

Za 25$, http://pledge.kingdomcomerpg.com/

0/0
21.5.2014 12:10

M12i73l91a10n 92P28e91c53h 4923285897931

Měl bych takový..asi hloupý dotaz. Jak je velikost herního prostředí - někde jsem zachytil že se má jednat o oblast 4x4 km - porovnatelná s prvním Zaklínačem? Nejde mi o rozdělení kapitol, lineárnost, neprůchozí prostředí..ale prostě velikost území.

0/0
21.5.2014 10:11

M87a40r74t96i32n 92V65a85l37o76s53e50k 7933444667902

http://www.warhorsestudios.cz/index.php?page=blog&entry=blog_012&lang=cz

Je to o trochu menší než Oblivion

0/0
22.5.2014 10:29

V57á82c30l78a41v 26Č40e79r88m67á71k 4813580467794

Animace koní je z nějakého důvodu asi obecně problém. Všiml jsem si toho už v kině na Beowulfovi. Lidé, drak, prostředí, všechno vypadalo OK, jenom koně byli až směšní, jak nerealisticky se pohybovali. Netuším, kde je problém. Možná u nich nejde použít motion capture (nebo to nikdo nezkusil). To ale u draka taky ne. Zas na druhou stranu u toho nikdo nemá zkušenost, jak se vlastně má pohybovat, tak to třeba jenom tolik nebije do očí.

0/0
21.5.2014 9:24

T77o77m92á24š 15K93o46z12l79í74k 4292271571328

Vypadá to opravdu dobře, to už od začátku. Akorát se mi moc nelíbí jak se až příliš křečovitě snaží tahat peníz předem z komunity, i když zpočátku říkali, že když bude KS úspěšný, že už to celé doplatí investor. A v dalším gardu mi není vůbec sympatické rozdělení původní zamýšlené hry na 3 části, aby je mohli 3x prodat. To raději ať dají vyšší cenovku a ať se vývoj klidně trochu protáhne ... ale byl bych raději za vydání v kuse pohromadě, tyhle epizodické novoty mi nejsou vůbec po chuti.

+8/−2
20.5.2014 14:06

P97e65t35r 37Š44i69l72h48a58n 7768562597843

Já myslím, že je rozumější to vydat na díly a začít s vydáváním dřív než čekat na komplet delší dobu. Tahle značka nemá jméno, nemůž si dovolit otálet s vydáním. Tohle není Half Life. A hlavně si myslím, že je lepší mít tři díly obsáhlejší než jeden méně obsáhlý. A hlavně, v dalších aktech budou moci opravit případné chybky.

+4/0
20.5.2014 14:41

V39á60c20l16a48v 57Š97k75o56d78a 2391717544

Ony ty 3 díly asi nebudou až tak samoúčelné, peněz mají spoustu, ale nemyslím si že by jich měli až tolik že by si mohli dovolit vydat až takhle obsáhlou hru s herní dobou 3x30 hodin, takže si myslím že vývoj toho 2. a 3. dílu se bude platit ze zisků z první dílu. A mimojiné ten výše zisku z 1. dílu tak nějak naznačí jestli má vůbec smysl ty další dva díly dělat. Každopádně "nováčci" asi nebudou mít koule na to dělat 90 hodinovou hru s nejistým ziskem a tak prostě riziko rozdělí. A případné navýšení zisků z prodeje 3 levnějších a více dostupných her oproti jedné výrazně dražší je taky dost důležitým faktorem.

Ono taky protáhnout vývoj o další rok nebo dva v při dnešní rychlosti vývoje technologie a nároků hráčů by mohlo znamenat že by hra už při vydání vypadala zastarale a "nikdo" by si jí nekoupil.

Tím co předeslali že budou 3 díly chtěli jen říct "máme dost příběhového materiálu že by to vyšlo na 3 díly, pokud ten první bude úspěšný, rozhodně zapracujeme na dalších dvou".

+2/−1
20.5.2014 14:51

A55n12d54r58e24j 68B18r81a33b41e44c 4472871727414

Ono hlavne rozdeleni na dily umoznuje do jiste miry reagovat na hracskou zpetnu vazbu. A hlavne by to cekani bylo o poznani delsi.

+6/0
20.5.2014 15:27

A29l10e46x63a29n63d84r 90V73e36j71v29a81r75a 9293361627827

Uspěchaný vývoj je jen na škodu a je to dost vidět na 3A titulech jako CoD Ghost nebo Battlefiled 4. Lepší je vydat graficky horší hru která si získá srdce tisíce lidí než vydat grafickou mega bombu která se po zakoupení ukáže jako hra prolezlá problémy a nedodělky po které je člověk jen znechucený - na což doplatil třeba MoH.

+1/0
20.5.2014 17:29

M87i67c28h88a44l 18V48e77r61n96e26r 8727276747264

Hlavně tady nejde o žádné rozdělení původně zamýšlené hry na tři díly. Autoři říkali, že ten Akt I je plnohodnotná samotná hra s řádným vlastním zakončením. Akty II a III oznámili s tím, že se uvidí, jak Kingdome Come uspěje - pokud ano, tak udělají další díly. To vysvětlovali už na stránce na Kickstarteru - že tam ty další akty dali jako další možný bonus pro ty, co přispějí většími částkami, ale že je nemůžou slíbit najisto. Tak teď už si asi jistí jsou a slibují další díly napevno:-)

+2/0
20.5.2014 20:31

Z77d74e20n24ě19k 17E68i64s38n27e86r 6933864417626

Asi bych byl hodně zklamaný kdyby to kompletní českou lokalizaci nemělo... Ale zas pokud by nebyla udělaná kvalitně, tak bych se spokojil i s titulkama...

