Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Editorial: další hříchy World of Tanks

Chceme vás seznámit s tím, na čem pracujeme a na jaké články se můžete v nejbližší době těšit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P76a14v95e92l 53B29l43á82h62a 1586806138908

už nebylo co recyklovat, tak napípšeme o tom, o čem teprve napíšeme. Hlavně že se kliká.. :-D

+1/−1
14.9.2014 20:33
Foto

O71n84d37ř34e64j 79Z89a42c71h 3603660853382

Nejste vy jeden z těch, co nadává i na to, že tráva je zelená?

0/−2
15.9.2014 13:49

M72a87r51t32i97n 74J52i47r31o62u88s34e76k 7696925185348

Hra WoT je v současné době záležitostí WG ovlivněným matchmakingem, random faktoru na přesnost střelby, penetraci, damage, poškození modulů a WG botů, nasazovaných do her. Vše je podřízeno "monetizaci" a hratelnost je v čudu. Už jsem to odinstaloval.

+3/0
14.9.2014 15:18

T24o53n35í54k 96K83u79t24t91m93a60n65n 6143538392

To je dobře, o jedno rajče míň :-P

+7/−3
14.9.2014 17:10

M17a24r56t55i40n 39C60e15r60m52a50k 7325471986865

Chybí mi v "jízdním řádu" hra DriveClub pro PS4. snad už konečně vyjde 8.října...

0/0
14.9.2014 1:39
Foto

O95n34d46ř45e22j 59Z83a74c13h 3713180163802

Doplním, díky

+1/0
14.9.2014 8:16

L90u81d26ě18k 59R26á61j23e47c76k94ý 7638477730114

Další hříchy WoT? A co vyzdvihnout přednosti, které přinesli na trh? Hmmm, to už se asi nenosí, teď mají konkurenci, tak je můžeme pomlouvat, i když pořád jedou nejlíp.

+9/−1
14.9.2014 0:07

F55i61l42i24p 14G83a63l41a67š 2177267564408

Nejlip?? Dobrej vtipek :-D jinak co ze WoT ma presne za prednosti??

+3/−6
14.9.2014 6:16

J80i51ř68í 30J53u33ř68i70c34a 2238863811

Tak třeba, že mne, zapřisáhlého antionlajnistu dovedlo k online hrám. Třeba že nejen mi pomohlo zabít čas, kdy bych se ukousal. atd.

+6/0
14.9.2014 11:12

L34u94d57ě56k 50R80á74j84e82c28k50ý 7388937110964

Dostalo k hraní spoustu nových lidí.

Pořád má jeden z nejvyšších zisků z online her na trhu.

Mají výrazně vysokou míru konverze hráč / platící hráč.

Pokud jde o hru samotnou - časová nenáročnost, jednoduché a intuitivní ovládání a GUI (spousta dalších her ho mj. dneska přebírá, třeba připravovaný Armored Warfare je prakticky přesná kopie), zvládnutý model grindingu, který je sice na hraně, ale pořád má člověk pocit, že se někam posouvá. A samozřejmě možnost modů - zapojení herní komunity do hry samotné.

Za letošek (tzn. od verze 8.10 nebo 8.11) je to optimalizace, HD modely, připravovaný Havok, Stronghold mód, úpravy fyziky, zlepšení map. Samozřejmě, nemusí se to zdát jako tolik, ale kolik toho letos přidal třeba Minecraft (který má sice poloviční tým, ale jejich hra je taky o dost jednodušší)? Pár nových bloků, nějaké ty algoritmy, nové potvory, spousta optimalizace (a pořád jí dost zbývá, pokud mohu soudit z jejich bug trackeru).

Hráči si představují, že vývoj hry je nějaká jednoduchá věc, kdy se dá jejich nápad přidat za odpoledne, ale u hry, kterou hraje pár milionů lidí to tak jednoduché opravdu není.

+8/0
14.9.2014 14:52
Foto

O37n50d57ř10e43j 68Z31a42c95h 3173740193232

Určitě máte nějakou oblíbenou hru a tím, že ji hrajete často, byste na ní našel pár věcí, které byste rád vylepšil. Neberte to jako pomlouvání, ale jako pohled aktivního hráče, kterého hra baví.

+3/0
14.9.2014 8:20

L15u40d31ě48k 54R41á79j87e15c83k26ý 7368507700574

Tak to samozřejmě - ale zároveň jsem schopný přemýšlet o tom, zda ty geniální nápady, které mám, je schopné studio realizovat, případně zda jsou opravdu tak skvělé jak si myslím.

Spousta hráčů se třeba ohání skill MM, který se zdá jako skvělý nápad - než si ho člověk probere blíž a zjistí, že nezmění vůbec nic, naopak vytvoří problémy jiné.

Tohle probírání problémů WoT (a třeba Minecraftu, tím se taky lidi rádi ohání) z pozice "zkušeného hráče" je ve většině případů jen stesk po nějakém starším modelu, který studio opustilo a vrátit se k němu nejde, případně naříkání na ostatní hráče.

+1/0
14.9.2014 14:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.