Diskuse k článku

Shadow of Mordor ukazuje netradiční pohled na Tolkienovu Středozemi

Připravovaná akce od legendárního studia Monolith potěší jak fanoušky Pána prstenů, tak milovníky pořádných akčních rubanic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M88a86t43o31u86š 15K17a30c98h28t27í43k 6146508634195

Spíše by mohli konečně vydat další díl strategie Battle for Middle-earth, která je dle mého názoru přímo dokonalá. Nebo alespoň něco podobného.

0/0
31.8.2014 10:53

J58a57n37a 63H90r93č37k50o82v69á 1673209332798

Duchem Celebrimbora... Celebrimbor byl elf, kovář, který ukoval tři, sedm a devět prstenů a kterého umučil Sauron.

+2/0
28.8.2014 14:59

M88i22c81h43a44l 43N48a12c27h60t67m42a62n83n 8787722927930

Celerbrambor?

+3/−3
28.8.2014 14:50

M27a65r15t64i67n 40Č12e93r58n91ý 2477268479969

No v souladu s knižní předlouhou to jistě nebude a skalní fanoušci to přes srdce nepřenesou, podle toho jak pláčou v diskuzích na Tiscali :-) . Už jenom Celebrimbor jako wraith, všechny ty schopnosti, Sauronovi synové atd., to už pro některé může být o infarkt VRv.  Mě osobně tyhle "hříchy" zrovna u PC hry zasazené do prostředí Středozemě nijak nevadí, narozdíl od filmů, které "jsou" točené podle knižní předlohy.

+5/0
28.8.2014 14:19

P96e28t38r 14J60a70r15o30š 2704551395767

Kdyby radeji udelali kvalitni RPG. LOTR online byl dost o nicem....

+4/0
28.8.2014 13:14

T94o57n41í53k 70K19u75t72t91m67a74n33n 6543518412

Už jste to hrál, že víte, že to nebude kvalitní RPG? 8-o

0/0
28.8.2014 15:57

A50l83e55x64a10n22d70r 45V44e54j74v22a31r88a 9963931587357

Bude to na i konzole takže moc velkou slávu neočekávám co se týče grafického zpracování a herních mechanizmů.

+1/−1
28.8.2014 20:54

P89e44t53r 62Š14t31ě38p 2503733140396

Ja bych rekl, ze to nebude rpg, ale prachsprosta konzoloidni rubacka :(

+2/−1
28.8.2014 22:01

P52e14t58r 18J39a64r45o25š 2904391635347

precetl jsem si clanek

0/0
29.8.2014 21:00

Z22d96e97n94ě95k 53K83l94á72s26e97k 5637173878862

Kua zase PS3 ostrouhá? A´t mi neříkají, že by to ta mašinka nezvládla ;-€

0/0
28.8.2014 12:48
Foto

H78o34n35z58a 48S66r16p 9904503262138

Na Ps3 to bude, jen bez plnohodnotnýho Nemesis systému.

0/0
28.8.2014 13:40

M91a33r61t77i66n 94P36o20c41h65m16a35n 6418959892

Trosku jak Assasins Creed. Vypada to zajimave.

0/0
28.8.2014 7:40
Foto

N19o65l36e 16F93r11a51n76k 6653902653

Co trochu rekl bych ze to ma stejnej engine jak AC2. Ty pohybh jsou uplne stejne. Je tam eagle vision a dokonce i ty snury na prechazeni mezi strechami

+1/0
28.8.2014 10:24

T79o25n66í15k 15K57u78t92t60m59a42n93n 6583138372

Ne, nemá to stejnej engine. Monolith dlouhý roky využívá svůj vlastní (updatovanej) engine LithTech, kterej poháněl i sérii F.E.A.R., AC2 jezdí na Anvilu.

0/0
28.8.2014 12:53
Foto

N96o55l31e 72F97r93a62n57k 6573502643

Jo verim, ale vypada to az podezrele podobne

0/0
28.8.2014 14:49

T44o31n12í50k 56K95u86t11t25m20a52n35n 6593578552

Ono upřímně to, co vypadá podobně, je herní mechanika nezávislá na enginu. To samé vám napíše a rozpohybuje vývojář v CryENGINU, Unreal Enginu nebo klidně i ve stařičkém Source. Grafické a animační možnosti enginu osobně neřeším, ono s klidem animace šplhání, lezení po šňůrách nebo nějaká forma "eagle vision" může vypadat obdobně. Je třeba možný, že se tvůrci inspirovali herní mechanikou lezení, šplhání a eagle vision, ale upřímně řečeno je mi to jedno. Zaprvý nejsem fanoušek AC, zadruhý, co mě na Shadow of Mordor přitahuje nejvíc, je právě Nemesis systém a snad soubojovej systém. A zatřetí, kdo dneska nepoužívá mechaniky jiných úspěšných her? ;-)

0/0
28.8.2014 15:56

M48a44r39t75i70n 76Č13e65r14n94ý 2557918919709

Před nějakou dobou se to řešilo - http://www.gamespot.com/articles/former-ubisoft-developer-accuses-shadow-of-mordor-of-using-code-from-assassin-s-creed/1100-6417307/

+1/0
28.8.2014 14:11

Najdete na iDNES.cz