Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrci World of Tanks o War Thunder: je to dobrá hra a pomáhá nám

Společnost Wargaming.net uvažuje o druhém dílu World of Tanks. Prozradil to produktový manažer Chris Keeling, kterého jsme v červnu vyzpovídali na herním veletrhu E3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T58o78m62a49s 48B81a22l94w44a64r 7766899352716

Líbí se mi, že se WoT a WT takhle navzájem hecují. Pro hráče obou her jedině dobře. WT je pěkná hra, ale víc mi sedí WoT. Navíc po dvou letech expení nemám ani chuť nic nového začínat :-) Než vylepšování grafiky (kterou teď v další verzi 9.2 budou lehce oklešťovat, protože jejich nové HD modely přetěžují servery ;-D) by mohli konečně zapracovat na podpoře více jader. Z toho by měla radost celá komunita ;-)

0/0
11.7.2014 7:58

J16a45r60o37m40i40r 13F83a20r85e64k 4142773547

Jak muze HD model pretezovat servery? Jako jasne, detailnejsi kolizni model, detailnejsi model pancire (rozlozeni tloustek) apod. Ale pokud se nepletu, dojde pouze ke snizeni textur HD modelu na polovinu u vsech HD tanku, krome toho, ve kterem zrovna sedite. Takze spis uspora na strane klienta, podle me kvuli skubani hry pri nacitani HD modelu.

0/0
11.7.2014 8:02

T44o63m57a10s 74B63a43l39w47a42r 7426509762446

No tak to já nevím taky, ale sami to teď uvedli ve Videu ASAP 9.2, co dali včera na server. Že HD model bude mít hráč jen svůj tank. Zbytek uvidí v normálním provedení. Asi nejde jen o zobrazení, ale HD modely měli mít i jiný systém počítání poškození. Do budoucna mělo docházet např. k odlétávání předsazených pancířů a podobně. Tak asi z tohoto důvodu, nevím.

0/0
11.7.2014 8:07

J89a94r60o66m46i76r 58F77a86r45e35k 4562833717

Jo, jestli bude odletavat predstavny pancir, tak to potom jo, to bude dobry zahul. I kdyz na strane klienta by to mel obstarat havoc a na strane serveru ten pancir vlastne jen zmizi, tezko rict, jestli s nim budou pocitat dal jako se samostatnym objektem.

Ale v soucasne dobe je tam jen to snizeni textur na polovinu a to bude mit dopad jen na strane klienta.  Teda pokud mi neco neuniklo, coz je taky dost mozne :-)

0/0
11.7.2014 8:28

T23o57m71a92s 47B57a46l44w89a22r 7566949342736

No necháme se překvapit. Já se každý Patch děsím, jak mi to zase pojede. PC už nemám nejnovější. Ale teď to snad bude jednou k lepšímu. Ale taky jsem myslel, že ten havoc a detaily jsou výpočtově na straně klienta. Ale težko říct, jak moc dobře to mají kluci napsané. Možná bysme se divili :-) Dřív jsem hrál i ty jejich letadýlka (jen jsem sbíral body kvůli premiaku zadara), ale pak vyšla ta velká aktualizace před vydáním a dolítal jsem. FPS 6 už se nedalo ;-D

0/0
11.7.2014 9:45
Foto

T13o20m60a94s 49V18e33j52m48e86l55e98k 7677985377113

vzdycky si rad poctu diskuzi plnou haterů :) a expertů, co kdyby mohli, tak menší bugy opravují za běhu a větší chyby opraví po obědě.  začněte sportovat, to z vás mluví jen nevybitá energie

0/0
10.7.2014 19:41

J25a12r49o84m67i53r 94F83a14r42e54k 4772473647

Ale notak, od WG by stacilo, kdyby dokazali priznat, ze problem existuje a snazi se ho resit. Obcas jim to trva, no. Ale zlepsuje se to, driv se clovek o reseni problemu dovedel, az kdyz byly vydany poznamky k dalsimu patchi :-D

0/0
11.7.2014 8:04

J41o72s73e47f 26S90t94e26h32l40í33k 7368115719354

Kecy v kleci. Coby dlouholetý hráč WoT od CBT a hráč WT od konce AT můžu říct, že v současnosti arkáda WT je arkádovitější než WoT, realistické bitvy jsou něco úplně jiného a simulace také. WoT má pouze jeden model a ještě hybrid (i s fyzikou, kterou přidali až poté co se mrkli do WarThunderu a zděsili se nad tím propastným rozdílem). Jinak to, že největší konkurencí pro WoWP je WoT snad ani nemá cenu komentovat....

