Diskuse k článku

Po BioShocku vytvářejí pohádkově působící výzvu pro otrlé hráče

Rozpuštění studia Irrational, ve kterém vznikla značka BioShock, řadu lidí překvapilo. Část vývojářů se však rozhodla vytvořit vlastní společnost The Molasses Flood a jejich první titul navozuje značně umělecký dojem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B47e81d28ř86i83c56h 55V39y89m63y97s10l18i59c70k34ý 3888413483918

Nevim, nevim, poslední dobou je těch survival her nějak moc, ať už singleplayerových nebo multiplayerových. Nějak jim nemůžu přijít na chuť. Pár jsem jich zkoušel, na pár se díval na Twitchy, ale vždycky to bylo jen 30 minut jdu a jdu a pak během pár sekund jsem mrtvý.

Jako chápu, že survival prvky můžou být přínosem pro hry a určitě pozitivně ovlivní hratelnost spousty her, ale samotný survival, kdy jediné, co musíte je přežít mi moc zábavné nepřipadá. Nemám tolik času, abych u her trávil hodiny. Chápu, že někdo je má a rád vymění svůj život za život ve virtuální realitě, ale to není nic pro mě.

0/0
9.10.2014 10:32
Foto

J46i96ř33í 31C51h43o46c31h79o12l28á50č 5684203270786

tak nějak

0/0
9.10.2014 10:33



Najdete na iDNES.cz