Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Skutečnost? Technologie téměř maže rozdíly mezi hrou a realitou

Realisticky vypadající prostředí bylo tradičně úkolem pro počítačovou farmu, která za citelné náklady hodiny předem vykreslovala jen několik minut videa. Se stoupajícím výkonem počítačů se však zvyšuje i míra realismu, která je dostupná v reálném čase.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M76a96r19e14k 80Z78a25h53r20a91d16i90l 6174129935211

Vypadá to úžasně. A zapojit do výsledného renderu i venkovní (přirozené) osvětlení není vůbec jednoduché.

0/0
25.8.2014 9:21

M56i29c79h23a22l 88B75e46d33n82á31ř 6115341468234

U Half-Life 2 např. sem měl dost často spuštěnou čelist. Tohle je "jen" docela pěkný.

0/−1
23.8.2014 14:54

A50n53d41r44e47j 93B50r19a23b68e39c 4532521527804

Half-LIfe 2 dnes vypada takhle: https://www.youtube.com/watch?v=YZog3ocVz6c

0/0
24.8.2014 17:27

M52a63r52t57i65n 76N88o95v64a18k 2420670567958

Co by si nechtel idnes umi jen krast, navic ani ne v poradne rozliseni.... Jeste ze mistni pisalci maji lupu....

+2/−5
22.8.2014 19:00

M92a51r85t55i92n 49N62ě69m58e72c 6988154205665

přímý link na youtube byste někdo neměli?

0/0
22.8.2014 17:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.