Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrci World of Tanks o War Thunder: je to dobrá hra a pomáhá nám

Společnost Wargaming.net uvažuje o druhém dílu World of Tanks. Prozradil to produktový manažer Chris Keeling, kterého jsme v červnu vyzpovídali na herním veletrhu E3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T91o98m83a77s 57B78a47l76w37a96r 7226109642226

Líbí se mi, že se WoT a WT takhle navzájem hecují. Pro hráče obou her jedině dobře. WT je pěkná hra, ale víc mi sedí WoT. Navíc po dvou letech expení nemám ani chuť nic nového začínat :-) Než vylepšování grafiky (kterou teď v další verzi 9.2 budou lehce oklešťovat, protože jejich nové HD modely přetěžují servery ;-D) by mohli konečně zapracovat na podpoře více jader. Z toho by měla radost celá komunita ;-)

0/0
11.7.2014 7:58

J88a24r86o97m75i69r 32F40a96r96e47k 4442823897

Jak muze HD model pretezovat servery? Jako jasne, detailnejsi kolizni model, detailnejsi model pancire (rozlozeni tloustek) apod. Ale pokud se nepletu, dojde pouze ke snizeni textur HD modelu na polovinu u vsech HD tanku, krome toho, ve kterem zrovna sedite. Takze spis uspora na strane klienta, podle me kvuli skubani hry pri nacitani HD modelu.

0/0
11.7.2014 8:02

T58o12m97a19s 94B71a26l53w10a66r 7436539532286

No tak to já nevím taky, ale sami to teď uvedli ve Videu ASAP 9.2, co dali včera na server. Že HD model bude mít hráč jen svůj tank. Zbytek uvidí v normálním provedení. Asi nejde jen o zobrazení, ale HD modely měli mít i jiný systém počítání poškození. Do budoucna mělo docházet např. k odlétávání předsazených pancířů a podobně. Tak asi z tohoto důvodu, nevím.

0/0
11.7.2014 8:07

J49a22r96o80m34i94r 58F26a94r24e85k 4602133617

Jo, jestli bude odletavat predstavny pancir, tak to potom jo, to bude dobry zahul. I kdyz na strane klienta by to mel obstarat havoc a na strane serveru ten pancir vlastne jen zmizi, tezko rict, jestli s nim budou pocitat dal jako se samostatnym objektem.

Ale v soucasne dobe je tam jen to snizeni textur na polovinu a to bude mit dopad jen na strane klienta.  Teda pokud mi neco neuniklo, coz je taky dost mozne :-)

0/0
11.7.2014 8:28

T11o85m39a22s 94B57a27l34w98a13r 7156929952446

No necháme se překvapit. Já se každý Patch děsím, jak mi to zase pojede. PC už nemám nejnovější. Ale teď to snad bude jednou k lepšímu. Ale taky jsem myslel, že ten havoc a detaily jsou výpočtově na straně klienta. Ale težko říct, jak moc dobře to mají kluci napsané. Možná bysme se divili :-) Dřív jsem hrál i ty jejich letadýlka (jen jsem sbíral body kvůli premiaku zadara), ale pak vyšla ta velká aktualizace před vydáním a dolítal jsem. FPS 6 už se nedalo ;-D

0/0
11.7.2014 9:45
Foto

T23o30m64a31s 26V13e89j84m10e66l20e86k 7407425177833

vzdycky si rad poctu diskuzi plnou haterů :) a expertů, co kdyby mohli, tak menší bugy opravují za běhu a větší chyby opraví po obědě.  začněte sportovat, to z vás mluví jen nevybitá energie

0/0
10.7.2014 19:41

J32a44r68o63m51i24r 36F30a57r95e10k 4252233937

Ale notak, od WG by stacilo, kdyby dokazali priznat, ze problem existuje a snazi se ho resit. Obcas jim to trva, no. Ale zlepsuje se to, driv se clovek o reseni problemu dovedel, az kdyz byly vydany poznamky k dalsimu patchi :-D

0/0
11.7.2014 8:04

J74o40s98e23f 13S73t59e63h44l98í70k 7268855719114

Kecy v kleci. Coby dlouholetý hráč WoT od CBT a hráč WT od konce AT můžu říct, že v současnosti arkáda WT je arkádovitější než WoT, realistické bitvy jsou něco úplně jiného a simulace také. WoT má pouze jeden model a ještě hybrid (i s fyzikou, kterou přidali až poté co se mrkli do WarThunderu a zděsili se nad tím propastným rozdílem). Jinak to, že největší konkurencí pro WoWP je WoT snad ani nemá cenu komentovat....

