Diskuse k článku
RECENZE: Hra na hrdiny The Keep od Čechů je malý, vybroušený klenot
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
V70l89a14d48i24m38í38r 96K54r32i29s43t27e81n 7136772545978Pane Zachu, jen bych upřesnil, krokovací dungeony se souboji v reálném čase jsou nedostatkovým zbožím. Krokovací dungeony na tahy mají na Nintendu (DS 3DS) dost slušnou vlajkovou loď od Atlusu a to Etrian Odyssey ságu, tuším už má 4 díly. Není to duševní dítě DM nebo EOB, spíše se jedná o grindovací odnož s bossy. Získávate suroviny z normálních příšer a pomocí nich máte přístup k lepšímu vybavení, přičemž, některé suroviny jsou vzácné a získáte je jen když zabijete příšeru za určitých podmínek. Je to trošku jiné , ale ne špatné. Atlus prostě tohle umí. |
![]() |
L23u97k34á52š 83K34r32u22p46a 5473252634281Za mě nic moc. A to jsem hrál ročník 1980, a začínal jsem na 8bit. počítačích v 80-90 letech a hrát jsem nikdy nepřestal (i když ted jsou pracovní i rodinné povinnosti). Mám rád rpg. Dnes u mě vládnout rpg jako The witcher, Risen, Mass effect, (i kdyz to je spise uz 3d akce s rpg prvky) nebo dragon age. Ale i právě i starší kousky jako Dungeon mastery, nebo pozdeji baldurs gate/icewind dale ságy jsou u mě na špici old school rpgček. Ale sázet na to, že pouze tím, že udělám hru, která se částečně podobá těm, které vznikaly před 20 - 25 lety, nebo sázet na nostalgii nestačí. Hry jako Realms of Arkania nebo Ultima underworld I/II uměly i přes slabší grafiku vnést tu opravdovou rpg atmosféru... kterou tady prostě necítím. |
![]() |
O27n90d45ř23e51j 17Z78a23c62h 3123770453552Já to tak měl právě s Grimrockem, nechytlo mě to, byť dvojka vypadá slibně. Naopak M&M X jsem si hodně užil. |
![]() |
P12e21t66r98a 62V37ř11e17s78o55v31á 4289155794252Na Grimrockovi byla nejlepší titulní melodie, čas od času si ji pustím, ale byl plný nedodělků, pokulhávajících nápadů - s prostředky a prostředím, jaké autoři předvedli, by se dal udělat špičkový dungeon...jen trochu víc kreativity. Říkala jsem si, že když byl dán editor do rukou hráčů, že třeba vzniknou nějaké "ještě nezávislejší" kampaně na vyšší nápadové úrovni (jako u HoMaM - nejlepší mapy, co jsem hrála byly od lidí/hráčů), ale zatím jsem na kloudnou nenarazila... Až tohle vyjde na PC, určitě zkusím, poctivý dungeon je nedostatkové zboží a má své kouzlo, ač jinak jsem milovníkem příběhových RPG. |
![]() |
L11u90k89á80š 89N13a11v52a81r67a 2618708751839Vypadá to na příjemnou hru. Škoda, že nemám 3DS. Každopádně zase tolik truchlit nemusím, protože nejnovější Might and Magic X mi přijde jako špičková klasika tohoto žánru a hraju ho téměř každý den už od jeho vydání (ano, jsem ten šílenec, co hraje hru několikrát za sebou a zkouší různé postupy hraní...) a pořád mě baví. |