Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Doom: Sedm způsobů, jak vzkřísit klasiku

V druhé polovině července dojde ke vzkříšení legendární akční série Doom, která položila základy moderním akcím. Zamysleli jsme se nad tím, jak bychom chtěli, aby čtvrtý díl vypadal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V50o77j76t55ě88c50h 44P84e68š 9752244581260

Doufám že hra která mě přinutí si koupit high-end grafiku. Už se těším a modlím se aby to nedopadlo jako většina dnešních lineárních FPS her. Opět si chci zabojovat se samotným peklem! Doom to je prostě srdcovka! R^

0/0
21.7.2014 7:46

V57l64a94s40t20i77m15i29l 51M75e81d93ř74i63c82k81ý 8174354678530

těším se na to. DOOM 3 už byla horrorová pecka......R^

+1/0
19.7.2014 12:59

B41r11o31n24i62s43l36a61v 15J21a46k96l 8950625755875

Podivam se do sve kristalove koule a musim rict - bude to propadak, zatim vse tomu nasvedcuje. Pristup do bety jenom chudakum, co si predobednali priserneho noveho wolfensteina? Dekuji, nechci!

Chvili jsem hral demo wolfa (dokonce po mnohych vycitkach dyl nez pul hodiny) a hnus nad hnus. Priserna a hlavne totalne neprehledna grafika, kde clovek musi byt nalepeny na monitoru, aby videl nejakeho nepritele. O tom, ze kolem sebe musi clovek litat mysi a cumet doprostred na monitor, jestli se neobjevi nejaky symbol, protoze najit vizualne treba lekarnicku je proste ZCELA NEMOZNE. System sbirani veci, kdy se na ne musi kliknout uz vubec nebudu komentovat.

Verim, ze vsechny tyto skvele prvky spolu s prebijenim zbrani (kdo tuhle kokotinu vymyslel by zaslouzil par po drzce) a autohealem, checkpointama a podobne se opet v plne sile ukazou u noveho dooma:o) Ty nejzparchantelejsi veci, co kompletne pohrbily cely zanr FPS her. Kdyz to ma bezet jak na konzolach, tak PC, tak doufam, ze bude omezeni na dve zbrane!

Autor vyzdvihuje model nakupovani picovin a vylepsovani zbrani .... snad ani ty dve zbrane nedokazou tak zkazit herni zazitek nez nejake upgrady a odemykani nejakych schopnosti .... aby clovek hledal hovadiny a premyslel, jestli se mu vic vyplati upgradovat tuhle zbran nebo jinou ... OMFG .... CHCI HRAT 3D FPS, NE PITOMOU STRATEGII!!!!!!!

Neverim, ze doba uzrala a urcite neuzraje u techto megafirem, ktere si mysli, ze cim slozitejsi grafika, tim je hra radoby realistictejsi a tim padem kvalitnejsi .....

Osobne predpovidam, ze prijde uplne male herni studio a vyrobi killerbombahru presne podle predlohy nejake 20 let stare hry a bude mit nehorazny uspech .... zkratka vyrobi FPS strilecku, ktera uz nevysla dobrych 10 let KUWA!!!!! To, co se dnes snazi prezentovat jako FPS neni tim, co FPS zanr definovalo! Dnes je to Strategicky Rychlokvasny Absolutnenehratelny Cynickytristni Kurvanudny Analni vyplach ..... cili S-R-A-C-K-A!

0/0
15.7.2014 17:07

K96a72r32e11l 14U69r97b12a93n 2604244861609

Wolfenstein je jedna z nejlepších stílecích her za posledních pár let. To co naznačuje propadák je spíše ten komentář k vývoji grafiky.., bude to nejspíš graficky hrozné, stejně, jako onen wolfenstein, jehož největší chybou byla právě grafika.

0/0
18.7.2014 13:47

B12r61o49n56i15s83l56a42v 79J77a75k51l 8530245405395

To mozna jo, ale ta grafika, jak pisete, je tam priserna a asi se to s doomem nespravi. Je smutne, ze tak nehratelna hra jako wolf (fakt lovit mysi a koukat doprostred, kde je lekarnicka, protoze v te obskurnosti proste predmety videt nejsou, je ubohost) se da oznacit jako nejlepsi hra za poslednich par let .... a to jenom proto, ze nema omezeni na dve zbrane (ikdyz to prebijeni a ty mody zbrani jsou priserne) ....

