Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Doom: Sedm způsobů, jak vzkřísit klasiku

V druhé polovině července dojde ke vzkříšení legendární akční série Doom, která položila základy moderním akcím. Zamysleli jsme se nad tím, jak bychom chtěli, aby čtvrtý díl vypadal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V19o31j45t25ě39c58h 56P35e39š 9852114491590

Doufám že hra která mě přinutí si koupit high-end grafiku. Už se těším a modlím se aby to nedopadlo jako většina dnešních lineárních FPS her. Opět si chci zabojovat se samotným peklem! Doom to je prostě srdcovka! R^

0/0
21.7.2014 7:46

V63l60a36s59t42i59m85i15l 50M48e89d23ř17i41c53k56ý 8424784868620

těším se na to. DOOM 3 už byla horrorová pecka......R^

+1/0
19.7.2014 12:59

B27r51o93n61i58s55l78a58v 42J11a74k26l 8390195755625

Podivam se do sve kristalove koule a musim rict - bude to propadak, zatim vse tomu nasvedcuje. Pristup do bety jenom chudakum, co si predobednali priserneho noveho wolfensteina? Dekuji, nechci!

Chvili jsem hral demo wolfa (dokonce po mnohych vycitkach dyl nez pul hodiny) a hnus nad hnus. Priserna a hlavne totalne neprehledna grafika, kde clovek musi byt nalepeny na monitoru, aby videl nejakeho nepritele. O tom, ze kolem sebe musi clovek litat mysi a cumet doprostred na monitor, jestli se neobjevi nejaky symbol, protoze najit vizualne treba lekarnicku je proste ZCELA NEMOZNE. System sbirani veci, kdy se na ne musi kliknout uz vubec nebudu komentovat.

Verim, ze vsechny tyto skvele prvky spolu s prebijenim zbrani (kdo tuhle kokotinu vymyslel by zaslouzil par po drzce) a autohealem, checkpointama a podobne se opet v plne sile ukazou u noveho dooma:o) Ty nejzparchantelejsi veci, co kompletne pohrbily cely zanr FPS her. Kdyz to ma bezet jak na konzolach, tak PC, tak doufam, ze bude omezeni na dve zbrane!

Autor vyzdvihuje model nakupovani picovin a vylepsovani zbrani .... snad ani ty dve zbrane nedokazou tak zkazit herni zazitek nez nejake upgrady a odemykani nejakych schopnosti .... aby clovek hledal hovadiny a premyslel, jestli se mu vic vyplati upgradovat tuhle zbran nebo jinou ... OMFG .... CHCI HRAT 3D FPS, NE PITOMOU STRATEGII!!!!!!!

Neverim, ze doba uzrala a urcite neuzraje u techto megafirem, ktere si mysli, ze cim slozitejsi grafika, tim je hra radoby realistictejsi a tim padem kvalitnejsi .....

Osobne predpovidam, ze prijde uplne male herni studio a vyrobi killerbombahru presne podle predlohy nejake 20 let stare hry a bude mit nehorazny uspech .... zkratka vyrobi FPS strilecku, ktera uz nevysla dobrych 10 let KUWA!!!!! To, co se dnes snazi prezentovat jako FPS neni tim, co FPS zanr definovalo! Dnes je to Strategicky Rychlokvasny Absolutnenehratelny Cynickytristni Kurvanudny Analni vyplach ..... cili S-R-A-C-K-A!

0/0
15.7.2014 17:07

K14a93r36e78l 55U80r70b41a31n 2174974141109

Wolfenstein je jedna z nejlepších stílecích her za posledních pár let. To co naznačuje propadák je spíše ten komentář k vývoji grafiky.., bude to nejspíš graficky hrozné, stejně, jako onen wolfenstein, jehož největší chybou byla právě grafika.

0/0
18.7.2014 13:47

B98r48o31n18i69s97l77a14v 62J11a53k13l 8750315605145

To mozna jo, ale ta grafika, jak pisete, je tam priserna a asi se to s doomem nespravi. Je smutne, ze tak nehratelna hra jako wolf (fakt lovit mysi a koukat doprostred, kde je lekarnicka, protoze v te obskurnosti proste predmety videt nejsou, je ubohost) se da oznacit jako nejlepsi hra za poslednich par let .... a to jenom proto, ze nema omezeni na dve zbrane (ikdyz to prebijeni a ty mody zbrani jsou priserne) ....