+7/−2
10.7.2014 14:13

T48o30n44í28k 86K71u70t37t80m78a28n16n 6283508712

Tou fyzikou myslíte co přesně? Fyzika ve WoT přišla skoro před dvěma lety, o trochu dříve než přišel War Thunder (v OBT), kde byla v té době jen letadla a nebylo tak co srovnávat.

0/0
10.7.2014 15:25

J69o67s21e74f 22S17t82e76h13l20í77k 7848775239824

GF byly v CAT - a osobně jsem byl už tehdy přesvědčen, že ve WT někoho mají. Celé roky se ve WoT nic neměnilo, jen se slibovalo - a s příchodem WT se najednou začalo měnit vše. Grafika, mechanismy, přístup k hráčům apod....

+2/0
10.7.2014 17:22

J95i28ř55í 63J68u23ř66i16c76a 2378603931

Ale to je snad logické. Když je konkurence, je změna nutná. 

 Nebudeme se tu tahat za pindíky, ale můžeme si říct-buďme rádi za wt. I hráči WT i hráči WoT.

+4/0
10.7.2014 18:31

J41o97s49e33f 55S63t29e57h24l93í88k 7578455199654

Řekněme to naprosto jasně. Dokud nebyla konkurence a hráči neměli kam jinam jít, WG na své zákazníky naprosto bodalo. Ve chvíli, kdy si prohlédli WarThunder, a už během CAT WoWP (kde jsem byl taktéž) zjistili, že s letadly ostrouhají, zavládlo ve štábu zděšení a najednou po všech těch letech se věci začali měnit. Fyzika, grafika, goldová munice za kredity atd atd....kdyby WT nepřišlo, WoT jede pořád na tom samém a hráčům se směje....

0/0
11.7.2014 11:13

M43a19r57t87i41n 61S32c63h47n14e82i64d92e40r 2594805656754

Nechápu, že od 9.0 stále nebyli schopni odstranit brutální fps drop a celkové zasekávání hry. Z podpory mi odepsali, že "sbírají informace" a že jde údajně o problém u konkrétních procesorů, každopádně už je to více jak 2 měsíce a žádné veřejné vyjádření, tisková zpráva, nic..na každym světovým fóru se to řeší, ale ve WG dělají jakože nic

+3/0
10.7.2014 11:42

T83o36n78í63k 24K64u29t97t88m16a69n20n 6533128792

Představa, že se něco změní HNED na přání hráče, je - s prominutím - směšná. Řada hráčů FPS dropy nezaznamenala, řada hráčů ano. Vývoj takové záplaty, která zrovna vám pomůže, netrvá ani týden, ani měsíc, ani dva. Nejprve potřebujete nasbírat data, na kterých sestavách a komponentách k tomu dochází, následně potřebujete hru optimalizovat, a to - opravdu - není práce na dva týdny ani dva měsíce.

0/0
10.7.2014 15:20

M57a57r87t94i97n 71S90c93h92n65e67i62d32e69r 2764575286144

V tomto se nevyznám, takže opravdu nemám tucha jak dlouho může trvat něco podobného odstranit, ale jak jsem již psal, tak mě nejvíc vytáčí způsob jejich "komunikace", kdy o problému vědí ale místo toho aby vydali ofiko zprávu ve stylu "blbne nám tohle a tohle protože tohle a tohle ale pracujeme na tom, omlouváme se" tak mlčí a dělají jakoby nic. Hlavně že na všech možných fórech se založily už desítky vláken o tomto problému ale hráči si musí pomoci sami..

0/0
10.7.2014 18:58

J31a65n 54K51r77p88e59c 5976343904212

pokud ja vim co jsem v ramci klanu aj hracu zaznamenal, tak FPS dropy aznamenali pouze ti, kteri maji jednu nebo vice casti HW od AMD.

