Diskuse k článku

Jak se dělá hra: Bez marketingu skončíte v prodejním pekle

Poslední díl vývojářského deníčku odhalí jeden z nejdůležitějších aspektů herní tvorby. Tedy propagaci a marketing.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V51i74t 48O73t80a64h57a61l 5175840359784

Tohle není tak úplně pravda. 

Spousta her je natolik dobrých, že si komunitu vybuduje a je úspěšná i netradičním modelem bez notnosti vyhazování  financí na marketing.

Typickým příkladem je třeba Dwarf Fortress.

0/0
6.10.2014 11:13

A94n25d95r42e98j 78B35r33a55b59e59c 4652311367124

"Spousta her"... to jsou extremne vzacne vyjimky. Diky bohu za ne, ale takovy uspech nelze planovat a i v ramci podobnych projektu se povede jen jednomu z mnoha tisic.

+1/0
6.10.2014 12:09

L36a22d67i42s93l27a60v 38Z17i40m53a 4403201719488

Přesně. Navíc tyhle výjimky maj specifické to, že nejsou typické casual hry. Pokud chce někdo jít do běžných casual her, kde je nejvíc peněz, tak musí i hodně utratit za marketing, protože je zde obrovská konkurence.

0/0
24.10.2014 19:37

V69á33c72l58a67v 23H73o30s96c16h 8486498982911

jedině hry na zx spectru do 48 kb, to mělo své kouzlo

0/−1
6.10.2014 9:06

Najdete na iDNES.cz