Diskuze

Pokračování klasik od Atari mají nabízet moderní pojetí

Cílem při předělávání klasických titulů je pro Atari jejich modernizace. Hry musí uspět u nového publika a volit hry k přepracování je navíc třeba citlivě. Zpětný katalog společnosti je totiž rozsáhlý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Alone in the Dark tu mám ještě v tý hezký plechový krabici .... bohužel je to jediná hra, která se mi nidky nepodařila rozjet plynule a to mam uplně nový herní PC ... nechápu co s tim je ... Skyrim na full detail s hd texturama, Far cry 3 na full, GRID2 na full detail, novej Assassins creed taky, ale tohle se prostě rube ...

0 0
možnosti

F18i15l46i55p 43P19e67t12e64r

12. 9. 2014 16:01

Já si vzpomínám hlavně na hry jako Moon Patrol nebo Dig Dug. Chtěl bych vidět jak by si s tim vývojáři poradili.

0 0
možnosti

"Titul navíc pracuje se svítilnou jako jedním z ústředních prvků. Pokud totiž začnete střílet na nepřítele, kterého jste baterkou neosvítili, budete ho poškozovat jen velmi málo. "Naším cílem je vytvářet nové zážitky s klasickou herní náplní," říká Shallbetter."

Říkal někdo Alan Wake?

2 0
možnosti