Diskuze

RETRO: Cestujte zpět v čase. Podívejte se na vývoj sci-fi strategií

Duna 2, Command & Conquer i Stacraft. Sci-fi odnož strategií hraných v reálném čase nabízí řadu skvostů, na nichž lze dobře ilustrovat grafický vývoj žánru. Článek se soustředí především na vizuální evoluci her.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P15e79t15r 59J69a92r16o74š

29. 5. 2014 17:55

Ale napada me jedna co byla opomenuta a dala by se zaradit do fronty - SPORE R^

0 0
možnosti

J42i88ř94í 35Ř85e95h83o19ř

29. 5. 2014 14:56

Cossacks z roku 2001 novověké válčení s masivními armádami s docela dobře zvládnutými formacemi které hry s moderním válčením vždy ignorovali. Formace jednotek se sice objevili už asi o rok dříve v Shogun Total War. Ale tu asi mezi realtimové hry neřadíme. Cossacks dle mého celkem neprávem zapadla.

0 0
možnosti

P19e91t81r 60J73a50r45o62š

29. 5. 2014 17:53

napadlo me to take, ale pak jsem si precetl poradne nadpis ;-)

1 0
možnosti

Nj, Generals, moje nejoblíbenější strategie. Bohužel další důkaz, že autoři nepochopili, co fanoušci chtějí. Generals byl prakticky dokonalej, v podstatě tam nebylo potřeba nic měnit. Stačilo předělat grafiku na něco současnýho, dát novou zajímavou kampaň případně novou frakci a mohli mít perfektní a úspěšný titul. Ale těma inovacema (mnohdy nedomyšlenejma) ten truhej díl zazdili. Škoda, na to jsem se fakt těšil.

2 0
možnosti

Hral jste ten alfatest? Nemel byste pripadne zajem nam napsat kratky clanek, proc to podle vas nefungovalo?

0 0
možnosti

J46a69n 39K52u54b13a41l64e44k

28. 5. 2014 13:17

Planetary Annihilation

--- velmi dobra hra. Doporucuji k porizeni pro Ty, kteri maji radi RTS :).

0 0
možnosti

C&C a pak hlavně první Red Alert... to byla náplň našich PC cvičení na ZŠ. Dnes je to samý tupý titul, kde jde jen o střílení a hlavně bez přemýšlení. Po letech jsem zkusil Real Time Strategii a to titul Warhammer 40K (pár let zpět) a jak člověk ty strategie přestal hrát, tak najedou neví, která bije... krom Starcraftu 2 je toto odvětví dosti prázndé.

0 0
možnosti

Pamätám, že Total Anihilation obsahoval super trik na prechod do vyšších levelov, stačilo zabiť nejak vlastného commandera a pri voľbe opakovania levelu proste kliknúť na level vyššie.. ;-D

0 0
možnosti

To je kus nostalgie, vzpomínky na dlouhé noci strávené u Duna 2 - s amatérsky sletovaným DA převodníkem na paralelním portu, protože zvukovka pro mě tenkrát byla nedostupná ;-D

0 0
možnosti

Jaaaj, C&C Red Alert R^V

2 0
možnosti

Celkem překvapený z absence Original War nebo Fallen Haven:-/

2 0
možnosti