Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zrušení sedm let vyvíjeného projektu Blizzard mohlo stát i miliardu

Analytici odhadují, že výdaje na tvorbu hry známé pod kódovým označením Titan byly citelné. Společnost Blizzard však vývoj ukončila s ohledem na svou dobrou pověst a její případné poškození se těžko vyčísluje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M93a57r79e33k 20Š17i10m98o52n 2404427848398

Firma, která pracuje roky na projektu za miliardu a pak ho zruší, protože "není dost dobrý". To je frajer. (Das war Eso Rimr! Wir haben Glück, dass wir noch am Leben sind!)

+2/0
30.9.2014 19:39

L38u76k29á47š 20J75a17n75e69č28e83k 4577772453

Spis se rozhodli, ze nema smysl riskovat dobre jmeno necim nepovedenym a radsi tu miliardu ozelet, protoze se to stejne brzy z WoWka zatahne zpatky

0/0
30.9.2014 19:51

M29i47c16h73a46l 55T43o94m76á84n92e96k 9117879896

tak hlavne oni se z toho pouci a verim ze neco z toho pouziji jinde, treba va wow, ktere vypada ze jeste dlouho budou rozsirovat

0/0
30.9.2014 21:29

J36a37n 39P63a46v83e50l 8563932318986

No, f2p bych až tak nepřeceňoval. V Evropě je přeci jen pořád jen jeden hegemon a ten má předplatné. F2p je určitě konkurenceschopný systém, nic proti tomu. Ale bohužel, velice lehce se může zvrhnout do pay to win.

0/0
30.9.2014 12:56

D65r64a27h87o61m48í61r 39S64t78r14o33u67h48a82l 4935818522624

F2Pay funguje. Fígl je v tom, že Blizzard to vlastně nikdy pořádně nedělal. Diablo se zaplatilo z prodejů placky, HeartStone zase tak drahý nebyl (vlastně jde o něco jako mobilní rychlovku) a Starcraft II se prodával natřikrát. O zbytku už víme svoje.

Zatímco v LoLku máte ligu s možností postoupit na světovou olympiádu a ve WoT má zase každý hráč možnost přijít si i k relativně drahým tankům pomocí akcí, v Titanovi evidentně chyběl ten motor, který hráče žene vpřed.

Navíc já nevím, jestli jste si toho někdy všimnuli, ale Blizzard prakticky nikdy neudělal FPS. To je potom jasné, že když vyjde UE4 za pakatel a každý si může dělat grafické orgie doma na gauči sám, tak se firma, jež v první fázi vývoje přemýšlí nad tím, zda je to zábavné i se čtverečky, stáhne nazpět.

Pokud chce Blizzard vyvinout dobrou FPS, musí se prostě s někým spojit a vytvořit na kvalitním enginu od třetí strany svět tak, jak to umí on. Když bude sedm let vyvíjet hru v prostředí, kde vývojový cyklus trvá tři roky, nikam to nedotáhnou.

+1/0
30.9.2014 14:21

L26u78k16á87š 79J90a56n28e23č97e45k 4967582793

Okazale ignorujete, ze Blizzard je jiz dost dlouhou dobu "spojeny" s Activision, kteri vedi jak FPS delat, jak ukazuje pravidelna davka Call of Duty.

Ovsem zrovna Activision prave vydal Destiny, ktera ma mit 10ti lety plan (cert vi, vzhledem k tomu jak to nedodelali), cili mozna doslo k nejakemu rozhodnuti ze to nema smysl konkurovat.

+2/0
30.9.2014 19:50

M24a56r76t40i58n 95J40i58r48o58u34s57e32k 7156955965108

Každá F2P hra je ve skutečnosti P2W. Musí to tak být, protože ve skuteční F2P hře, kde by placení nepřineslo žádné výhody by prostě nikdo neplatil.

+1/0
1.10.2014 16:35

K56a73m50i68l 81Š86a58n38c18a 1708905424

Treba Hearthstone je priklad F2P, ktera neni P2W. Sice koupenim boosteru zvysujete pravdepodobnost toho, ze budete mit lepsi karty, ale to samo o sobe nezaruci vyhru. Spatny hrac i s nejlepsim deckem nepreleze rank 15.

0/0
1.10.2014 19:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.