Diskuse k článku

Zrušení sedm let vyvíjeného projektu Blizzard mohlo stát i miliardu

Analytici odhadují, že výdaje na tvorbu hry známé pod kódovým označením Titan byly citelné. Společnost Blizzard však vývoj ukončila s ohledem na svou dobrou pověst a její případné poškození se těžko vyčísluje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M60a39r28e94k 65Š56i83m30o94n 2614467388788

Firma, která pracuje roky na projektu za miliardu a pak ho zruší, protože "není dost dobrý". To je frajer. (Das war Eso Rimr! Wir haben Glück, dass wir noch am Leben sind!)

+2/0
30.9.2014 19:39

L22u23k49á35š 13J91a22n82e46č36e50k 4937882233

Spis se rozhodli, ze nema smysl riskovat dobre jmeno necim nepovedenym a radsi tu miliardu ozelet, protoze se to stejne brzy z WoWka zatahne zpatky

0/0
30.9.2014 19:51

M15i91c23h91a83l 82T72o69m80á54n10e85k 9987439626

tak hlavne oni se z toho pouci a verim ze neco z toho pouziji jinde, treba va wow, ktere vypada ze jeste dlouho budou rozsirovat

0/0
30.9.2014 21:29

J57a72n 32P84a78v47e68l 8523702128706

No, f2p bych až tak nepřeceňoval. V Evropě je přeci jen pořád jen jeden hegemon a ten má předplatné. F2p je určitě konkurenceschopný systém, nic proti tomu. Ale bohužel, velice lehce se může zvrhnout do pay to win.

0/0
30.9.2014 12:56

D40r52a20h45o39m80í60r 63S70t38r20o78u72h68a96l 4665228622364

F2Pay funguje. Fígl je v tom, že Blizzard to vlastně nikdy pořádně nedělal. Diablo se zaplatilo z prodejů placky, HeartStone zase tak drahý nebyl (vlastně jde o něco jako mobilní rychlovku) a Starcraft II se prodával natřikrát. O zbytku už víme svoje.

Zatímco v LoLku máte ligu s možností postoupit na světovou olympiádu a ve WoT má zase každý hráč možnost přijít si i k relativně drahým tankům pomocí akcí, v Titanovi evidentně chyběl ten motor, který hráče žene vpřed.

Navíc já nevím, jestli jste si toho někdy všimnuli, ale Blizzard prakticky nikdy neudělal FPS. To je potom jasné, že když vyjde UE4 za pakatel a každý si může dělat grafické orgie doma na gauči sám, tak se firma, jež v první fázi vývoje přemýšlí nad tím, zda je to zábavné i se čtverečky, stáhne nazpět.

Pokud chce Blizzard vyvinout dobrou FPS, musí se prostě s někým spojit a vytvořit na kvalitním enginu od třetí strany svět tak, jak to umí on. Když bude sedm let vyvíjet hru v prostředí, kde vývojový cyklus trvá tři roky, nikam to nedotáhnou.

+1/0
30.9.2014 14:21

L69u39k64á20š 23J50a70n55e29č69e44k 4897512603

Okazale ignorujete, ze Blizzard je jiz dost dlouhou dobu "spojeny" s Activision, kteri vedi jak FPS delat, jak ukazuje pravidelna davka Call of Duty.

Ovsem zrovna Activision prave vydal Destiny, ktera ma mit 10ti lety plan (cert vi, vzhledem k tomu jak to nedodelali), cili mozna doslo k nejakemu rozhodnuti ze to nema smysl konkurovat.

+2/0
30.9.2014 19:50

M41a71r37t39i98n 93J45i25r69o33u83s83e13k 7356285655838

Každá F2P hra je ve skutečnosti P2W. Musí to tak být, protože ve skuteční F2P hře, kde by placení nepřineslo žádné výhody by prostě nikdo neplatil.

+1/0
1.10.2014 16:35

K42a82m41i46l 60Š27a12n48c88a 1198205254

Treba Hearthstone je priklad F2P, ktera neni P2W. Sice koupenim boosteru zvysujete pravdepodobnost toho, ze budete mit lepsi karty, ale to samo o sobe nezaruci vyhru. Spatny hrac i s nejlepsim deckem nepreleze rank 15.

0/0
1.10.2014 19:30



Najdete na iDNES.cz