0/0
18.7.2014 14:36

K40a78r48e61l 15S98o41c80h55ů19r71e53k 2600506789645

Hlavně aby fungovalo IDKFA, IDDQD, IDDT, IDCLEV atd.

+3/0
14.7.2014 11:52

H80y12n35e93k 30T48r76o83j10a40n 1351351513159

A jak tu všichni pějou ódy na Dooma... chápu vás, ale osobně jsem ještě před doomem hrál Heretika a proto mi přirostl k srdci mnohem víc než doom... a proto mě i mnohem víc mrzí, že Heretik nebo Hexen už pravděpodobně nikdy pokračování mít nebude; místo Dooma 4 bych si mnohem radši zahrál Heretic 3 )

0/0
11.7.2014 17:35

J49a80k26u75b 29P65e47e86t 7603678672741

jo  jo, heretic 1 byl pecka, ale dvojka uz me tak nebavila.zezzacatku me nadchla vizualni stranka a pohled ze 3. osoby,ale casem to vyprchalo. to jednicku si davam občas dodnes :)

0/0
11.7.2014 19:00

H97y97n54e27k 63T83r45o71j11a49n 1371391653639

Autor moc hezky shrnul věci, které by pomohly vlastně každé střílečce, která v poslední a vlastně nejen v poslední době vyšla.

Já už jsem na střílečky nějak rezignoval... dopadne to podle mě tak, jak je naznačeno ve videu "If Doom was done today"

0/0
11.7.2014 17:29

R93a48d30k79o 73S88ü75t16t38ö 8551768401835

Dooom bol a stale je fantasticky. Hlavne jeho mody pridavajuce OpenGL grafiku, odstranuju niektore limity - napr. nemoznost urobit objekt typu "most" - t.j. prejdes hore, aj dole, plavanie vo vode - aby si sa dostal k vychodu, musis spustit cerpadlo, ktore napusti miestnost vodou atd. Moj najoblubenejsi port je gZdoom, obcas si ho aj pustim.

+1/0
11.7.2014 9:47

V40l77a29d44i67s28l32a50v 32N66o46h56e89j62l 7498647218511

ty limity delaj Dooma Doomem, stejne jako chyby, ktery se staly vlastnostmi, treba tichy BFG v multaku... ve vylepsujicich modech to uz nefungovalo a stalo to za prd ;-)

0/0
12.7.2014 1:40

M60a22r34e27k 26T17e86t77u91r 9689694516

Jj Doom je klasa. Hromada projektilů a spousta cílů. :-P R^

+1/0
10.7.2014 9:19

J76a85k78u52b 67P51e65e81t 7183178252411

on blood dragon byl velmi dobře udelanej v retro stylu...kecy hlavního hrdiny,zminene rvani při delší strelbe z rotacaku a nejvic se mi libily ty chyby obrazu jako tomu bylo u pomuchlanych VHSek :) tahle hra me opravdu potesila. Tak by se měli delat novy hry v retro stylu :)

+2/0
9.7.2014 17:10

T36o12m73á88š 20R49i20c93h85t94e64r 5153668244696

zahraj si hot-line miamy, nebo ten brutal doom :-)

+1/−1
9.7.2014 17:24

J42a66k75u59b 61P97e54e79t 7663138322201

brutal doom jsem hral,to se povedlo,to druhy zkusim :)

+1/0
9.7.2014 19:42

T83o82m13á43š 44R80i97c25h51t27e75r 5383808734826

K herní sérii DooM mám poměrně kladnej vztah. Jedničku jsem hrál poprvé v osmi a mým nejoblíbenějším žánrem vedle plošinovek byly právě tzv. doomovky (heretic, hexen, quake, Duke Nukem, Shadow Warrior).

Doom 3 mě bavil, ale už to nebyl ten starý doom, všechno bylo jaksi nascriptovaný a celá hra neměla ten správnej šmrnc. Přesto se doom 3 trochu držel předlohy (žádné skákání, lekačky, občas nějaký ten puzzle).

V poslední době mě začal zajímat moderská komunita, která se u původního dooma vytvořila. Asi nejlepší mod, který na původního dooma najdete se jmenuje Brutal DooM a přesně z něj by si měli tvůrci vzít ponaučení (Romero ho sám chválil, ale ten se bohužel nepodílí na připravovaný čtyřce).

