Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéfové zrušené miliardové hry prý věděli, že půjčka nebude stačit

Analýza firemních e-mailů naznačuje, že vedení projektu Copernicus situaci chápalo. Šéfové vývoje si tedy mohli být vědomi toho, že si půjčují nedostatek peněz. A titul se tak může dostat do finančních potíží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P60e84t22r 50O77n92d21r57á70č68e36k 6298608345

To spíš vypadá na šikovnej tunel po česku. Jak si jinak vysvětlit, že jim nestačilo na vývoj hry 75 mega $ ...

0/−5
21.5.2014 15:14

M94a33r84t86i66n 97Z58i98k30m79u34n54d 7135275794121

Kolik mega by podle vaší analýzy stačilo?

+3/0
21.5.2014 15:54

J69a94n 96H23e41l49l38e69r 9378475206

to on nevi, ale urcite min ;-)

+2/0
21.5.2014 16:09

P20e53t77r 70O43n93d32r79á39č24e58k 6508848305

http://e-svet.e15.cz/it-byznys/nejdrazsi-pocitacova-hra-v-historii-vyvoj-prisel-na-pet-miliard-korun-1020049

Průměrný rozpočet na vývoj dosavadních „běžných“ her doposud dosahoval zhruba 24 milionů dolarů, přičemž vrcholné hry jako Crysis 3, Halo 3 nebo Skyrim stály svá studia mezi 60 až 85 miliony dolarů.

takže podle mého názoru to mohlo stačit, jen se víc snažit a nevytvářet přímou konkurenci WOW, hlavně když na to nemáš peníze...

Více na: http://e-svet.e15.cz/it-byznys/nejdrazsi-pocitacova-hra-v-historii-vyvoj-prisel-na-pet-miliard-korun-1020049#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink

0/0
22.5.2014 8:55

V15á81c94l69a74v 33Š25k59o57d36a 2861907894

njn, při vývoji MMORPG jsou ty ceny v trochu vyšších relacích pokud se hra plánuje jako přímý konkurent něčeho jiného, tak pak obvykle taky stojí víc aby obstála. Takže podle mýho byla jak u vývojářů tak i u půjčujících neskutečná naivita si myslet že tohle vyjde...

0/0
22.5.2014 12:20

M96a57r23t74i42n 87P37o25k15o96r10n93y 1391539755944

no 75 Mega $ na vyvoj je opravdu dost. Ackoliv se tedy v clanku pise ze ta castka je dluh. Takze puvodni pujcka bude nizssi.

Ale hra nebyla jeste ani oznamena a tedy ty prostredky sli vpodstate jen do vyvoje hry. A prece jenom dnes pomalu pulku rozpoctu dela marketing kolem, takze i nejvetsi tytuly nakonec maji vyvoj do 50 Mega.

0/0
22.5.2014 12:18

V81á63c23l12a52v 65Š25k22o20d79a 2211327284

Ono pokud máte vytvořit hru která má konkurovat WoW, jejíž vývoj a prvních pár let běhu stálo 200 mega s tím že takovou konkurenci neměli a vzhledem k tomu že podobně pohořel i jiný projekt do kterého se vložilo už 300 mega, tak těch 75 není nic a vůbec se nedivím že jim to nestačilo, tunel to bejt klidně moh, ale opírat to o to že jim nestačilo 75 mega je nesmysl.

+1/0
21.5.2014 16:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.