Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DOJMY: Sacred dříve konkurovalo Diablu. Trojka je jiná, uzavřenější

Pokud se smíříte s lineárními úrovněmi a osekaným systémem vývoje postav, můžete se dobře odreagovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J97a55n 41M44a94c45k 5877832382585

Ruce pryc! ;-O

0/0
4.8.2014 0:39

T88o46m40á20š 25W79e98i62n44e87r 4987736290806

No tak jestli to bude (narozdíl od dvojky) opravdu vychytaný pro lokální multiplayer, mohlo by to na nějaký čas zabavit. Jinak osobně jsem nikdy Sacred nevnímal jako konkurenci Diabla, spíše relativně důstojného nástupce.

+1/0
13.6.2014 16:22

J73a68n 68V79á22c25l75a70v27í62k 3192766251779

Sacred nebyl spatny, ale hlavne RPG system byl strasny. Zamrzi absence propojeneho otevreneho sveta, ale kdyz to neslo postaru, tak to proste musi zkusit jinak.

0/0
13.6.2014 15:39

J35o31s45e92f 38P85a49l60a19t18a 1883482611455

Sacred nikdy nekonkurovalo Diablu;-D

+1/−1
13.6.2014 10:57

P11e93t62r 98T80i21c62h31ý 4760281135254

Diablu nekonkurovalo nikdy nic! :D Ted se o to marne snazi PoE, ale po tom za chvili taky nikdo nestekne.

0/0
14.6.2014 9:32

T42o22m75á22š 57W15e13i83n83e19r 4657636790906

To je otázka, pro mě byl třeba TitanQuest o několik úrovní výš, než jakékoliv Diablo s jakýmkoliv datadiskem ;-)

0/0
20.6.2014 11:17

M93a34r17e59k 70Z33a76h24r34a26d68i55l 6764439665711

Gamepad? Šmarjá, jen to ne...

+3/0
13.6.2014 8:44

M10i67c74h34a70l 16T47o42m95á40n42e57k 9617269846

njn, prasi to ve jmenu zasrane podelanych konzoli ( sorry za ty slusnejsi nadavky, ale uz me to fakt vytaci )   :((

+4/0
13.6.2014 9:02

T96o45n11í30k 67K96u68t67t42m91a64n97n 6503958882

njn, v Český republice se konzole nenosej, celosvětově mají ale konzole mnohem větší podíl na trhu, a tak je logický, že se hry dělají primárně pro konzole... v každým případě vás nikdo nenutí hru hrát, když se vám nelíbí gamepad, že...

0/−3
13.6.2014 12:13

L58u35d49ě27k 46R65á94j14e65c33k27ý 7698267740914

V současnosti prakticky vyrovnaný podíl na prodeji třeba EA her. Světově jsou PC napřed, už asi tři, čtyři roky.

0/0
13.6.2014 13:01

T43o65n72í98k 83K58u41t42t45m13a13n98n 6163918772

Pozor, abyste nepletl výnosy a samotný podíl na trhu. Že výnosy z počítačových her jsou vyšší než u konzolí, to je starý fakt někdy z roku 2010. Ale musíte se podívat na množství prodaných konzolí vs. počítačů. Což i tak může být ošidné, protože většina vlastníků konzolí zároveň vlastní počítač, na němž také hraje, kdežto když máte počítač, automaticky to neznamená, že máte konzoli. Zároveň ale platí, že když máte počítač, nemusíte být automaticky hráčem PC her. Loni byla někde hezká statistika, že průměrný hráč nahraje na PC osm hodin týdně, kdežto na konzolích se hrálo hodin deset. Trh PC her také neúměrně zvyšovaly onlinové hry různý puzzle typů, flashovek apod., které se tuším hrály kolem 40% veškerého času stráveného hraním na PC, čili . Zároveň konzolím uškodilo mobilní hraní. Nemám odkaz na to, ale věřím, že si to vygooglíte: Například v Británii do loňského roku platilo, že každá osmá domácnost měla konzoli, což logicky znamená, že každá osmá domácnost v Británii si kupovala videohry, a k tomu ke všemu máte společenské hry na konzolích, kdy si vyblbnete ve dvou a více lidech u jedné televize třeba poskakováním. Taky platí, že když máte konzoli v rodině, prostřídá se na jedné hře více lidí. Neobhajuju tady konzole, jen říkám, že když se to sečte, pořád se prodává víc konzolí než herních počítačů, a tak logicky se hry vyvíjejí na konzole, a tudíž je zcela pochopitelné, že se hry vyvíjí primárně na konzole. Například příchozí Destiny, že ano. 

Pro nás, pro Čechy, je to nepochopitelné, protože tady to bylo kolik, 12% podílu na trhu? To číslo už možná skočilo jinam, ale celosvětově to ještě loni bylo kolem 60%, když se sečetly konzole jako celek. Jsem línej ty údaje vyhledat, ale když se nad tím zamyslíte, třeba to pochopíte, jak jsem to myslel. Když budete vyvíjet hru ve Spojených státech, je zcela přirozené, že to bude hra vyvíjená primárně na konzole, kdežto když budete vyvíjet hru v České republice, bude to hra vyvíjená primárně na PC.

0/0
13.6.2014 21:03

T51o49n91í10k 51K82u32t22t98m47a41n49n 6953648442

Ještě by se slušelo dodat, že výnosům PC her pomáhají F2P hry s minitransakcemi, měsíční poplatky, apod. Taktéž digitální distribuce se slevami typu Steam nebo GoG zvyšují výnosy z PC her, ale nenavyšují samotný prodej počítačů.

0/0
13.6.2014 21:05

T78o98m50á67š 98W30e41i77n95e14r 4107936170806

Tak to vůbec ne, prasí to pouze ve jménu lenosti. Podělaný konzole za to vůbec nemůžou.

0/0
13.6.2014 16:23

M42i61c95h97a72l 54T75o29m34á74n49e60k 9437609986

jasne je to lenost ale protoze tu hru vydaji primarne na konzoli a pak pri prevodu na pc , tam hodne casto nechaji dementni konzoloidni ovladani a jeste stupidnejsi kameru, jak ja se nanadaval i ME2 a 3 , kdyz sem utikal pred neprately kolem steny a najednou misto abych bezel dal tak hra to pochopila jako kryti za ni a bum v tu chvili jsme byl tuhy, a ajk se tu jiz pise, prece konzole ma prednost tka co se srat s nejakou poradnou optimalizaci na PC

+1/0
14.6.2014 13:27

J45a26n 90V45á80c68l33a98v65í33k 3782306181249

Jenže to si právě pletete, protože třeba zrovna Mass Effect s ovládáním není žádná sláva ani na konzolích.

0/0
16.6.2014 11:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.