+7/−2
10.7.2014 14:13

T18o26n84í26k 24K79u70t33t41m91a97n92n 6433738292

Tou fyzikou myslíte co přesně? Fyzika ve WoT přišla skoro před dvěma lety, o trochu dříve než přišel War Thunder (v OBT), kde byla v té době jen letadla a nebylo tak co srovnávat.

0/0
10.7.2014 15:25

J13o73s70e16f 90S79t86e27h38l42í34k 7688985699924

GF byly v CAT - a osobně jsem byl už tehdy přesvědčen, že ve WT někoho mají. Celé roky se ve WoT nic neměnilo, jen se slibovalo - a s příchodem WT se najednou začalo měnit vše. Grafika, mechanismy, přístup k hráčům apod....

+2/0
10.7.2014 17:22

J35i37ř64í 29J49u79ř25i97c97a 2238143171

Ale to je snad logické. Když je konkurence, je změna nutná. 

 Nebudeme se tu tahat za pindíky, ale můžeme si říct-buďme rádi za wt. I hráči WT i hráči WoT.

+4/0
10.7.2014 18:31

J66o30s14e79f 25S89t24e94h96l54í79k 7798315309974

Řekněme to naprosto jasně. Dokud nebyla konkurence a hráči neměli kam jinam jít, WG na své zákazníky naprosto bodalo. Ve chvíli, kdy si prohlédli WarThunder, a už během CAT WoWP (kde jsem byl taktéž) zjistili, že s letadly ostrouhají, zavládlo ve štábu zděšení a najednou po všech těch letech se věci začali měnit. Fyzika, grafika, goldová munice za kredity atd atd....kdyby WT nepřišlo, WoT jede pořád na tom samém a hráčům se směje....

0/0
11.7.2014 11:13

M56a83r89t21i70n 63S48c66h70n38e24i33d48e87r 2754725916864

Nechápu, že od 9.0 stále nebyli schopni odstranit brutální fps drop a celkové zasekávání hry. Z podpory mi odepsali, že "sbírají informace" a že jde údajně o problém u konkrétních procesorů, každopádně už je to více jak 2 měsíce a žádné veřejné vyjádření, tisková zpráva, nic..na každym světovým fóru se to řeší, ale ve WG dělají jakože nic

+3/0
10.7.2014 11:42

T71o30n95í33k 62K19u77t83t73m94a80n57n 6833968282

Představa, že se něco změní HNED na přání hráče, je - s prominutím - směšná. Řada hráčů FPS dropy nezaznamenala, řada hráčů ano. Vývoj takové záplaty, která zrovna vám pomůže, netrvá ani týden, ani měsíc, ani dva. Nejprve potřebujete nasbírat data, na kterých sestavách a komponentách k tomu dochází, následně potřebujete hru optimalizovat, a to - opravdu - není práce na dva týdny ani dva měsíce.

0/0
10.7.2014 15:20

M80a67r24t17i12n 42S52c28h63n43e51i10d65e75r 2174305816864

V tomto se nevyznám, takže opravdu nemám tucha jak dlouho může trvat něco podobného odstranit, ale jak jsem již psal, tak mě nejvíc vytáčí způsob jejich "komunikace", kdy o problému vědí ale místo toho aby vydali ofiko zprávu ve stylu "blbne nám tohle a tohle protože tohle a tohle ale pracujeme na tom, omlouváme se" tak mlčí a dělají jakoby nic. Hlavně že na všech možných fórech se založily už desítky vláken o tomto problému ale hráči si musí pomoci sami..

0/0
10.7.2014 18:58

J91a58n 10K11r32p31e80c 5426853894522

pokud ja vim co jsem v ramci klanu aj hracu zaznamenal, tak FPS dropy aznamenali pouze ti, kteri maji jednu nebo vice casti HW od AMD.

