- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Zachu, jen bych upřesnil, krokovací dungeony se souboji v reálném čase jsou nedostatkovým zbožím. Krokovací dungeony na tahy mají na Nintendu (DS 3DS) dost slušnou vlajkovou loď od Atlusu a to Etrian Odyssey ságu, tuším už má 4 díly. Není to duševní dítě DM nebo EOB, spíše se jedná o grindovací odnož s bossy.
Získávate suroviny z normálních příšer a pomocí nich máte přístup k lepšímu vybavení, přičemž, některé suroviny jsou vzácné a získáte je jen když zabijete příšeru za určitých podmínek.
Je to trošku jiné , ale ne špatné. Atlus prostě tohle umí.
Za mě nic moc. A to jsem hrál ročník 1980, a začínal jsem na 8bit. počítačích v 80-90 letech a hrát jsem nikdy nepřestal (i když ted jsou pracovní i rodinné povinnosti).
Mám rád rpg. Dnes u mě vládnout rpg jako The witcher, Risen, Mass effect, (i kdyz to je spise uz 3d akce s rpg prvky) nebo dragon age. Ale i právě i starší kousky jako Dungeon mastery, nebo pozdeji baldurs gate/icewind dale ságy jsou u mě na špici old school rpgček. Ale sázet na to, že pouze tím, že udělám hru, která se částečně podobá těm, které vznikaly před 20 - 25 lety, nebo sázet na nostalgii nestačí. Hry jako Realms of Arkania nebo Ultima underworld I/II uměly i přes slabší grafiku vnést tu opravdovou rpg atmosféru... kterou tady prostě necítím.
Já to tak měl právě s Grimrockem, nechytlo mě to, byť dvojka vypadá slibně. Naopak M&M X jsem si hodně užil.
Vypadá to na příjemnou hru. Škoda, že nemám 3DS.
Každopádně zase tolik truchlit nemusím, protože nejnovější Might and Magic X mi přijde jako špičková klasika tohoto žánru a hraju ho téměř každý den už od jeho vydání (ano, jsem ten šílenec, co hraje hru několikrát za sebou a zkouší různé postupy hraní...) a pořád mě baví.