Teď shrnu několik bodů, který si myslím, že by novému Doomu prospěli.

1) Levely jako bludiště

Novej Doom by neměl být koridorovej. Původní Doom má naprosto skvělej Level Desing a u toho by se měli tvůrci držet. Hráč by neměl mít pocit, že ho někdo tahá za ruku, nebo, že mu pomáhá. Hráči nejsou blbci, bohužel je z nich tvůrci moderních her dělaj. 2) Skrytý Powerupy Každý level by měl mít několik tajemství, které hráč může objevit. Jako v původním doomu, revard za vyřešení nějakého hlavolamu je pro hráče velkou motivací. Levely by neměli být designovány tupě, ale chytře, rozvrstveně. V původním doomu se stalo, že se hráč zaseknul v levelu, protože nedokázal najít tu zatracenou kartu atd. 3) Lékarničkovej systém a omezený náboje Samodobijecí zdraví alá většina moderních shooterů je bullshit, hra má být challenge. Hráč má umět managovat zdroje, který level poskytuje. (Viz Dead Space např.)

+2/−1
9.7.2014 15:34

T56o21m79á22š 38R96i19c98h16t57e54r 5263858564446

4) Gore, Satanistická symbolika a rating 18+

Doom ve své době představoval produkt heavy a trash metalový Ameriky. Měl by si tuhle značku uchovat nadále a ještě zvýšit kontroverzi například nahotou. Navíc co je retro a gore dneska letí. Takže hodně krve a vnitřností. (Například pokud použiju motorovou pilu, tak postavě stříká krev do obličeje a zamlžuje obraz. Vystřelenej mozek pomalu stéká ze stěn. možnost uřezat všechny končetiny. Nepřítel se po zásahu různou zbraní chová jinak. Rotační kulomet nepřítele rozmašíruje na pidikousíčky, zatímco dvojitá brokovnice mu do hrudi udělá díru. Plazma z něj udělá uhel). K tomu by měl být i příslušný repertoár zvuků. Bestie by měli vydávat šílený agonický zvuky, plazit se po zemi, škemrat o poslední kulku, zvuky trhajících se končetin atd.. Čím víc by jich postava (doomguy) zabíjel tím větší by byla šance, že si sám začne mumlat nějaký macho hlášky (duke nukem), nebo začne řvát jako v šílenym amoku.

5) Zbraně

Zůstal bych u původních zbraní. Ale přidal bych realistický zvuky. Kickback u silnějších kousků. některý zbraně by se hodily víc na blízko, některé na dálku, nebo podle typu nepřátel. zbraně by se neměli dobíjet moc dlouho jako je tomu v Doom 3. Ze zbraní by sě mělo kouřit, měly by z nich odpadávat náboje. Jejich záblesky by měly osvětlovat tmavý prostory. Měli by mít sekundární mód.

4) Žádné scripty ani cutscény

Cutscény rušej deep imersion zážitek ze hry, jsou nákladný. Vývojáři by měli investovat peníze jinam (do level designu). Potvory by neměli být nascriptované, měli by mít vysokou inteligenci a využívat terénu. Lekat hráče, číhat na něj, obkličovat ho atd. Každý nepřítel by měl mít taktiku a několik typů útoku. Mělo by jích být hodně, aby bylo po čem střílet 5) Kopy, údery pažbou, berserk medicit - součástí hry by mely být tyhle melee útoky, aniž by člověk musel přepínat zbraň. 6) Opravdu těžká obtížnost pro zkušené hráče. Obtížnost by se měla zvedat počtem nepřátel a jejich rychlostí, ne jejich damagem.

