Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Minecraft na PlayStation 3 je skvělá konverze PC kultu

Tisíce kostek, prakticky neomezené dobrodružství a desítky hodin hratelnosti. Jedna z nejkreativnějších her posledních let si našla cestu na konzoli PlayStation 3 a této verzi nelze mnoho vyčítat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D43r38a84h70o73m10í49r 44S92t54r52o92u12h44a27l 4365108482484

Ročilovat se u Minecraftu, že kostky nepadají na zem, mi přijde dost dětinské. Engine je na tomto principu postavený. Zaprvé kvůli výkonu, zadruhé kvůli kreativnímu přístupu. Berte to prostě jako jiný druh světa, kde můžete mít létací ostrovy, nekonečné vysuté mosty, levitující světla...

Co se týče velikosti... je to zběsile málo. Na postavení městečka to není. Pokud budete chtít něco ukraftit, nebudete mít dost surovin (dokážu si představit, že nenajdete dost písku nebo uhlí na vytvoření skleněného mrakodrapu, nebo hlíny na normální dům).

Osobně jsem postavil 3D sochu přes sto metrů na délku, aby měla nějakou míru detailu (furt to bylo hranatý). Kámoš dělá obrázky 100x100 minimálně. Zkuste si na tohle najít materiál. Když děláte jenom sochu z cobblu, tak vznikne pěkná díra v zemi. Když stavíte město, můžete se dostat kvůli materiálu i na dno :-).

+3/0
2.7.2014 14:28

V83o87j53t55ě49c61h 90S81t40r13n95a68d 4124451672715

Byl jste rychlejší. Na tom, že kostky nepadají (až na sand a gravel) je založeno opravdu hodně mechanismů hry, od stavění domů po redstone obvody. A jestli si na to autor stěžuje, tak mu ani těch 20 nahraných hodin nevěřím.

+1/0
3.7.2014 13:12







Najdete na iDNES.cz