0/0
15.7.2014 4:34

T85o22m53a27s 14K66r29a60l 7644880541

Ten člověk se přiznal k porušení NDA, hrál uzavřenou betu WT coby zaměstnanec konkurenční firmy. Pro mě je to lhář a podvodník, tudíž mu nelze věřit ani slovo o "úspěších" her WG.Rv

0/−3
10.7.2014 11:36

J29o11s42e89f 20S18t21e18h65l74í97k 7698915479284

V CBT s NDA jen souhlasíš a to se dá bohužel obhájit. Testeři v alfa testech ji musí přímo podepisovat na papíře, případně ti z nás, co se dostanou k testu citlivých dat atd před přidáním do CBT apod....

0/0
10.7.2014 14:14

P79a45t92r36i69k 55S62p74i77t31z96b81a60r18t 1874696274965

Má pravdu ohledně toho zaměření WarThunder a WoT

Musím uznat i když zastánce WarThunderu že WoT je čistá arkáda zatímco WarThunder se snaží více o tu reálnost, která ne každému prostě sedne :)

0/0
10.7.2014 10:35

D47r39a97h68o42m20í71r 30S77t33r77o86u51h61a78l 4855868822674

Hodně pěkný článek. Dost jsem se na něj těšil. Jen mohli pustit víc žilou ohledně warships.

+2/0
10.7.2014 9:30

T38o29n98í66k 36K64u68t22t36m60a98n77n 6143808722

http://blog.worldofwarships.com/

0/0
10.7.2014 10:01

D54a18v30i21d 13M82a63l48i77n38a 1960893780453

A proc nerozsirovat a nezlepsovat WOT? Podle mne, bylo by dobre pokracovat ve vyvoji zapocateho a kdo vi? Treba by bylo hezke zahrat si Abrahamse proti T-72. :-)

+3/−1
10.7.2014 8:31

D13r74a31h14o12m88í77r 47S71t71r13o72u96h45a69l 4775558722164

To by se musel kompletně přebudovat systém CW a to je fakticky nereálné. Dva roky zpátky byl wargaming dotazován na to, zda bude jedenáctý tier. Odpověď byla, že to spíš budou destítkové artiny (i když takhle si to asi málokdo představoval).

T-72 je již úplně nová technologie. Čelní pancíř je z vrstveného kompozitu, který má odolnost 900mm normalizace proti průrazu a 1200 mm normalizace proti explozi, plus aktivní pancíř, rychlost přes šedesát v hodině atd...

Takový tank čelně neprobijí ani nejsilnější druhoválečná samohybná děla (Karl asi jo) a co se týče rychlosti... No a pak tu máme Abrahamse...

Vlastnostmi tyto tanky spadají do tieru 15 a výše, pokud bychom přepočetli tabulky dál a to místo by se muselo vyplnit. To bychom se spíše mohli dočkat nějakého dočasného modu, kde by se mezi sebou mohli řezat, ale ve hře ani náhodou...

0/0
10.7.2014 9:19

R78o17m69a64n 75Š78i83m73ů79n30e37k 4399738881

Zalezi jaky typ T72 by se pouzil, nemluve o T64, ktery byl urcen do predni linie narozdil od T72 atd...

Musely by to nerfnout ala IS7, ktera patrila spise do tier 12 pred nerfem.

Jinak mam pocit, ze ten clovek mele PR blbosti mimo realitu.

+1/0
10.7.2014 9:37

T32o84n77í72k 12K90u93t16t45m58a17n39n 6843278782

nejde ani tak o CW jako o kompletně odlišný systém střelby (hlavně s drážkovaným vývrtem / hladkým vývrtem / systém munice / systém navádění palby aj.)

0/0
10.7.2014 10:06

D98r81a33h83o10m38í42r 19S54t35r27o24u96h26a44l 4415388832304

To jsou jen čísla... Taková věc jde zkonvertovat do hry bez problémů.