+1/−1
9.7.2014 16:01

J70a66k98u65b 37P90e52e59t 7833178502711

jo to rvani při strelbe z rotacaku byl perfektni v blood dragonu :)

0/0
9.7.2014 17:07

T51o65m38á93š 85R78i51c43h10t54e74r 5343118834766

6) Soundtrack. Id software jsou povětší tím, že fandí tvrdý hudbě. Viz soundtrack od Nine Inch Nails v Quakovi. Soundtrack k původnímu Doomu, byly vlastně vykradené riffy od tehdejších trash metalových hvězd (Metallica, Pathera atd). Doporučoval bych nějakou kompilačku. hudba by měla sedět k levelům (lekací levely by měli mít nějakej temnější industriál (něco alá Downward the spiral od NiN), masakróznější levely zas nějakej našláplej rock, nebo metal (Meshugah, Tool). Satanististické levely by měli mít black metal (ale tohle by fakt u tvůrců neprošlo :-))

7) Na spodní liště s náboji apod by měl být doomguy. Ten by se měl otáčet podle toho odkud nepřátele střílejí. Měl by být víc zmlácenej podle toho kolik má hráč zdraví. měl by hláškovat a mít hrozivý výrazy podle toho co se ve hře děje.

8) Volnej kód pro moderskou komunitu.

+1/−1
9.7.2014 16:13
Foto

G54e88o28r94g50e 80S80i60u75d72a 3532821407

Hráči pý nejsou blbci? - Ta tvoje čeština o tom dost vypovídá. Např.: "lekací lely by měli(y) mít..." nebo "Satanististické levely by měli(y) mít black..." Rv

0/0
17.7.2014 17:26

K96a37r72e70l 66U54r52b70a21n 2714754741529

Ale obsahově se dá souhlasit.

0/0
18.7.2014 13:59

J55a89n 94S41o97u80k59u45p 1624404876655

Stačí relativně málo - vzít Romera, aby se na hře podílel :).

A zbytečně se nesnažit znovuvynalézt kolo, udělat hru stejně jednoduše účelnou, jako byl starý Doom. Ale ať budou dělat, co budou chtít, konečná podoba hry i její hodnocení bude poplatné době, kdy se preferuje něco jiného.

0/0
9.7.2014 11:53

J69a89k90u88b 64P49e12e47t 7533158362821

ja bych vzal dooma 1,2 ty bych spojil v jednu delsi hru. pridal bych znicitelne prostredi,takze z bludiste by se dal pri dostatku munice a poradne zbrani udelat koridor-napr. bfgckem propalit tunel skrz zed. a pak bych tam hodil nejakyho mecha jako byĺ treba ve hre riddick escape from butcher bay,ve kterym bych si to mohl rozdat se cyber demonem bo obrim mozkem nebo treba moznost nasadit si na ramena revenantovy raketomety a pridat moznost skakani. to vse v nejaky pekny grafice a temnou atmoskou a ja bych byl spokojen :)

0/−1
8.7.2014 23:22

J18a79k57u23b 64P82e22e53t 7513938892851

nejaci novy nepratele bych pridal a odstranil neozbrojene zombiky.

v multaku pak mod kde bych mohl hrat za pekelniky a podle poctu zabiti se vylepsovat- 1.level zonbik s pistoli a brokarnou,2. imp,3.pinky atd az bych nakonec mohl hrat za cybera.za kazdou smrt bych naopak spadl o level niz. marinaci by mely svuj system,napr. lepsi zbrane az nakonec treba ten mech.

0/−1
8.7.2014 23:27

J28a77k90u92b 47P76e65e48t 7163108752621

a pokud by to bylo i dost temny,tak system ukladani jako u stareho AvP nez to podelali patchem.

0/−1
8.7.2014 23:30

J62a15k71u68b 37P30e47e29t 7163868602491

a pristupnost 18+ :)

0/−1
8.7.2014 23:31

J67a94k61u50b 86P45e70e78t 7133728212731

jo tim spojit ty dva dily myslim propojit ty dve mapy lokaci po kterych jsme postupovali a klido este neco pridat...

0/−1
8.7.2014 23:33

M55i64c70h86a65l 30N82a41c26h94t17m92a23n83n 8327142747830

Já všechny tyhle starý hry hrál až s odstupem času (jsem prostě mladší, no), ale DOOM mě nikdy nechytl. Přitom jiné předpotopní hry miluji - prvního prince, Another world, ze stříleček Wolfa nebo pro mě naprosto skvělé Dark forces. Ale DOOM...bohužel.

