Diskuse k článku

DOJMY: Sacred dříve konkurovalo Diablu. Trojka je jiná, uzavřenější

Pokud se smíříte s lineárními úrovněmi a osekaným systémem vývoje postav, můžete se dobře odreagovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J22a94n 19M86a33c64k 5457202242675

Ruce pryc! ;-O

0/0
4.8.2014 0:39

T83o45m85á62š 96W82e28i97n77e51r 4757316480716

No tak jestli to bude (narozdíl od dvojky) opravdu vychytaný pro lokální multiplayer, mohlo by to na nějaký čas zabavit. Jinak osobně jsem nikdy Sacred nevnímal jako konkurenci Diabla, spíše relativně důstojného nástupce.

+1/0
13.6.2014 16:22

J55a90n 34V56á58c34l74a38v16í73k 3972986741479

Sacred nebyl spatny, ale hlavne RPG system byl strasny. Zamrzi absence propojeneho otevreneho sveta, ale kdyz to neslo postaru, tak to proste musi zkusit jinak.

0/0
13.6.2014 15:39

J12o49s48e41f 11P98a62l96a60t13a 1353922511465

Sacred nikdy nekonkurovalo Diablu;-D

+1/−1
13.6.2014 10:57

P66e58t33r 46T73i69c25h76ý 4720211635644

Diablu nekonkurovalo nikdy nic! :D Ted se o to marne snazi PoE, ale po tom za chvili taky nikdo nestekne.

0/0
14.6.2014 9:32

T42o18m16á78š 88W97e82i53n59e75r 4127376880476

To je otázka, pro mě byl třeba TitanQuest o několik úrovní výš, než jakékoliv Diablo s jakýmkoliv datadiskem ;-)

0/0
20.6.2014 11:17

M71a91r93e72k 52Z33a40h33r90a48d25i73l 6624109775861

Gamepad? Šmarjá, jen to ne...

+3/0
13.6.2014 8:44

M74i30c47h44a29l 87T53o33m46á93n67e92k 9167829316

njn, prasi to ve jmenu zasrane podelanych konzoli ( sorry za ty slusnejsi nadavky, ale uz me to fakt vytaci )   :((

+4/0
13.6.2014 9:02

T19o84n31í52k 83K78u47t20t41m12a84n25n 6393728342

njn, v Český republice se konzole nenosej, celosvětově mají ale konzole mnohem větší podíl na trhu, a tak je logický, že se hry dělají primárně pro konzole... v každým případě vás nikdo nenutí hru hrát, když se vám nelíbí gamepad, že...

0/−3
13.6.2014 12:13

L29u53d81ě87k 38R61á68j98e37c71k15ý 7288297850454

V současnosti prakticky vyrovnaný podíl na prodeji třeba EA her. Světově jsou PC napřed, už asi tři, čtyři roky.

0/0
13.6.2014 13:01

T64o97n42í42k 52K53u24t55t44m87a95n81n 6373128272

Pozor, abyste nepletl výnosy a samotný podíl na trhu. Že výnosy z počítačových her jsou vyšší než u konzolí, to je starý fakt někdy z roku 2010. Ale musíte se podívat na množství prodaných konzolí vs. počítačů. Což i tak může být ošidné, protože většina vlastníků konzolí zároveň vlastní počítač, na němž také hraje, kdežto když máte počítač, automaticky to neznamená, že máte konzoli. Zároveň ale platí, že když máte počítač, nemusíte být automaticky hráčem PC her. Loni byla někde hezká statistika, že průměrný hráč nahraje na PC osm hodin týdně, kdežto na konzolích se hrálo hodin deset. Trh PC her také neúměrně zvyšovaly onlinové hry různý puzzle typů, flashovek apod., které se tuším hrály kolem 40% veškerého času stráveného hraním na PC, čili . Zároveň konzolím uškodilo mobilní hraní. Nemám odkaz na to, ale věřím, že si to vygooglíte: Například v Británii do loňského roku platilo, že každá osmá domácnost měla konzoli, což logicky znamená, že každá osmá domácnost v Británii si kupovala videohry, a k tomu ke všemu máte společenské hry na konzolích, kdy si vyblbnete ve dvou a více lidech u jedné televize třeba poskakováním. Taky platí, že když máte konzoli v rodině, prostřídá se na jedné hře více lidí. Neobhajuju tady konzole, jen říkám, že když se to sečte, pořád se prodává víc konzolí než herních počítačů, a tak logicky se hry vyvíjejí na konzole, a tudíž je zcela pochopitelné, že se hry vyvíjí primárně na konzole. Například příchozí Destiny, že ano. 

Pro nás, pro Čechy, je to nepochopitelné, protože tady to bylo kolik, 12% podílu na trhu? To číslo už možná skočilo jinam, ale celosvětově to ještě loni bylo kolem 60%, když se sečetly konzole jako celek. Jsem línej ty údaje vyhledat, ale když se nad tím zamyslíte, třeba to pochopíte, jak jsem to myslel. Když budete vyvíjet hru ve Spojených státech, je zcela přirozené, že to bude hra vyvíjená primárně na konzole, kdežto když budete vyvíjet hru v České republice, bude to hra vyvíjená primárně na PC.

0/0
13.6.2014 21:03

T93o72n69í48k 49K34u93t91t56m26a32n24n 6223728292

Ještě by se slušelo dodat, že výnosům PC her pomáhají F2P hry s minitransakcemi, měsíční poplatky, apod. Taktéž digitální distribuce se slevami typu Steam nebo GoG zvyšují výnosy z PC her, ale nenavyšují samotný prodej počítačů.

0/0
13.6.2014 21:05

T89o54m65á29š 27W96e40i80n75e38r 4367526500656

Tak to vůbec ne, prasí to pouze ve jménu lenosti. Podělaný konzole za to vůbec nemůžou.

0/0
13.6.2014 16:23

M86i71c35h54a12l 88T35o22m74á26n57e17k 9477599956

jasne je to lenost ale protoze tu hru vydaji primarne na konzoli a pak pri prevodu na pc , tam hodne casto nechaji dementni konzoloidni ovladani a jeste stupidnejsi kameru, jak ja se nanadaval i ME2 a 3 , kdyz sem utikal pred neprately kolem steny a najednou misto abych bezel dal tak hra to pochopila jako kryti za ni a bum v tu chvili jsme byl tuhy, a ajk se tu jiz pise, prece konzole ma prednost tka co se srat s nejakou poradnou optimalizaci na PC

+1/0
14.6.2014 13:27

J97a33n 30V75á32c61l46a57v61í82k 3212956421889

Jenže to si právě pletete, protože třeba zrovna Mass Effect s ovládáním není žádná sláva ani na konzolích.

0/0
16.6.2014 11:00

Najdete na iDNES.cz