- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dilema, doma PS3 s kupou nedohraných her, tohle je jenom na PS4. Dvě zařízení doma nechci...
Zaklinac je jak zde pise Tomas, polsky, nevim jak vetsina, ale ja tedy radeji cestinu, ktera se bude drzet frazi a nazvu z ceskych knih o Zaklinaci.
Já osobně myslím, že vyprávění příběhu a velká volnost se navzájem vylučují. Ve hře mám pocit, že o něco přijdu, navíc je tu snaha o efektivitu, tj naberu všechny questy které mohu a pak se v nich celkem ztrácím. Když se jedná o zónové hraní, které bylo ve dvojce tak to ještě celkem jde. Ale nabrat 8 questů, pak přejet kvůli jednomu někam jinam a tam nabrat dalších 8, místo zážitku příběhu se v tom člověk topí.
Mám strach aby si v CD projektu nezahráli na pejska a kočičku. Witcher byl dobrý, Skyrim byl dobrý, tak je zkřížíme a budeme mít krásná štěnátka kouzelné čivavy s duší a rozlehlé dogy.
Me ty prilis rozsahle hry vždycky odrazuji. Chapu, ze většina hracu si chce za sve peníze uzit hru co nejvic a nejdele, ale mi rozsahle svety vadi. Z mého pohledu je ještě akceptovatelny Gothic 3.
I když mám ve Skyrimu asi 300h a jsem fanoušek TES tak si myslím, že překonat ho kvalitou herní nápně i grafikou nebude problém.
Jde o to v čem přesně budou chtít Skyrim překonávat. Osobně doufám, že se mu pokusí alespoň přiblížit v optimalizaci. Optimalizace Skyrimu byla úžasná, běžel i na poměrně slabých sestavách, na rozdíl od Zaklínače 2, kde nebyla optimalizace prakticky žádná. Samotná herní rozloha a krásná grafika samy o sobě dobrou hru nezaručej. No držím jim palce, snad to dotáhnou do rozumného konce.
35x větší? To mě spíš odrazuje, velký svět ještě nedělá dobrou hru. Kdyby se spíš soustředili na kvalitu herní náplně. Ještě jsem neviděl, že by třeba filmaři propagovali svůj film stylem "natáčeli jsme na 65 místech, v našem filmu hraje celkem 650 herců, a rekvizitáři vyrobili celkem 1280 zbraní"
Ehm... To ale filmaři říkají poměrně často...
Mě spíš děsí ten otevřený svět. Zavání to generickými úkoly, mezi kterými bude pár těch dobrých, příběhových. Jednička podle mě přesně zvládla míru potřebné volnosti vybalancovat s příběhem.
Jen mě trochu děsí to počeštění, obvykle mi hodně nesedne.
Predpokladam, ze ty titulky pujdou vypnout.