Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pokračování klasik od Atari mají nabízet moderní pojetí

Cílem při předělávání klasických titulů je pro Atari jejich modernizace. Hry musí uspět u nového publika a volit hry k přepracování je navíc třeba citlivě. Zpětný katalog společnosti je totiž rozsáhlý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H15o26n88z69a 22R47o86č70e65k 3445959313702

Alone in the Dark tu mám ještě v tý hezký plechový krabici .... bohužel je to jediná hra, která se mi nidky nepodařila rozjet plynule a to mam uplně nový herní PC ... nechápu co s tim je ... Skyrim na full detail s hd texturama, Far cry 3 na full, GRID2 na full detail, novej Assassins creed taky, ale tohle se prostě rube ...

0/0
13.9.2014 2:02

F76i12l53i38p 16P68e78t95e71r 1858626984581

Já si vzpomínám hlavně na hry jako Moon Patrol nebo Dig Dug. Chtěl bych vidět jak by si s tim vývojáři poradili.

0/0
12.9.2014 16:01

M92i47c65h35a79l 69N38a57c62h57t94m81a26n12n 8917792667830

"Titul navíc pracuje se svítilnou jako jedním z ústředních prvků. Pokud totiž začnete střílet na nepřítele, kterého jste baterkou neosvítili, budete ho poškozovat jen velmi málo. "Naším cílem je vytvářet nové zážitky s klasickou herní náplní," říká Shallbetter."

Říkal někdo Alan Wake?

+2/0
12.9.2014 14:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.