0/0
15.7.2014 4:34

T20o45m34a35s 17K15r44a60l 7194730801

Ten člověk se přiznal k porušení NDA, hrál uzavřenou betu WT coby zaměstnanec konkurenční firmy. Pro mě je to lhář a podvodník, tudíž mu nelze věřit ani slovo o "úspěších" her WG.Rv

0/−3
10.7.2014 11:36

J90o69s20e11f 90S94t52e49h70l12í48k 7548985599124

V CBT s NDA jen souhlasíš a to se dá bohužel obhájit. Testeři v alfa testech ji musí přímo podepisovat na papíře, případně ti z nás, co se dostanou k testu citlivých dat atd před přidáním do CBT apod....

0/0
10.7.2014 14:14

P67a97t88r70i17k 59S80p58i68t40z60b57a86r18t 1674836464225

Má pravdu ohledně toho zaměření WarThunder a WoT

Musím uznat i když zastánce WarThunderu že WoT je čistá arkáda zatímco WarThunder se snaží více o tu reálnost, která ne každému prostě sedne :)

0/0
10.7.2014 10:35

D60r54a52h60o81m46í19r 37S31t52r66o20u84h31a66l 4195258732534

Hodně pěkný článek. Dost jsem se na něj těšil. Jen mohli pustit víc žilou ohledně warships.

+2/0
10.7.2014 9:30

T58o92n32í32k 39K58u53t13t86m83a65n34n 6893878982

http://blog.worldofwarships.com/

0/0
10.7.2014 10:01

D55a97v29i31d 87M61a49l63i92n70a 1720463720513

A proc nerozsirovat a nezlepsovat WOT? Podle mne, bylo by dobre pokracovat ve vyvoji zapocateho a kdo vi? Treba by bylo hezke zahrat si Abrahamse proti T-72. :-)

+3/−1
10.7.2014 8:31

D41r23a63h19o89m24í89r 31S94t97r57o94u61h53a13l 4415648662634

To by se musel kompletně přebudovat systém CW a to je fakticky nereálné. Dva roky zpátky byl wargaming dotazován na to, zda bude jedenáctý tier. Odpověď byla, že to spíš budou destítkové artiny (i když takhle si to asi málokdo představoval).

T-72 je již úplně nová technologie. Čelní pancíř je z vrstveného kompozitu, který má odolnost 900mm normalizace proti průrazu a 1200 mm normalizace proti explozi, plus aktivní pancíř, rychlost přes šedesát v hodině atd...

Takový tank čelně neprobijí ani nejsilnější druhoválečná samohybná děla (Karl asi jo) a co se týče rychlosti... No a pak tu máme Abrahamse...

Vlastnostmi tyto tanky spadají do tieru 15 a výše, pokud bychom přepočetli tabulky dál a to místo by se muselo vyplnit. To bychom se spíše mohli dočkat nějakého dočasného modu, kde by se mezi sebou mohli řezat, ale ve hře ani náhodou...

0/0
10.7.2014 9:19

R86o12m45a30n 62Š33i88m64ů32n58e84k 4669178211

Zalezi jaky typ T72 by se pouzil, nemluve o T64, ktery byl urcen do predni linie narozdil od T72 atd...

Musely by to nerfnout ala IS7, ktera patrila spise do tier 12 pred nerfem.

Jinak mam pocit, ze ten clovek mele PR blbosti mimo realitu.

+1/0
10.7.2014 9:37

T88o32n74í74k 20K98u66t13t56m49a33n68n 6443578182

nejde ani tak o CW jako o kompletně odlišný systém střelby (hlavně s drážkovaným vývrtem / hladkým vývrtem / systém munice / systém navádění palby aj.)

0/0
10.7.2014 10:06

D98r36a16h85o43m36í30r 78S89t74r53o67u64h14a63l 4875868682724

To jsou jen čísla... Taková věc jde zkonvertovat do hry bez problémů.