0/0
11.7.2014 10:00

D23a83v98i82d 70M24a83l10i33n16a 1670493980563

Je super, ze konkurenci bere jako vytah pro vsechny k lepsim vysledkum a nehadaji se o vykradani napadu. Tomu rikam pristup! Jinak za mne WOT je super.

+9/0
10.7.2014 8:17

M10a31r54t16i89n 87N47ě89m74e32c 6478834765965

těžký nezájem o tuto hru (možná že nejsem sám)

+6/−9
10.7.2014 7:58

T88o11n26í77k 54K63u14t93t98m98a61n68n 6253378182

nezájem a přesto píšeš do diskuze o ní :) tomu říkám skutečně těžký nezájem :)

+4/0
10.7.2014 9:55

J13i86ř84í 27J67u95ř94i88c35a 2478943821

Ne, pan Němec přišel ukázat jaký je frajer a jací my jsme nýmandi, že se zajímáme. O guru všech her, co bys doporučoval. 8-o

+1/0
10.7.2014 18:36

J33a19n 76Č45e85r47n86ý 3210327898

Mnoo Ten pán parádne mlzi. Pravdou je, ze planes je slabota a hraje ho malo lidi. K otmu clovek nemusi byt CEO, ale staci si t obcas pustit a videt kolik hracu je ve hre. WOt je super dobrej a krom MM, kterej absolutne ingoruje skore jednotlivych hracu a tak se stava, ze proti sobe postavi 15 super  hracu a 15 zacatecniku, takze uz od zacatku vlastne neni o co hrat je v pohode. Postupna stoupajici narocnost na HW je holt realita. A zase by mel vedet ze statistik, ze skutecni hraci vsemozny kraviny, jako dest, mlha, odlesky a tdd vypinaj, protoze to otravuje a zhorsuje FPS. To je dobre mozna pro detocky, ktery pak ve skolce vypravej kamaradum, jak ustrelil prez celou mapu list ze stromu. Nejaky global vypnuti efektu by se hodilo .)

+3/0
10.7.2014 7:13

D88r93a44h52o16m31í55r 53S31t71r19o80u71h45a61l 4665198102924

MM je tak stavěný záměrně, aby hráči vstupovali do bitev, kde není předem znám výsledek a tím pádem se o vítězství snažili a nespoléhali, že to za ně někdo oddře. Pokud vám to vadí, odinstalujte si XVM a budete mít mnohem klidnější hru.

+1/−1
10.7.2014 9:22

J89a40n 59K80r80p84e32c 5636743314382

no ja nevim, ale kdyz vidim staty tymu tak je mi nekdy naprosto jasne, jak bytva dopadne. kdyz nastrilim vice nez zbytek meho tymu dohromady a jedine kily je mych 5+ a stejne prohraju, tak asi neni neco v poradku. a to nemluvim o implementovane noob protection ktera me neskutecne vytaci - strely explodujici za tankem, nepruraz na jednoznacnem weekspotu z 10ti metru, podmerecny zasah ktery necha par HP protivnikovi aby mohl jeste jednou vystrelit...

0/0
15.7.2014 4:44

O26n85d22ř96e90j 82M25a89r73e43k 2812267322725

no ona ta hra je celá jen pro dětičky, jako všechny tyhle "onlajnovky", skuteční hráči hrají BF apod. ;-D

+1/−4
10.7.2014 9:28

V51á47c40l82a29v 37Š86k27o20d98a 2581447634

Lol, BF je vůbec pro mimina...;-D

+4/0
10.7.2014 10:32

A70l31e97š 90R77y98s 8432918947588

Pobavil mne s tím "jsou to jen provokující diskutéři"...... jistě, někteří ano ale jiní skutečně přešli. Já WoT  odinstaloval po otevření bety War Thunder Ground Forces....

+4/−3
10.7.2014 7:09

H48o69n83z93a 19Z29e77m18a23n 6368178382465

Nic ve zlým, ale tanky WaTGF jsou hodně slabý.... myslím, že jste udělal chybu.

+8/−2
10.7.2014 7:53

J91i79ř55í 92M51a98r75v22a47n 1568287534684

Vidite, ja myslim, ze udelal dobre... Take nic ve zlem.