+1/−4
4.7.2014 23:13

J98a66k38u33b 97P84e36e78t 7123448302711

doom byl pecka hlavne po siti v ty době,jinak me třeba wolf taky bavil vic... Nejraeji jsem mel asi heretica  a s dark forces nemuzu nez nesouhlasit,to byla taky pecka. Nebo systém shock 1 :)

+1/−1
5.7.2014 6:10

A89l51e41x25a14n66d42r 80K97o32s54t43k54a 5599126479656

Po síti. Pamatuji po kabelu.. Datový kablík mezi com porty a jedeme :)

+3/0
5.7.2014 9:06

J64a41r94o93m14í15r 82K50r57á78l 4430189624849

Zkoušeli jsme i s VR helmou a i při tom nízkém rozlišení to tehdy byla bomba.

0/0
8.7.2014 18:03

V61o68j36t53ě75c76h 19R26ů88ž33e76k 1617532324822

Mě ten originální doom nikdy nebavil, je to ještě tupější střílečka jako ty dnešní, navíc ty levely jsou většinou bludiště.

+1/−12
4.7.2014 21:44

M72i94c46h69a23l 70B48e36d66n84á67ř 6895671348324

tak si hraj ty svý koridory a nám nech bludiště ;)

+11/−1
5.7.2014 14:36

J33a28n 22S70o84u17k10u83p 1354384496745

Bludiště? Cože? Ano, dá se chodit doleva a doprava a jsou tam lokality, do kterých se vůbec nemusí chodit, ano.

+5/0
9.7.2014 11:48

V17o28j42t60ě81c98h 77R61ů41ž73e94k 1907462354112

To i v nespočtu dnešních her, a stejně někteří hipsteři skuhrají, že doom je lepší.

+1/−3
9.7.2014 11:55

M51i84c84h19a83l 92K64r14e63j89č67í 1256820871693

Podle mě se "masakróznost" a atmosféra nevylučují. Původní DOOM měl skvělou atmosféru. Je rok 2014, nemůžete jen tak bez uvození hodit hráče do bludiště a poraď si jak umíš. Chtěl bych, aby nový DOOM opravdu naháněl hrůzu a byl ještě děsivější, satanističtější, apokalyptičtější, mimozemštější a pekelnější než kdy dřív. :-) tzn. méně komixovosti a více realističnosti. Trojka byla v tomhle výborná, ale něco ji trochu scházelo.

+1/−1
4.7.2014 16:49

V18l29a47s62t30i92m16i12l 67S22v15o92b58o38d37a 7753458825654

No, hlavně by ho neměla dělat Bethesda, což vzhledem k tomu, že Bethesda vlastní ID Soft. asi moc pravděpodobné nebude :-). Protože poté, co jsem se blbec nechal kdysi nalákat na obrázky a zahrál jsem si Obliviona a Fallouta (3D) od této firmy, načež jsem zjistil, že Bethesda neumí udělat pořádné RPG, jsem dost skeptický k tomu, jestli umí udělat alespoň pořádné sci-fi FPS :-(.

+2/−1
4.7.2014 13:03

J24i97ř25í 54V55y20š13í63n 6529913665269

No nevim Doom 3 byl pribehove des ale treba zrovna Fallouta 3 me celkem chytnul.

+2/0
4.7.2014 13:15

V88l90a33s54t56i37m25i41l 94S48v27o71b13o89d44a 7353768875544

Doom 3 byla neskutečná nuda. Pravda, pokud se to alespoň trochu odchýlí od konceptu D3 v pozitivním slova smyslu, bude již toto docela úspěch ;-). Problém Obliviona a Fallouta 3 byl v tom, že to fakticky byly lineární akce. To prostě nebyl otevřený svět RPG, to byla jedna linie příběhu. Ano, byly tam sice jiné cesty, ale byly tam jenom proto, aby se neřeklo, nemělo žádný smysl je hrát. A příběh Fallouta 3 byl dobrý zpočátku a pak ještě párkrát, závěr byl otřesný.

0/−1
4.7.2014 13:28

J83a58k67u89b 54P62e73e37t 7593668502231

Doom 3 uz nebyl doom,měli to pojmenovat jinak a bylo by to ok. Ale me to bavila, pravda, diky tomu,ze to bylo cely nascriptovany,tak jen napoprvé,ale bavilo. Stejne tak Fallout 3 uz nebyl fallout,alepostapo. oblivion. Nicméně oblivion byl velice dobrej, v kazdym RPG je nejakej pribeh a pokud jedes jen hlavni linii,tak je celkem jasny,ze je to dost linearni,ale jak rikam,to plati pro všechny hry...mimoto Morrowind byl ještě předtím,tak nevim co proti oblivionu,je to stejny jen lepsi grafika.