+6/0
20.5.2014 10:14

P96a77v60e59l 30J54a51n84s91a 2975859661664

a jakej by byl rozdíl mezi nekvalitním český dabingem a nekvalitním cizím dabingem?

akorát snad v tom, že na nedobrej českej by nadávali jen naši hráči, na nedobrej anglickej zbytek světa

to je asi jako u série Gothic, vyráběli to němčouři, takže origo hlasy byly nejprv německy a pak tomu přidělávali anglinu - já rozdíl posoudit nedokážu páč cizí řeči neumím, ale je tu někdo, kdo je schopnej objektivně říct, jestli v Gothicích je lepší DE nebo EN?

ideální postup by byl takovej, kdyby WH našli dabéry ovládající krom češtiny i tu anglinu a dabing by natočili současně v obou jazykových verzích (mít i titulky je samozřejmost, ono hrát něco dabovanýho v CZ a nemít u toho titulky a nemít možnost přeskočení zvuku při opakování scény/úkolu by bylo zdlouhavý, zkrátka v tom Zaklínači to bylo udělaný šikovně, poprvý jsem si kecy poslechnul a při opáčku po smrti mrknul na text a zvuk přeskočil, bylo to rychlejší)

+1/0
20.5.2014 11:38

A68l27e55x60a55n50d16r 64V14e26j54v24a32r38a 9103121497307

V Gothic jsou oba dva jazyky velice dobré R^

0/0
20.5.2014 17:30

P16a25v64e29l 64J22a96n30s73a 2925819211374

Já bych si hlavně přál, aby hra měla i českej dabing, jako třeba byl v Zaklínačovi...

+1/−4
20.5.2014 9:51

D51a50v98i46d 82M66i40k53u79l76á57š79e32k 4463366913531

No než mít dabing takové kvality jako byl v Zaklínači tak ať ho raději nemá.

+8/0
20.5.2014 9:57

P48a45v71e91l 70J12a47n13s15a 2585409811564

a co na něm bylo špatnýho? mně se zdál OK i technicky, hlavně že to bylo česky...

+1/0
20.5.2014 11:26

J34a53n 75H73o13r24á84k 3553430710941

intonace postav v nekterych scenach byla nepatricna, daber proste nevidel, co se deje na obrazovce dle meho nazoru... a taky se dost casto u jedny postavy vystridaly dva ruzny hlasy behem jednoho rozhovoru, coz byl asi nejzasadnejsi fail. jinak to ale bylo prijemny osvezeni, hrat RPG i s dabingem ve vlastnim jazyce. Ja jsem si titulky vypnul a bylo to neco novyho, vychutnavat si ty dialogy jen poslechem a pohledem a bez cteni nekde v dolni casti obrazovky

+1/0
20.5.2014 11:56

P50a39v66e83l 95J28a85n14s75a 2345579201294

mno, tak samozřejmě že dabéři pracovali "naslepo", měli balík lejster s textama a ty odříkali na mikrofon - a tak se děje všude, ne jen v Zaklínačovi, každá hra se dělá takhle, u některých vysokorozpočtových pak animátoři na hotový zvuk rozhejbou obličeje...

to, že dabérů bylo na Zaklínače najato málo a 1 herec mluvil za víc postav jsem tehdy zkousnul, však to bylo lepší, než kdyby celá hra byla v "polským způsobu", takže dva různý hlasy 1 postavy v 1 rozhovoru mi unikly

+1/0
20.5.2014 13:30

A66l49e13x95a41n33d36r 58V95e54j32v80a16r29a 9323501457207

Jenže tady se bavíme o českém dabingu podle kterého se už animace úst nedělá a pokud vím (když tak mě opravte) tak studio CD Project Red ve kterém se zaklínač daboval už mělo hotovou hru.

0/0
20.5.2014 17:36

P76a49v30e61l 13P28o50n84c29a53r 1633564982247

Porovnejte s polskym a anglickym dabingem - vyber hercu, emoce, pestrost.

0/0
20.5.2014 16:30

D33r19a34h10o27m53í31r 16S22t97r94o16u85h77a76l 4945448682644

Fandíme a těšíme se.

+4/0
20.5.2014 9:06

M57a18r88e66k 63Z31a61h20r22a79d71i11l 6964409985711

"Pádění"...Asi myslíte cval, ne? :-) Je pravda, že pohyby koně se mi moc nezdály už od jejich první prezentace. Je dobře, že na tom dělají. Jinak MoCap je na pronájem opravdu drahá technologie, v takovymhle projektu určitě její pořízení stojí za úvahu (zvlášť, když tvůrci tolik dbají na realističnost bojů, NPC apod.). Každopádně hodně štěstí, budeme se těšit na výsledky! ;-)...

+12/0
20.5.2014 8:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.