0/0
18.7.2014 14:36

K84a97r21e86l 94S83o43c13h65ů49r70e12k 2290306119295

Hlavně aby fungovalo IDKFA, IDDQD, IDDT, IDCLEV atd.

+3/0
14.7.2014 11:52

H48y10n12e59k 95T49r89o78j28a54n 1271941553599

A jak tu všichni pějou ódy na Dooma... chápu vás, ale osobně jsem ještě před doomem hrál Heretika a proto mi přirostl k srdci mnohem víc než doom... a proto mě i mnohem víc mrzí, že Heretik nebo Hexen už pravděpodobně nikdy pokračování mít nebude; místo Dooma 4 bych si mnohem radši zahrál Heretic 3 )

0/0
11.7.2014 17:35

J59a55k66u71b 18P62e13e98t 7653288272461

jo  jo, heretic 1 byl pecka, ale dvojka uz me tak nebavila.zezzacatku me nadchla vizualni stranka a pohled ze 3. osoby,ale casem to vyprchalo. to jednicku si davam občas dodnes :)

0/0
11.7.2014 19:00

H89y65n22e53k 22T59r75o56j12a52n 1211801423449

Autor moc hezky shrnul věci, které by pomohly vlastně každé střílečce, která v poslední a vlastně nejen v poslední době vyšla.

Já už jsem na střílečky nějak rezignoval... dopadne to podle mě tak, jak je naznačeno ve videu "If Doom was done today"

0/0
11.7.2014 17:29

R17a42d67k49o 66S47ü57t16t88ö 8251458561215

Dooom bol a stale je fantasticky. Hlavne jeho mody pridavajuce OpenGL grafiku, odstranuju niektore limity - napr. nemoznost urobit objekt typu "most" - t.j. prejdes hore, aj dole, plavanie vo vode - aby si sa dostal k vychodu, musis spustit cerpadlo, ktore napusti miestnost vodou atd. Moj najoblubenejsi port je gZdoom, obcas si ho aj pustim.

+1/0
11.7.2014 9:47

V48l26a49d44i83s41l59a59v 34N65o74h42e67j28l 7978567178431

ty limity delaj Dooma Doomem, stejne jako chyby, ktery se staly vlastnostmi, treba tichy BFG v multaku... ve vylepsujicich modech to uz nefungovalo a stalo to za prd ;-)

0/0
12.7.2014 1:40

M84a38r73e54k 70T40e25t60u78r 9879834756

Jj Doom je klasa. Hromada projektilů a spousta cílů. :-P R^

+1/0
10.7.2014 9:19

J96a18k64u47b 36P40e62e18t 7373498822841

on blood dragon byl velmi dobře udelanej v retro stylu...kecy hlavního hrdiny,zminene rvani při delší strelbe z rotacaku a nejvic se mi libily ty chyby obrazu jako tomu bylo u pomuchlanych VHSek :) tahle hra me opravdu potesila. Tak by se měli delat novy hry v retro stylu :)

+2/0
9.7.2014 17:10

T82o75m92á17š 98R29i58c59h81t80e59r 5283478934556

zahraj si hot-line miamy, nebo ten brutal doom :-)

+1/−1
9.7.2014 17:24

J18a28k32u61b 70P75e57e68t 7653768302901

brutal doom jsem hral,to se povedlo,to druhy zkusim :)

+1/0
9.7.2014 19:42

T67o92m98á16š 44R55i88c71h93t46e18r 5613598394336

K herní sérii DooM mám poměrně kladnej vztah. Jedničku jsem hrál poprvé v osmi a mým nejoblíbenějším žánrem vedle plošinovek byly právě tzv. doomovky (heretic, hexen, quake, Duke Nukem, Shadow Warrior).

Doom 3 mě bavil, ale už to nebyl ten starý doom, všechno bylo jaksi nascriptovaný a celá hra neměla ten správnej šmrnc. Přesto se doom 3 trochu držel předlohy (žádné skákání, lekačky, občas nějaký ten puzzle).

V poslední době mě začal zajímat moderská komunita, která se u původního dooma vytvořila. Asi nejlepší mod, který na původního dooma najdete se jmenuje Brutal DooM a přesně z něj by si měli tvůrci vzít ponaučení (Romero ho sám chválil, ale ten se bohužel nepodílí na připravovaný čtyřce).