0/0
11.7.2014 10:00

D86a77v92i41d 97M62a17l46i78n76a 1850143250883

Je super, ze konkurenci bere jako vytah pro vsechny k lepsim vysledkum a nehadaji se o vykradani napadu. Tomu rikam pristup! Jinak za mne WOT je super.

+9/0
10.7.2014 8:17

M38a26r72t51i39n 85N42ě98m56e31c 6178544945125

těžký nezájem o tuto hru (možná že nejsem sám)

+6/−9
10.7.2014 7:58

T25o69n80í59k 80K65u64t75t11m72a98n48n 6643588442

nezájem a přesto píšeš do diskuze o ní :) tomu říkám skutečně těžký nezájem :)

+4/0
10.7.2014 9:55

J73i73ř84í 24J51u90ř62i33c12a 2538693251

Ne, pan Němec přišel ukázat jaký je frajer a jací my jsme nýmandi, že se zajímáme. O guru všech her, co bys doporučoval. 8-o

+1/0
10.7.2014 18:36

J65a69n 47Č46e94r47n46ý 3650287958

Mnoo Ten pán parádne mlzi. Pravdou je, ze planes je slabota a hraje ho malo lidi. K otmu clovek nemusi byt CEO, ale staci si t obcas pustit a videt kolik hracu je ve hre. WOt je super dobrej a krom MM, kterej absolutne ingoruje skore jednotlivych hracu a tak se stava, ze proti sobe postavi 15 super  hracu a 15 zacatecniku, takze uz od zacatku vlastne neni o co hrat je v pohode. Postupna stoupajici narocnost na HW je holt realita. A zase by mel vedet ze statistik, ze skutecni hraci vsemozny kraviny, jako dest, mlha, odlesky a tdd vypinaj, protoze to otravuje a zhorsuje FPS. To je dobre mozna pro detocky, ktery pak ve skolce vypravej kamaradum, jak ustrelil prez celou mapu list ze stromu. Nejaky global vypnuti efektu by se hodilo .)

+3/0
10.7.2014 7:13

D29r49a49h87o65m26í34r 86S80t50r68o34u71h16a65l 4625418772234

MM je tak stavěný záměrně, aby hráči vstupovali do bitev, kde není předem znám výsledek a tím pádem se o vítězství snažili a nespoléhali, že to za ně někdo oddře. Pokud vám to vadí, odinstalujte si XVM a budete mít mnohem klidnější hru.

+1/−1
10.7.2014 9:22

J26a21n 43K25r94p26e39c 5166353614822

no ja nevim, ale kdyz vidim staty tymu tak je mi nekdy naprosto jasne, jak bytva dopadne. kdyz nastrilim vice nez zbytek meho tymu dohromady a jedine kily je mych 5+ a stejne prohraju, tak asi neni neco v poradku. a to nemluvim o implementovane noob protection ktera me neskutecne vytaci - strely explodujici za tankem, nepruraz na jednoznacnem weekspotu z 10ti metru, podmerecny zasah ktery necha par HP protivnikovi aby mohl jeste jednou vystrelit...

0/0
15.7.2014 4:44

O45n62d24ř33e34j 95M58a34r66e75k 2522607842445

no ona ta hra je celá jen pro dětičky, jako všechny tyhle "onlajnovky", skuteční hráči hrají BF apod. ;-D

+1/−4
10.7.2014 9:28

V53á59c14l84a14v 26Š34k29o53d83a 2801347324

Lol, BF je vůbec pro mimina...;-D

+4/0
10.7.2014 10:32

A19l81e39š 63R50y50s 8272368447108

Pobavil mne s tím "jsou to jen provokující diskutéři"...... jistě, někteří ano ale jiní skutečně přešli. Já WoT  odinstaloval po otevření bety War Thunder Ground Forces....

+4/−3
10.7.2014 7:09

H74o56n40z94a 65Z35e61m41a76n 6898648892415

Nic ve zlým, ale tanky WaTGF jsou hodně slabý.... myslím, že jste udělal chybu.

+8/−2
10.7.2014 7:53

J34i88ř11í 42M38a60r81v89a11n 1248247284694

Vidite, ja myslim, ze udelal dobre... Take nic ve zlem.

