Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Novinky o české středověké hře, která od komunity získala 36 milionů

Český titul Kingdom Come: Deliverance patří mezi přední projekty komunitního financování. Jen prostřednictvím serveru Kickstarter vybral 36,8 milionu korun. Autoři hry navíc nově spustili komunitní financování na vlastním webu. Přísun peněz tak může pokračovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87a42n 62F16r73ý39d25l 1754898682715

Jestli tam nebudou draci a elfové, tak o ničem :-)

+1/−1
27.5.2014 14:34

V27l59a42d58i19m24í92r 46V64y36s24o92k60ý 8982332621275

blbý dotaz, za jaký příspěvek získá člověk hru (digitální přístup k hraní)? Díky.

0/0
21.5.2014 11:55

V38á65c56l26a16v 52R96y76š47a46v57ý 6495855628182

Za 25$, http://pledge.kingdomcomerpg.com/

0/0
21.5.2014 12:10

M56i31l36a79n 20P45e24c60h 4883735237131

Měl bych takový..asi hloupý dotaz. Jak je velikost herního prostředí - někde jsem zachytil že se má jednat o oblast 4x4 km - porovnatelná s prvním Zaklínačem? Nejde mi o rozdělení kapitol, lineárnost, neprůchozí prostředí..ale prostě velikost území.

0/0
21.5.2014 10:11

M60a28r68t55i74n 16V61a58l60o12s24e10k 7523894607412

http://www.warhorsestudios.cz/index.php?page=blog&entry=blog_012&lang=cz

Je to o trochu menší než Oblivion

0/0
22.5.2014 10:29

V75á55c88l25a49v 60Č84e14r77m95á82k 4163920507954

Animace koní je z nějakého důvodu asi obecně problém. Všiml jsem si toho už v kině na Beowulfovi. Lidé, drak, prostředí, všechno vypadalo OK, jenom koně byli až směšní, jak nerealisticky se pohybovali. Netuším, kde je problém. Možná u nich nejde použít motion capture (nebo to nikdo nezkusil). To ale u draka taky ne. Zas na druhou stranu u toho nikdo nemá zkušenost, jak se vlastně má pohybovat, tak to třeba jenom tolik nebije do očí.

0/0
21.5.2014 9:24

T36o42m39á92š 26K29o77z12l73í79k 4112581941288

Vypadá to opravdu dobře, to už od začátku. Akorát se mi moc nelíbí jak se až příliš křečovitě snaží tahat peníz předem z komunity, i když zpočátku říkali, že když bude KS úspěšný, že už to celé doplatí investor. A v dalším gardu mi není vůbec sympatické rozdělení původní zamýšlené hry na 3 části, aby je mohli 3x prodat. To raději ať dají vyšší cenovku a ať se vývoj klidně trochu protáhne ... ale byl bych raději za vydání v kuse pohromadě, tyhle epizodické novoty mi nejsou vůbec po chuti.

+8/−2
20.5.2014 14:06

P21e78t67r 54Š63i28l23h28a33n 7878202667823

Já myslím, že je rozumější to vydat na díly a začít s vydáváním dřív než čekat na komplet delší dobu. Tahle značka nemá jméno, nemůž si dovolit otálet s vydáním. Tohle není Half Life. A hlavně si myslím, že je lepší mít tři díly obsáhlejší než jeden méně obsáhlý. A hlavně, v dalších aktech budou moci opravit případné chybky.

+4/0
20.5.2014 14:41

V50á96c19l78a52v 67Š61k28o73d20a 2601667254

Ony ty 3 díly asi nebudou až tak samoúčelné, peněz mají spoustu, ale nemyslím si že by jich měli až tolik že by si mohli dovolit vydat až takhle obsáhlou hru s herní dobou 3x30 hodin, takže si myslím že vývoj toho 2. a 3. dílu se bude platit ze zisků z první dílu. A mimojiné ten výše zisku z 1. dílu tak nějak naznačí jestli má vůbec smysl ty další dva díly dělat. Každopádně "nováčci" asi nebudou mít koule na to dělat 90 hodinovou hru s nejistým ziskem a tak prostě riziko rozdělí. A případné navýšení zisků z prodeje 3 levnějších a více dostupných her oproti jedné výrazně dražší je taky dost důležitým faktorem.

Ono taky protáhnout vývoj o další rok nebo dva v při dnešní rychlosti vývoje technologie a nároků hráčů by mohlo znamenat že by hra už při vydání vypadala zastarale a "nikdo" by si jí nekoupil.

Tím co předeslali že budou 3 díly chtěli jen říct "máme dost příběhového materiálu že by to vyšlo na 3 díly, pokud ten první bude úspěšný, rozhodně zapracujeme na dalších dvou".

+2/−1
20.5.2014 14:51

A55n77d86r50e68j 59B36r18a58b84e13c 4472471867774

Ono hlavne rozdeleni na dily umoznuje do jiste miry reagovat na hracskou zpetnu vazbu. A hlavne by to cekani bylo o poznani delsi.

+6/0
20.5.2014 15:27

A23l23e15x15a15n62d93r 60V76e70j31v16a37r65a 9923151577937

Uspěchaný vývoj je jen na škodu a je to dost vidět na 3A titulech jako CoD Ghost nebo Battlefiled 4. Lepší je vydat graficky horší hru která si získá srdce tisíce lidí než vydat grafickou mega bombu která se po zakoupení ukáže jako hra prolezlá problémy a nedodělky po které je člověk jen znechucený - na což doplatil třeba MoH.