Teď shrnu několik bodů, který si myslím, že by novému Doomu prospěli.

1) Levely jako bludiště

Novej Doom by neměl být koridorovej. Původní Doom má naprosto skvělej Level Desing a u toho by se měli tvůrci držet. Hráč by neměl mít pocit, že ho někdo tahá za ruku, nebo, že mu pomáhá. Hráči nejsou blbci, bohužel je z nich tvůrci moderních her dělaj. 2) Skrytý Powerupy Každý level by měl mít několik tajemství, které hráč může objevit. Jako v původním doomu, revard za vyřešení nějakého hlavolamu je pro hráče velkou motivací. Levely by neměli být designovány tupě, ale chytře, rozvrstveně. V původním doomu se stalo, že se hráč zaseknul v levelu, protože nedokázal najít tu zatracenou kartu atd. 3) Lékarničkovej systém a omezený náboje Samodobijecí zdraví alá většina moderních shooterů je bullshit, hra má být challenge. Hráč má umět managovat zdroje, který level poskytuje. (Viz Dead Space např.)

+2/−1
9.7.2014 15:34

T93o26m57á46š 98R42i84c53h88t14e87r 5213188344176

4) Gore, Satanistická symbolika a rating 18+

Doom ve své době představoval produkt heavy a trash metalový Ameriky. Měl by si tuhle značku uchovat nadále a ještě zvýšit kontroverzi například nahotou. Navíc co je retro a gore dneska letí. Takže hodně krve a vnitřností. (Například pokud použiju motorovou pilu, tak postavě stříká krev do obličeje a zamlžuje obraz. Vystřelenej mozek pomalu stéká ze stěn. možnost uřezat všechny končetiny. Nepřítel se po zásahu různou zbraní chová jinak. Rotační kulomet nepřítele rozmašíruje na pidikousíčky, zatímco dvojitá brokovnice mu do hrudi udělá díru. Plazma z něj udělá uhel). K tomu by měl být i příslušný repertoár zvuků. Bestie by měli vydávat šílený agonický zvuky, plazit se po zemi, škemrat o poslední kulku, zvuky trhajících se končetin atd.. Čím víc by jich postava (doomguy) zabíjel tím větší by byla šance, že si sám začne mumlat nějaký macho hlášky (duke nukem), nebo začne řvát jako v šílenym amoku.

5) Zbraně

Zůstal bych u původních zbraní. Ale přidal bych realistický zvuky. Kickback u silnějších kousků. některý zbraně by se hodily víc na blízko, některé na dálku, nebo podle typu nepřátel. zbraně by se neměli dobíjet moc dlouho jako je tomu v Doom 3. Ze zbraní by sě mělo kouřit, měly by z nich odpadávat náboje. Jejich záblesky by měly osvětlovat tmavý prostory. Měli by mít sekundární mód.

4) Žádné scripty ani cutscény

Cutscény rušej deep imersion zážitek ze hry, jsou nákladný. Vývojáři by měli investovat peníze jinam (do level designu). Potvory by neměli být nascriptované, měli by mít vysokou inteligenci a využívat terénu. Lekat hráče, číhat na něj, obkličovat ho atd. Každý nepřítel by měl mít taktiku a několik typů útoku. Mělo by jích být hodně, aby bylo po čem střílet 5) Kopy, údery pažbou, berserk medicit - součástí hry by mely být tyhle melee útoky, aniž by člověk musel přepínat zbraň. 6) Opravdu těžká obtížnost pro zkušené hráče. Obtížnost by se měla zvedat počtem nepřátel a jejich rychlostí, ne jejich damagem.