+2/−2
10.7.2014 8:06

J74o51s13e27f 88S80t56e88h90l23í45k 7438765969414

Opravdu? Kdy naposledy jste je hrál? A na jaké stroje jste dosáhl?

+1/−1
10.7.2014 14:16

M90i45r17o55s42l83a15v 21K32r15a90h91u28l45í11k 6227644494

WT je hodně dobrá hra. Jen jsem udělal fatální chybu, že jsem si koupil joystick. V simulaci je to samej profík a na arkádě a historické bitvě jsou to zase mouse warrioři :-)

Joystick je super na ovládání letadla, ale udržet někoho v zaměřovači chce teda moře tréninku :-(. Ale manévrování atd je na joysticku neuvěřitelně zábavnější :)

0/0
10.7.2014 15:52

T49o53n36í15k 94K46u36t81t57m11a65n19n 6583748122

Nový engine za tři roky. Hurá. To už BigWorldu bude pověstných třináct.

+1/0
10.7.2014 0:51

J43a31r11o48m72i21r 84F69a39r79e21k 4962873377

Jeste v poslednim rozhovoru davali BigWorldu velkou budoucnost :-D

+2/0
10.7.2014 8:28

D52r89a10h80o92m36í52r 14S85t49r70o28u59h35a14l 4545228562264

Bigworld je v tento moment pod plnou správou wargamingu. Dá se tedy očekávat, že engine bude postaven na stejných technologiích, ale bude rozšířen o nové možnosti - hlavně fyzikální.

0/0
10.7.2014 9:25

T89o84n24í98k 72K90u38t64t83m95a34n83n 6483488532

To je fajn, nicméně nijak to nepopírá to, že současná hra běží na starém zalepovaném enginu. BigWorld není source, aby i po deseti letech po modifikici vypadal k světu a utáhl všechno, co si pánové v Minsku usmyslí. Engine to chce dříve než později, a za tři roky už může být později.

+1/0
10.7.2014 10:00

D14r20a65h38o64m47í58r 38S44t60r77o54u60h58a64l 4845668642804

Stejnou věc bych mohl říct o WoW, source je na tom vlastně dost podobně. Mimochodem, na Bigworldu jsou stavěné i warshipy a tam se dostali na 100 km čtverečních.

Jaké vlastně budou možnosti toho nového enginu, který se možná vyvine? Jak jsem pochopil, fyzika se bude počítat na serveru, aby všichni hráči měli stejné prostředí. To má zajistit update v létě. Pokud zapnete hru na nejvyšší detaily, tak hladina vody prakticky už zlepšit nejde.

Co by šlo zlepšit, je chování vody (ta pěna je fakt jen symbolická a vlny za vozidlem by taky mohly dostat lepší vizáž). Určitě by neuškodilo přidání zvíření kalu při průjezdu vodou a jeho šíření v proudu. Mohli by přidat nějaký ten vodopádek.

Počasí už začínají integrovat. Mraky jsou OK. Světelné efekty taky. Podle mapy už přidali sníh. Má se dostavit vliv počasí na viditelnost.

Neškodilo by přidat pokrytí tanku při průjezdu lepivým materiálem (bláto, sníh), rozhazování sněžných závějí, stopy pásů, které se obnoví při jejich "nasvícení" a vydrží do konce mapy. A obecně zničitelnost prostředí. Jáma po artině by měla být jámou po artině a ne jen textura - a s tím spojená těžší průchodnost terénem po "dělostřelecké přípravě" (artiny by dostaly další taktické využití).

Následovat by mohla i možnost rozbití tanku na menší celky. Možnost pushování vozidel před sebou se momentálně vyvíjí. Lepší kopírování terénu pásy by taky nebyla na škodu, i když už udělali dost. Vegetaci si stejně většina lidí vypíná (já ji mám zapnutou, protože miluju prohánění se skrt pole fialek s lehkým tankem). Osobně si myslím, že většině těchle možností je pořád v silách bigworldu. Ale to nemění nic na tom, že dodnes vzpomínám na počáteční grafiku, kdy se na to sice nedalo koukat, ale vše bylo přehlednější a běželo to svižněji. No, pokrok nezastavíš...

0/0
11.7.2014 8:07







Najdete na iDNES.cz