Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pokračování klasik od Atari mají nabízet moderní pojetí

Cílem při předělávání klasických titulů je pro Atari jejich modernizace. Hry musí uspět u nového publika a volit hry k přepracování je navíc třeba citlivě. Zpětný katalog společnosti je totiž rozsáhlý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H93o76n45z10a 41R87o98č76e41k 3955779613392

Alone in the Dark tu mám ještě v tý hezký plechový krabici .... bohužel je to jediná hra, která se mi nidky nepodařila rozjet plynule a to mam uplně nový herní PC ... nechápu co s tim je ... Skyrim na full detail s hd texturama, Far cry 3 na full, GRID2 na full detail, novej Assassins creed taky, ale tohle se prostě rube ...

0/0
13.9.2014 2:02

F95i35l14i24p 67P78e44t17e52r 1908196494901

Já si vzpomínám hlavně na hry jako Moon Patrol nebo Dig Dug. Chtěl bych vidět jak by si s tim vývojáři poradili.

0/0
12.9.2014 16:01

M76i19c61h62a48l 50N49a62c88h51t21m96a17n30n 8737292797530

"Titul navíc pracuje se svítilnou jako jedním z ústředních prvků. Pokud totiž začnete střílet na nepřítele, kterého jste baterkou neosvítili, budete ho poškozovat jen velmi málo. "Naším cílem je vytvářet nové zážitky s klasickou herní náplní," říká Shallbetter."

Říkal někdo Alan Wake?

+2/0
12.9.2014 14:01







Najdete na iDNES.cz