+2/−2
10.7.2014 8:06

J26o34s34e33f 49S44t77e12h72l88í47k 7908715879764

Opravdu? Kdy naposledy jste je hrál? A na jaké stroje jste dosáhl?

+1/−1
10.7.2014 14:16

M93i25r43o90s84l92a38v 31K22r88a45h46u43l84í59k 6377704784

WT je hodně dobrá hra. Jen jsem udělal fatální chybu, že jsem si koupil joystick. V simulaci je to samej profík a na arkádě a historické bitvě jsou to zase mouse warrioři :-)

Joystick je super na ovládání letadla, ale udržet někoho v zaměřovači chce teda moře tréninku :-(. Ale manévrování atd je na joysticku neuvěřitelně zábavnější :)

0/0
10.7.2014 15:52

T41o10n38í90k 41K22u62t27t51m85a96n38n 6533608662

Nový engine za tři roky. Hurá. To už BigWorldu bude pověstných třináct.

+1/0
10.7.2014 0:51

J65a55r19o39m31i89r 47F14a45r87e86k 4162583277

Jeste v poslednim rozhovoru davali BigWorldu velkou budoucnost :-D

+2/0
10.7.2014 8:28

D74r12a19h16o89m43í96r 44S80t62r26o48u97h94a98l 4775608312784

Bigworld je v tento moment pod plnou správou wargamingu. Dá se tedy očekávat, že engine bude postaven na stejných technologiích, ale bude rozšířen o nové možnosti - hlavně fyzikální.

0/0
10.7.2014 9:25

T89o33n55í38k 47K33u74t94t21m51a83n82n 6933868252

To je fajn, nicméně nijak to nepopírá to, že současná hra běží na starém zalepovaném enginu. BigWorld není source, aby i po deseti letech po modifikici vypadal k světu a utáhl všechno, co si pánové v Minsku usmyslí. Engine to chce dříve než později, a za tři roky už může být později.

+1/0
10.7.2014 10:00

D42r79a16h94o56m26í85r 13S39t69r40o35u89h69a52l 4235198952814

Stejnou věc bych mohl říct o WoW, source je na tom vlastně dost podobně. Mimochodem, na Bigworldu jsou stavěné i warshipy a tam se dostali na 100 km čtverečních.

Jaké vlastně budou možnosti toho nového enginu, který se možná vyvine? Jak jsem pochopil, fyzika se bude počítat na serveru, aby všichni hráči měli stejné prostředí. To má zajistit update v létě. Pokud zapnete hru na nejvyšší detaily, tak hladina vody prakticky už zlepšit nejde.

Co by šlo zlepšit, je chování vody (ta pěna je fakt jen symbolická a vlny za vozidlem by taky mohly dostat lepší vizáž). Určitě by neuškodilo přidání zvíření kalu při průjezdu vodou a jeho šíření v proudu. Mohli by přidat nějaký ten vodopádek.

Počasí už začínají integrovat. Mraky jsou OK. Světelné efekty taky. Podle mapy už přidali sníh. Má se dostavit vliv počasí na viditelnost.

Neškodilo by přidat pokrytí tanku při průjezdu lepivým materiálem (bláto, sníh), rozhazování sněžných závějí, stopy pásů, které se obnoví při jejich "nasvícení" a vydrží do konce mapy. A obecně zničitelnost prostředí. Jáma po artině by měla být jámou po artině a ne jen textura - a s tím spojená těžší průchodnost terénem po "dělostřelecké přípravě" (artiny by dostaly další taktické využití).

Následovat by mohla i možnost rozbití tanku na menší celky. Možnost pushování vozidel před sebou se momentálně vyvíjí. Lepší kopírování terénu pásy by taky nebyla na škodu, i když už udělali dost. Vegetaci si stejně většina lidí vypíná (já ji mám zapnutou, protože miluju prohánění se skrt pole fialek s lehkým tankem). Osobně si myslím, že většině těchle možností je pořád v silách bigworldu. Ale to nemění nic na tom, že dodnes vzpomínám na počáteční grafiku, kdy se na to sice nedalo koukat, ale vše bylo přehlednější a běželo to svižněji. No, pokrok nezastavíš...

0/0
11.7.2014 8:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.