Diskuze

Analytik kritizuje obchodní model jedné z nejúspěšnějších her dneška

Průměrná platba na jednoho hráče v titulu League of Legends je podle analytika Teuta Wiedemanna bídná. Hru označuje za špatný příklad monetizace, který by u spousty titulů nefungoval. Zároveň tvrdí, že by příjmy firmy dokázal zdvojnásobit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mno pokud nebudeme považovat analytika za blbce a pomineme -li jeho tendenci snížit základnu za více peněz ze zbytku má celkem pravdu.

Pravdu má v tom, že tento typ relativně nízkého příjmu na velký počet hráčů je odvislý od velké dominance na trhu. Takových značek s tímto modelem se opravdu může prosadit jen velmi málo - nasycenost trhu. Musejí se stát fenoménem a to není snadné ani předem dané. Tj pro nové tituly velké sousto. Teď to zkouší Blizzard a i ten to má relativně rizikové, DOTA2 funguje dlouho navíc uvolňuje mody a to má Blizzard sám o sobě kultovní základnu již vytvořenou. Jiné firmy to budou mít 10x těžší. Takže ano,pro ostatní je tento model vysoce rizikový.

0 0
možnosti

F38i11l13i50p 42D51u91š85e33k

13. 8. 2014 23:43

Co ma DOTA2 spolecneho s Blizzardem nebo tu vetu chapu blbe? :)

0 1
možnosti

hrál jsem něco podobného... neskutečná nuda, kdo za tohle platí? :D

0 3
možnosti

co podobneho ste hral , tyto hry jsou dulezite i ohledne komunity se kterou to hrajete a pak znaosti hry ale pro me dota, dota2 a i trosku HoN ( pokud ho od me posledni navstevy cca pred rokem) nejlepsi team mp hry s prvky rpg a bavi me je i sledovat

0 0
možnosti

Hmm, rekl bych, ze Riot ma z sampionatu, reklamy a obecne hypu vetsi prijem nez se analytik dopocital. Navic se ukazuje, ze hracska zakladna (kvuli zminenym vecem) - ktera dlouhodobe neodchazi - je v prioritach vis nez prijem. Nemyslim si, ze by model v Riotu neumeli balancovat.

2 1
možnosti

Takže 1,32 dolaru měsíčně je málo? Za rok to dělá 15,84 dolarů. To znamená 330 Kč ročně v průměru od každého hráče.

Tenhle pán se jen chce zviditelnit tím, že rejpe do nejúspěšnější firmy na světě nic víc bych v tom nehledal.

5 2
možnosti

Nevím, jak ostatní, ale já jim za dva skiny na oblíbené postavy dal už pětistovku a to to hraju 2 měsíce :D Asi teda budu vyjímka :/

0 0
možnosti

Musíte si uvědomit, že Riot není nějaký charitativní spolek programátorů, ale je z většiny vlastněn čínskou investiční společností. Takže úvahy o využití potenciálu z hráčské základny k tomu prostě patří a budou patřit. Nicméně mějme radost, že Riot má stanovenou jinou strategii a pravděpodobně bude chtít být esport hrou číslo 1 celosvětově a k tomu obrovskou základnu potřebuje. A kvalitní produkt, který je v pohodě hratelný bez jediné koruny se bude líbit vždy.

5 0
možnosti

To jim asi musí ležet hodně hluboko v žaludku, že je někdo úspěšný i bez reklamy, ždímaní hráčů a nechává hrát tolik lidí zadarmo. Jen víc takových lidí, co jim jde v první řadě o hry a pak až o peníze. Možná jim stačí, když ta hra programátory uživí, nepotřebují ostatní hňupy (ekonomy a právníky), aby se živili z jejich práce, a nepotřebují jezdit v lambu, asi jim stačí jen ford :)

8 0
možnosti

Příjem nad 40 milionů USD měsíčně stačí i na to Lambo.. Tedy týmu, který to vyvinul a investorovi.

0 1
možnosti

13. 8. 2014 14:38

pan "nenažrané čuně" nikdy neslyšel o tom, že dobrý výrobek reklamu nepotřebuje ? apropo třeba právě proto, že LoL z lidí za každou cenu neždíme prachy ji hraje 32 mega lidí ...

6 3
možnosti

bych nerekl ze to bude tim, any to tak podobne maji vsechny tyto hry

0 0
možnosti

J29a46n 11K38o45n50e50c28n10y

13. 8. 2014 14:24

Widemann je pablb (musel jsem to napsat, klidne me smazte)

7 1
možnosti

H68o36n53z65a 26R62o34č56e46k

13. 8. 2014 14:15

Přesně takový lidi, co v životě nic nehrály a ze všeho se snažej tahat prachy, ničej herní průmysl .... Kvuli takovejm marketingovejm šaškům vznikaj pay2win kraviny a mikrotransakce, který naprosto ničej požitek ze hry .. Jsem rád, že se najde pár her, který těmhle stupidoidům odolávají a jedou si svůj fér platební model i přes ty jejich kecy.

18 2
možnosti

kvuli nic? ani nahodou, ani rikaji proc a to je vzdy kvuli tomu, ze se najde nejake procento lidi co za hru nebo blbiny ci i dulezite veci, je ochotno zaplatit nejaky peniz a tito lide/hraci nebo co jsou tu hru vlastne zivi a to % z poulace to vypada ze je vicemene stejne takze je potom lepsi mit hru kde je min lidi ale vytahnout z nich vic penez nez obracene, ale porad je to o tech x jedincich ochotnych ty prachy dat, kdyz nebudou, ver, ze nebude nikdo takovy, kdo by to doporucoval tyto hry vytvaret a takove hry uz nebudou vubec.

0 0
možnosti

R68o29m63a23n 47P29o85l57o54k

13. 8. 2014 14:11

jako by i tak nebyla ta hra uplne na pokraji zivotniho cyklu, odlivy hracu a spatne nakladani s monetizaci ukazujou nezkusenost firmy udrzet hrace na uzde

0 2
možnosti