+1/−1
9.7.2014 16:01

J36a40k78u37b 89P65e82e73t 7253718582311

jo to rvani při strelbe z rotacaku byl perfektni v blood dragonu :)

0/0
9.7.2014 17:07

T60o70m19á70š 11R40i51c63h51t18e39r 5303588824496

6) Soundtrack. Id software jsou povětší tím, že fandí tvrdý hudbě. Viz soundtrack od Nine Inch Nails v Quakovi. Soundtrack k původnímu Doomu, byly vlastně vykradené riffy od tehdejších trash metalových hvězd (Metallica, Pathera atd). Doporučoval bych nějakou kompilačku. hudba by měla sedět k levelům (lekací levely by měli mít nějakej temnější industriál (něco alá Downward the spiral od NiN), masakróznější levely zas nějakej našláplej rock, nebo metal (Meshugah, Tool). Satanististické levely by měli mít black metal (ale tohle by fakt u tvůrců neprošlo :-))

7) Na spodní liště s náboji apod by měl být doomguy. Ten by se měl otáčet podle toho odkud nepřátele střílejí. Měl by být víc zmlácenej podle toho kolik má hráč zdraví. měl by hláškovat a mít hrozivý výrazy podle toho co se ve hře děje.

8) Volnej kód pro moderskou komunitu.

+1/−1
9.7.2014 16:13
Foto

G19e11o56r44g79e 46S86i19u77d81a 3322491667

Hráči pý nejsou blbci? - Ta tvoje čeština o tom dost vypovídá. Např.: "lekací lely by měli(y) mít..." nebo "Satanististické levely by měli(y) mít black..." Rv

0/0
17.7.2014 17:26

K21a51r42e74l 50U20r33b81a78n 2424854791669

Ale obsahově se dá souhlasit.

0/0
18.7.2014 13:59

J70a64n 28S10o58u78k17u26p 1724714676375

Stačí relativně málo - vzít Romera, aby se na hře podílel :).

A zbytečně se nesnažit znovuvynalézt kolo, udělat hru stejně jednoduše účelnou, jako byl starý Doom. Ale ať budou dělat, co budou chtít, konečná podoba hry i její hodnocení bude poplatné době, kdy se preferuje něco jiného.

0/0
9.7.2014 11:53

J77a83k73u61b 41P88e78e90t 7833528102751

ja bych vzal dooma 1,2 ty bych spojil v jednu delsi hru. pridal bych znicitelne prostredi,takze z bludiste by se dal pri dostatku munice a poradne zbrani udelat koridor-napr. bfgckem propalit tunel skrz zed. a pak bych tam hodil nejakyho mecha jako byĺ treba ve hre riddick escape from butcher bay,ve kterym bych si to mohl rozdat se cyber demonem bo obrim mozkem nebo treba moznost nasadit si na ramena revenantovy raketomety a pridat moznost skakani. to vse v nejaky pekny grafice a temnou atmoskou a ja bych byl spokojen :)

0/−1
8.7.2014 23:22

J63a78k47u58b 66P40e68e70t 7633238752311

nejaci novy nepratele bych pridal a odstranil neozbrojene zombiky.

v multaku pak mod kde bych mohl hrat za pekelniky a podle poctu zabiti se vylepsovat- 1.level zonbik s pistoli a brokarnou,2. imp,3.pinky atd az bych nakonec mohl hrat za cybera.za kazdou smrt bych naopak spadl o level niz. marinaci by mely svuj system,napr. lepsi zbrane az nakonec treba ten mech.

0/−1
8.7.2014 23:27

J90a76k33u53b 41P50e47e78t 7733478722351

a pokud by to bylo i dost temny,tak system ukladani jako u stareho AvP nez to podelali patchem.

0/−1
8.7.2014 23:30

J59a30k47u53b 17P87e81e28t 7643528452781

a pristupnost 18+ :)

0/−1
8.7.2014 23:31

J40a58k59u42b 13P96e72e64t 7183518692631

jo tim spojit ty dva dily myslim propojit ty dve mapy lokaci po kterych jsme postupovali a klido este neco pridat...

0/−1
8.7.2014 23:33

M64i35c58h43a14l 30N11a26c16h21t97m45a92n24n 8637742407570

Já všechny tyhle starý hry hrál až s odstupem času (jsem prostě mladší, no), ale DOOM mě nikdy nechytl. Přitom jiné předpotopní hry miluji - prvního prince, Another world, ze stříleček Wolfa nebo pro mě naprosto skvělé Dark forces. Ale DOOM...bohužel.

