Diskuse k článku

Šéfové zrušené miliardové hry prý věděli, že půjčka nebude stačit

Analýza firemních e-mailů naznačuje, že vedení projektu Copernicus situaci chápalo. Šéfové vývoje si tedy mohli být vědomi toho, že si půjčují nedostatek peněz. A titul se tak může dostat do finančních potíží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P30e85t40r 14O89n60d18r95á54č72e70k 6468208935

To spíš vypadá na šikovnej tunel po česku. Jak si jinak vysvětlit, že jim nestačilo na vývoj hry 75 mega $ ...

0/−5
21.5.2014 15:14

M25a35r67t63i14n 66Z96i88k49m15u29n19d 7325885604141

Kolik mega by podle vaší analýzy stačilo?

+3/0
21.5.2014 15:54

J50a94n 37H38e11l39l12e55r 9208885456

to on nevi, ale urcite min ;-)

+2/0
21.5.2014 16:09

P35e35t22r 81O50n65d57r83á72č51e23k 6408348495

http://e-svet.e15.cz/it-byznys/nejdrazsi-pocitacova-hra-v-historii-vyvoj-prisel-na-pet-miliard-korun-1020049

Průměrný rozpočet na vývoj dosavadních „běžných“ her doposud dosahoval zhruba 24 milionů dolarů, přičemž vrcholné hry jako Crysis 3, Halo 3 nebo Skyrim stály svá studia mezi 60 až 85 miliony dolarů.

takže podle mého názoru to mohlo stačit, jen se víc snažit a nevytvářet přímou konkurenci WOW, hlavně když na to nemáš peníze...

Více na: http://e-svet.e15.cz/it-byznys/nejdrazsi-pocitacova-hra-v-historii-vyvoj-prisel-na-pet-miliard-korun-1020049#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink

0/0
22.5.2014 8:55

V40á45c34l83a80v 38Š28k45o49d32a 2751197814

njn, při vývoji MMORPG jsou ty ceny v trochu vyšších relacích pokud se hra plánuje jako přímý konkurent něčeho jiného, tak pak obvykle taky stojí víc aby obstála. Takže podle mýho byla jak u vývojářů tak i u půjčujících neskutečná naivita si myslet že tohle vyjde...

0/0
22.5.2014 12:20

M92a85r32t21i52n 25P30o71k63o37r33n78y 1531739145874

no 75 Mega $ na vyvoj je opravdu dost. Ackoliv se tedy v clanku pise ze ta castka je dluh. Takze puvodni pujcka bude nizssi.

Ale hra nebyla jeste ani oznamena a tedy ty prostredky sli vpodstate jen do vyvoje hry. A prece jenom dnes pomalu pulku rozpoctu dela marketing kolem, takze i nejvetsi tytuly nakonec maji vyvoj do 50 Mega.

0/0
22.5.2014 12:18

V62á37c63l13a87v 69Š92k77o71d39a 2601267884

Ono pokud máte vytvořit hru která má konkurovat WoW, jejíž vývoj a prvních pár let běhu stálo 200 mega s tím že takovou konkurenci neměli a vzhledem k tomu že podobně pohořel i jiný projekt do kterého se vložilo už 300 mega, tak těch 75 není nic a vůbec se nedivím že jim to nestačilo, tunel to bejt klidně moh, ale opírat to o to že jim nestačilo 75 mega je nesmysl.

+1/0
21.5.2014 16:07

Najdete na iDNES.cz