0/0
4.7.2014 15:32

V45l51a33s24t69i13m81i98l 60S13v87o26b96o35d22a 7633218835364

No, k Morrowindu jsem se dostal poměrně pozdě a grafika + nenamluvené dialogy už mě moc nelákaly a tak jsem ho jej zlehka oťukl. Pravda, pak asi lze říci, že buď se Morrowind výjimečně povedl anebo do té doby Bethesdě RPG dělat šly. Morrowind a Oblivion rozhodně nejsou stejně kvalitní RPG, to ani omylem.

0/0
4.7.2014 22:54

J75a96k17u17b 57P98e46e69t 7803298772581

no to je vec nazoru,podle me je to uplne stejny az na tu grafiku. dohral jsem oboji a az Skyrim me zklamal...svet je sice zivejsi,ale celkovej dojem jsem mel nejlepší prave z oblivionu : )  stejne jako když v Morrowindu pojedete jen hlavni pribehove questy,tak je to proste linearni a celkem kratky,ale to uz u takovychhle her proste je...i ve falloutu 2 pokud pojedete jen questy nutne k dohrani hry,tak je to ukrutne kratky a můžete rict ze je to ultra linearni tahovka :D:D:D A Fallout NV je aspoň z myho pohledu uplne stejnej jako trojka,akorad je tam dost zminek o mistech a postavách prave ze starejch falloutu,hlavne dvojky. Jo a jsou tam geckoni : ) Ale me i trojka i NV bavilo dost,trojka mozna i vic, ale ani jedno z toho uz neberu jako fallouta.Ted se tesim na wasteland 2, stejne měli pokracovat i ve falloutu...neprenaset to do 3d,ale nechat pekne  z vysky a aspoň se snazit udrzet tu atmosku a humor plnej narazek... trojku a NV beru proste jako postapo. oblivion.

0/0
5.7.2014 6:08

J90a80r13o74s48l88a30v 40B53r76ü37m50m95e41r 7704633416

Fallout NV byl velmi dobrý, sice jej Bethesda nedělala, ale patří pod ní. Záleži na konkrétních vývojářích.

+4/0
4.7.2014 17:08

V98l61a52s33t89i52m16i37l 92S34v76o98b32o62d31a 7113218175234

Fallout: New Vegas jsem neměl na mysli, nýbrž Fallouta 3.

0/0
4.7.2014 22:46

M32a86r33t42i79n 40B59e48n56e21š 3742867454149

naprosto souhlasim.... Bethesda radši ať už vůbec žádný hry nedělá... většina je stejně uplně nehratelná bez hromady modů

0/0
8.7.2014 2:14

J70i28r75i 54F67r48y74d74e80l 1247219319178

hlavně měl autor napsat že než se začalo používat spojení FPS akce tak se všem podobným hrám říkalo důmovky.

+20/0
4.7.2014 12:16

F90i54l35i38p 87T28ř47e75b18a 6653810228726

Podle mě by měl vypadat, jako vždycky - skvěle, a měl by potrápit grafické karty na dlouho dopředu.

...Na druhou stranu, aby to byl původní Doom, musí jít osekat tak, aby dal stabilních 60 FPS i na mé HD5770 R^

No a jinak čistokrevná akce. Žádné dlouhé briefingy a studování PDA. Prostě Doom R^

+6/0
4.7.2014 11:46

D51a95l93i61b16o88r 71H37o14d85i76s 1433726425473

Jestli to bude takový hardwarový rachot jako v roce 2004, tak si to zase nezahraju;-D

0/0
4.7.2014 11:32

J50a72r21o21s71l48a14v 22B27r33ü56m48m68e95r 7154453636

Milášek Cyberdemon v traileru :-) Když jsem ho v Doomu 1 potkal poprvé, tak jsem se z jeho dupání málem po... :-)

+3/0
4.7.2014 10:46

F80r25a52n79t23i74š35e49k 92K12ý14h76o91s 8658551793966

minulej měsíc mě chytla nostalgická, tak sem otočil Doom 1, Doom 2 a  Blooda 1 :-)

+13/0
4.7.2014 9:51







Najdete na iDNES.cz