+1/−4
4.7.2014 23:13

J66a48k40u54b 22P82e90e14t 7753768732171

doom byl pecka hlavne po siti v ty době,jinak me třeba wolf taky bavil vic... Nejraeji jsem mel asi heretica  a s dark forces nemuzu nez nesouhlasit,to byla taky pecka. Nebo systém shock 1 :)

+1/−1
5.7.2014 6:10

A27l18e60x82a87n80d39r 48K23o43s50t29k71a 5299596239496

Po síti. Pamatuji po kabelu.. Datový kablík mezi com porty a jedeme :)

+3/0
5.7.2014 9:06

J87a43r97o34m59í83r 31K32r20á23l 4740519104549

Zkoušeli jsme i s VR helmou a i při tom nízkém rozlišení to tehdy byla bomba.

0/0
8.7.2014 18:03

V33o52j98t93ě88c84h 19R35ů81ž45e90k 1447332964212

Mě ten originální doom nikdy nebavil, je to ještě tupější střílečka jako ty dnešní, navíc ty levely jsou většinou bludiště.

+1/−12
4.7.2014 21:44

M81i91c33h76a64l 86B43e74d82n66á34ř 6385591778674

tak si hraj ty svý koridory a nám nech bludiště ;)

+11/−1
5.7.2014 14:36

J63a95n 23S87o27u75k72u35p 1694384406615

Bludiště? Cože? Ano, dá se chodit doleva a doprava a jsou tam lokality, do kterých se vůbec nemusí chodit, ano.

+5/0
9.7.2014 11:48

V60o62j42t25ě60c33h 21R37ů30ž51e74k 1457672884762

To i v nespočtu dnešních her, a stejně někteří hipsteři skuhrají, že doom je lepší.

+1/−3
9.7.2014 11:55

M26i36c64h55a58l 57K23r80e94j30č44í 1786440191663

Podle mě se "masakróznost" a atmosféra nevylučují. Původní DOOM měl skvělou atmosféru. Je rok 2014, nemůžete jen tak bez uvození hodit hráče do bludiště a poraď si jak umíš. Chtěl bych, aby nový DOOM opravdu naháněl hrůzu a byl ještě děsivější, satanističtější, apokalyptičtější, mimozemštější a pekelnější než kdy dřív. :-) tzn. méně komixovosti a více realističnosti. Trojka byla v tomhle výborná, ale něco ji trochu scházelo.

+1/−1
4.7.2014 16:49

V62l47a34s34t81i22m49i50l 73S14v48o50b47o21d31a 7773308375984

No, hlavně by ho neměla dělat Bethesda, což vzhledem k tomu, že Bethesda vlastní ID Soft. asi moc pravděpodobné nebude :-). Protože poté, co jsem se blbec nechal kdysi nalákat na obrázky a zahrál jsem si Obliviona a Fallouta (3D) od této firmy, načež jsem zjistil, že Bethesda neumí udělat pořádné RPG, jsem dost skeptický k tomu, jestli umí udělat alespoň pořádné sci-fi FPS :-(.

+2/−1
4.7.2014 13:03

J56i97ř15í 82V80y14š47í80n 6479943255549

No nevim Doom 3 byl pribehove des ale treba zrovna Fallouta 3 me celkem chytnul.

+2/0
4.7.2014 13:15

V75l28a62s88t36i20m42i17l 63S75v84o90b50o20d16a 7753698725524

Doom 3 byla neskutečná nuda. Pravda, pokud se to alespoň trochu odchýlí od konceptu D3 v pozitivním slova smyslu, bude již toto docela úspěch ;-). Problém Obliviona a Fallouta 3 byl v tom, že to fakticky byly lineární akce. To prostě nebyl otevřený svět RPG, to byla jedna linie příběhu. Ano, byly tam sice jiné cesty, ale byly tam jenom proto, aby se neřeklo, nemělo žádný smysl je hrát. A příběh Fallouta 3 byl dobrý zpočátku a pak ještě párkrát, závěr byl otřesný.

0/−1
4.7.2014 13:28

J23a51k45u61b 67P57e64e52t 7293448412121

Doom 3 uz nebyl doom,měli to pojmenovat jinak a bylo by to ok. Ale me to bavila, pravda, diky tomu,ze to bylo cely nascriptovany,tak jen napoprvé,ale bavilo. Stejne tak Fallout 3 uz nebyl fallout,alepostapo. oblivion. Nicméně oblivion byl velice dobrej, v kazdym RPG je nejakej pribeh a pokud jedes jen hlavni linii,tak je celkem jasny,ze je to dost linearni,ale jak rikam,to plati pro všechny hry...mimoto Morrowind byl ještě předtím,tak nevim co proti oblivionu,je to stejny jen lepsi grafika.

