Diskuze

Příjmy z komunitou financovaného Wastelandu? 1,5 milionu za čtyři dny

Vývojáři komunitou financované hry Wasteland 2 mohou slavit. Titul se těší pozitivním recenzím i prodejům, které během čtyř dnů přinesly 1,5 milionu dolarů. Rozpočet pro vývoj hry přitom hráči poskytli dopředu prostřednictvím serveru Kickstarter.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ja to nechapem. A co ma byt ze primarne atributy inym sposobom ovplyvnovali skilly? Co ma byt ze speech skill ako taky je rozdeleny na mensie casti? W2 v tomto smere funguje inak ako fallouty, ale urcite by som nehovoril ze lepsie alebo horsie.

Priklad: Vyssia Inteligencia postavi vo falloutovi odomykala dalsie moznosti v rozhovoroch. Cim vyssia inteligencia vo W2, tym viac skill pointov dostava postava per level. Takze je len a len na hracovi akym sposobom ich rozdeli. Chce viac moznosti v rozhovoroch? Nie je problem. Chce tu inteligenciu vyuzit na nieco ine? Nie je problem. Funguje to inak ako v F1/F2, rozhodne vsak nesuhlasim s tvrdenim, ze to funguje zle.

Ano, su veci ktore by mohli byt lepsie - zbytocne vela zaminovanych truhiel, absencia stealth (nieze by tym fallout vynikal, ze?), ale zvysok je od Vas dost nezmyselny hate, IMHO. Idiotska AI? Nie je to najlepsia AI na svete, ale ze by som s nou mal problem - to asi nie. Nezaujimavy a nezmyselny level design? Mne sa paci a verim ze vela dalsim hracom tiez.

Mna hlavne zaraza, ze ste boli backer na KS a W2 nenaplnil Vase ocakavania. Ved ten skill system bol predsa uz pocas early access. Tak isto aj pocet levelov dost velky na to, aby ste mohli vidiet akym sposobom su designovane. Tiez bolo jasne ze ziadny stealth sa konat nebude. Myslim ze v tomto Vam nerozumiem.

0 2
možnosti

Dámo, já jsem W2 backoval, ještě když nebylo ze hry k vidění víc, než pár concept artů a hromada slibů. Kdybych tušil, co se z takzvaného následníka Falloutu vyklube, v životě bych jej nepodpořil. Slepě jsem doufal v Briana Farga, a stejnou chybu už nebudu opakovat. 

To s tou inteligencí je jen další hřebík do rakve, je to zcela nelogické a OP, dělající z ostatních atributů jen doplňky. Tupá postava, za kterou v původním Falloutu byla zábava hrát, je ve W2 nepoužitelná.

V soubojích naprosto chybí jakékoliv taktizování, nepřátele jen idiotsky v jednom tahu naběhnou ke skupině, a pak spamují útok. Asi jste nikdy nehrála Jagged Alliance, nebo i ten Fallout Tactics, abyste měla představu o tom, jak vypadá správně provedená tahová bitva.

Level design a vůbec technické provedení je tristní, o tom nemá cenu polemizovat. Líbit se může jen fandovi zaslepenému nostalgií, nebo člověku s totální absencí citu. A než začne nějaký chytrák pořvávat, že to není Crysis, nemluvím o počtu polygonů.

Tudíž závěrem - to, že Vám připadá W2 v pořádku, spíš pramení z absence znalostí herního průmyslu, než že by za to mohly kvality hry.

0 0
možnosti

Škoda, že hra nestojí vůbec za nic. Nevkusný art design, nesmyslný a nezajímavý level design (všude i na nesmyslných místech jsou rozesety doslova stovky zaminovaných truhel, ...), hloupý systém skillů (primární atributy neovlivňují skilly; pro otevření zámku/sejfu/topinkovače jsou tři (!!!) různé skilly; místo jednoho skillu "speech" jsou tu zcela zbytečně tři; absence stealth; atd. atd....), naprosto idiotská AI a velice slabá celková technická úroveň řadí Wasteland 2 do sféry amatérských pokusů, který se nikdy nemohou ani na dohled přiblížit hratelnosti původních Falloutů. Co mě však zaráží, že hráči tyto do očí bijící chyby záměrně přehlíží, a zřejmě si nechávají mozek zaplavovat koňskými dávkami nostalgie.

Je to velká škoda, byl jsem backer na KS, a nadšeně jsem W2 očekával. Takovýto lapsus by mě však nenapadl ani v noční můře.

Mám velké obavy, jak s takovou dopadne další projekt inExilu - Torment. Jestli Fargo zprasí i tuto legendu, snad raději skončím s hrami.

0 4
možnosti

Hrál jste to vůbec? Primární atributy ovlivňují (přesně stejně jako ve Falloutu) počet action pointů, HP, přesnost střelby atd. Co se týče velkého počtu skillů, tak to prostě někomu, zvláště starším hráčům so si pamatují třeba desítky vlastností a k tomu desítky kouzel v Realms of Arkania, sedne, a jiným lidem ne. A oprava topinkovače je odkaz na původní Wasteland, taková specialitka pro pobavení. A nevšiml jsem si, že by AI byla nějak zvlášť blbá ve srovnání s jinými podobnými hrami - a zvlášť třeba s Falloutem, kde se často stávalo, že vás spolubojovník pokropil dávkou ze samopalu nebo vám zablokoval dveře atd.:-)

1 1
možnosti
Foto

Měl bych takový nejapný dotaz. Mám warez  verzi a hra se mi fakt líbí. Rád bych tedy koupil origo - nejlépe digitální distribuci. Nevíte, zda mi půjdou nějak překopírovat uložené pozice z té warez verze ? Díky za případné info

0 0
možnosti

To by mělo snad jít normálně. Zjisti kam se sejvy ukládají.

1 0
možnosti

Silně nedodělaná hra hlavně co se týká skill systému. Lživé popisky u vlastností, skillu. A třeba takový skill explosives nedělá vůbec nic, neovlivňuje ani presnost, damage, splash nic.

Early access za cenu plné hry.

1 1
možnosti

Zřejmě to ctí jedničku, kde byla minimálně polovina skillů úplně zbytečná :-)

0 0
možnosti

Akorát že vinou informačního šumu je to celé špatně. Prodali asi 50 tisíc kopií za 1,5 miliónů dolarů. ;-D

http://www.gamespot.com/articles/strong-start-for-wasteland-2-as-game-generates-1-5/1100-6422519/

0 0
možnosti

Aktualizovano. Diky moc za upozorneni.

0 0
možnosti

no pred rokem investovanych penez nelituji.. navic duopack s Tormentem..

1 0
možnosti

Pro lidi, co nadšeně procházeli každý kout mapy v prvním a druhém Falloutu, je to jako návrat do minulosti, a podotýkám do krásné nostalgické minulosti:-) Zatím jsem tedy ve Wastelandu teprve na začátku, ale je tu opět podrobný vývoj postav, různé možnosti řešení questů i běžných problémů (jako je třeba zamčená brána), taktické souboje, a hlavně jako ve Falloutu černý humor - opovažte se koze sebrat plechovku a nezapomeňte si do vlastností přidat opravy topinkovačů, fakt;-D

5 1
možnosti

Jo, a kdybyste narazili na želvu, nezapomeňte ji obrátit, a pak buďte trpěliví;-)

1 0
možnosti

Výborná hra. I přes drobné nedodělávky a chybky. Je to jako balzám po letech si opět zahrát hru ze staré školy.

4 1
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 2

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Přípravář staveb/rozpočtář

PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat: 40 000 - 50 000 Kč