- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Jiří, ať je hra koncipovaná jako film, pořád je to HRA, která se HRAJE a OVLÁDÁ, takže čím víc snímků, tím líp. Vaše tvrzení používají velmi rádi vývojáři předělávající konzolovou hru na PC, aby se nemuseli piplat s konzolovým portem, který většinou standartně na TV podporuje právě 30 snímků. Vývojáři se pak totiž musí dělat ještě s triple bufferingem, který taky rádi vývojáři vynechávají a výsledkem je, že většina konzolovích her na PC, když je zapnutá verticální synchronizace jede bud 30 nebo 60 snímků a nic víc, což je škoda když hra může na plné detaily jet třeba 52 že. Jako 30 snímků je opravdu nepříjemné na pohled na monitoru, po hodině hraní jste rád, že se poznáte v zrcadle a "poslepu" hledáte prášky na migrénu a zánět spojivek Né ted vážně, zkuste si u jiné jakékoliv hry při 30 snímcích podívat myší rychleji doleva a pak doprava a pak při 60 a rozdíl vám bude okamžitě jasný! A nevidím důvod proč bych měl mít při pohybu nebo pohledu šmouhy místo plynulého přechodu obrazu, ať se jedná o fps nebo adventuru. Je to pouze o lenosti vývojářů a více práce! Nebude to podporované, ale naštěstí to půjde nastavit v debugu, protože jinak by jim to lidi na PC omlátili o hlavu! Kdo tomu trochu rozumí nenechá se opít rohlíkem z nějaké tiskovky.
30 snímků za vteřinu a rozlišení v poměru stran 2,35 :1 jsou obdobou širokoúhleho filmu. Hra je tedy koncipována jako film. A pokud není akční tak více fps nepotřebuje.