0/0
4.7.2014 15:32

V55l57a59s72t31i83m32i93l 66S86v30o45b79o23d24a 7413698965704

No, k Morrowindu jsem se dostal poměrně pozdě a grafika + nenamluvené dialogy už mě moc nelákaly a tak jsem ho jej zlehka oťukl. Pravda, pak asi lze říci, že buď se Morrowind výjimečně povedl anebo do té doby Bethesdě RPG dělat šly. Morrowind a Oblivion rozhodně nejsou stejně kvalitní RPG, to ani omylem.

0/0
4.7.2014 22:54

J20a73k51u11b 12P40e65e94t 7413718672231

no to je vec nazoru,podle me je to uplne stejny az na tu grafiku. dohral jsem oboji a az Skyrim me zklamal...svet je sice zivejsi,ale celkovej dojem jsem mel nejlepší prave z oblivionu : )  stejne jako když v Morrowindu pojedete jen hlavni pribehove questy,tak je to proste linearni a celkem kratky,ale to uz u takovychhle her proste je...i ve falloutu 2 pokud pojedete jen questy nutne k dohrani hry,tak je to ukrutne kratky a můžete rict ze je to ultra linearni tahovka :D:D:D A Fallout NV je aspoň z myho pohledu uplne stejnej jako trojka,akorad je tam dost zminek o mistech a postavách prave ze starejch falloutu,hlavne dvojky. Jo a jsou tam geckoni : ) Ale me i trojka i NV bavilo dost,trojka mozna i vic, ale ani jedno z toho uz neberu jako fallouta.Ted se tesim na wasteland 2, stejne měli pokracovat i ve falloutu...neprenaset to do 3d,ale nechat pekne  z vysky a aspoň se snazit udrzet tu atmosku a humor plnej narazek... trojku a NV beru proste jako postapo. oblivion.

0/0
5.7.2014 6:08

J71a31r73o38s42l89a46v 84B90r47ü78m85m35e30r 7104803546

Fallout NV byl velmi dobrý, sice jej Bethesda nedělala, ale patří pod ní. Záleži na konkrétních vývojářích.

+4/0
4.7.2014 17:08

V42l33a81s31t72i30m37i13l 55S56v42o65b88o90d32a 7983738585234

Fallout: New Vegas jsem neměl na mysli, nýbrž Fallouta 3.

0/0
4.7.2014 22:46

M16a83r80t50i33n 22B78e72n93e65š 3742817404839

naprosto souhlasim.... Bethesda radši ať už vůbec žádný hry nedělá... většina je stejně uplně nehratelná bez hromady modů

0/0
8.7.2014 2:14

J49i97r47i 84F90r97y10d45e35l 1857439149288

hlavně měl autor napsat že než se začalo používat spojení FPS akce tak se všem podobným hrám říkalo důmovky.

+20/0
4.7.2014 12:16

F56i56l85i61p 71T85ř74e70b61a 6813580188926

Podle mě by měl vypadat, jako vždycky - skvěle, a měl by potrápit grafické karty na dlouho dopředu.

...Na druhou stranu, aby to byl původní Doom, musí jít osekat tak, aby dal stabilních 60 FPS i na mé HD5770 R^

No a jinak čistokrevná akce. Žádné dlouhé briefingy a studování PDA. Prostě Doom R^

+6/0
4.7.2014 11:46

D57a42l47i80b74o12r 80H48o91d83i24s 1813596225693

Jestli to bude takový hardwarový rachot jako v roce 2004, tak si to zase nezahraju;-D

0/0
4.7.2014 11:32

J58a94r17o28s93l76a26v 47B78r23ü19m53m19e78r 7464653356

Milášek Cyberdemon v traileru :-) Když jsem ho v Doomu 1 potkal poprvé, tak jsem se z jeho dupání málem po... :-)

+3/0
4.7.2014 10:46

F81r14a52n12t86i15š67e12k 46K63ý63h72o71s 8788221733146

minulej měsíc mě chytla nostalgická, tak sem otočil Doom 1, Doom 2 a  Blooda 1 :-)

+13/0
4.7.2014 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.