+1/0
20.5.2014 17:29

M95i12c66h50a46l 47V51e16r56n41e47r 8337756147294

Hlavně tady nejde o žádné rozdělení původně zamýšlené hry na tři díly. Autoři říkali, že ten Akt I je plnohodnotná samotná hra s řádným vlastním zakončením. Akty II a III oznámili s tím, že se uvidí, jak Kingdome Come uspěje - pokud ano, tak udělají další díly. To vysvětlovali už na stránce na Kickstarteru - že tam ty další akty dali jako další možný bonus pro ty, co přispějí většími částkami, ale že je nemůžou slíbit najisto. Tak teď už si asi jistí jsou a slibují další díly napevno:-)

+2/0
20.5.2014 20:31

Z74d49e59n95ě55k 61E20i92s82n35e72r 6973374297806

Asi bych byl hodně zklamaný kdyby to kompletní českou lokalizaci nemělo... Ale zas pokud by nebyla udělaná kvalitně, tak bych se spokojil i s titulkama...

+6/0
20.5.2014 10:14

P91a90v96e89l 53J89a75n55s71a 2675669631554

a jakej by byl rozdíl mezi nekvalitním český dabingem a nekvalitním cizím dabingem?

akorát snad v tom, že na nedobrej českej by nadávali jen naši hráči, na nedobrej anglickej zbytek světa

to je asi jako u série Gothic, vyráběli to němčouři, takže origo hlasy byly nejprv německy a pak tomu přidělávali anglinu - já rozdíl posoudit nedokážu páč cizí řeči neumím, ale je tu někdo, kdo je schopnej objektivně říct, jestli v Gothicích je lepší DE nebo EN?

ideální postup by byl takovej, kdyby WH našli dabéry ovládající krom češtiny i tu anglinu a dabing by natočili současně v obou jazykových verzích (mít i titulky je samozřejmost, ono hrát něco dabovanýho v CZ a nemít u toho titulky a nemít možnost přeskočení zvuku při opakování scény/úkolu by bylo zdlouhavý, zkrátka v tom Zaklínači to bylo udělaný šikovně, poprvý jsem si kecy poslechnul a při opáčku po smrti mrknul na text a zvuk přeskočil, bylo to rychlejší)

+1/0
20.5.2014 11:38

A28l39e46x55a11n18d90r 52V55e60j48v44a90r72a 9663211737527

V Gothic jsou oba dva jazyky velice dobré R^

0/0
20.5.2014 17:30

P78a36v60e54l 42J77a24n75s83a 2735139331864

Já bych si hlavně přál, aby hra měla i českej dabing, jako třeba byl v Zaklínačovi...

+1/−4
20.5.2014 9:51

D93a56v47i46d 16M43i60k80u28l71á11š48e51k 4383146553831

No než mít dabing takové kvality jako byl v Zaklínači tak ať ho raději nemá.

+8/0
20.5.2014 9:57

P82a15v56e91l 20J75a19n67s83a 2145769861424

a co na něm bylo špatnýho? mně se zdál OK i technicky, hlavně že to bylo česky...

+1/0
20.5.2014 11:26

J16a78n 51H36o60r49á43k 3353290140401

intonace postav v nekterych scenach byla nepatricna, daber proste nevidel, co se deje na obrazovce dle meho nazoru... a taky se dost casto u jedny postavy vystridaly dva ruzny hlasy behem jednoho rozhovoru, coz byl asi nejzasadnejsi fail. jinak to ale bylo prijemny osvezeni, hrat RPG i s dabingem ve vlastnim jazyce. Ja jsem si titulky vypnul a bylo to neco novyho, vychutnavat si ty dialogy jen poslechem a pohledem a bez cteni nekde v dolni casti obrazovky

+1/0
20.5.2014 11:56

P91a96v18e87l 53J93a36n85s70a 2385889301284

mno, tak samozřejmě že dabéři pracovali "naslepo", měli balík lejster s textama a ty odříkali na mikrofon - a tak se děje všude, ne jen v Zaklínačovi, každá hra se dělá takhle, u některých vysokorozpočtových pak animátoři na hotový zvuk rozhejbou obličeje...

to, že dabérů bylo na Zaklínače najato málo a 1 herec mluvil za víc postav jsem tehdy zkousnul, však to bylo lepší, než kdyby celá hra byla v "polským způsobu", takže dva různý hlasy 1 postavy v 1 rozhovoru mi unikly

+1/0
20.5.2014 13:30

A40l11e46x70a37n48d58r 56V14e40j39v93a68r98a 9113521167497

Jenže tady se bavíme o českém dabingu podle kterého se už animace úst nedělá a pokud vím (když tak mě opravte) tak studio CD Project Red ve kterém se zaklínač daboval už mělo hotovou hru.

0/0
20.5.2014 17:36

P57a84v52e61l 28P78o10n78c40a20r 1503104702777

Porovnejte s polskym a anglickym dabingem - vyber hercu, emoce, pestrost.

0/0
20.5.2014 16:30

D88r30a18h30o47m96í63r 91S64t81r45o92u77h57a58l 4345368842274

Fandíme a těšíme se.

+4/0
20.5.2014 9:06

M32a48r72e43k 86Z49a28h91r36a68d27i45l 6634399685251

"Pádění"...Asi myslíte cval, ne? :-) Je pravda, že pohyby koně se mi moc nezdály už od jejich první prezentace. Je dobře, že na tom dělají. Jinak MoCap je na pronájem opravdu drahá technologie, v takovymhle projektu určitě její pořízení stojí za úvahu (zvlášť, když tvůrci tolik dbají na realističnost bojů, NPC apod.). Každopádně hodně štěstí, budeme se těšit na výsledky! ;-)...

+12/0
20.5.2014 8:59







Najdete na iDNES.cz