Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrci videí na YouTube měli podle smlouvy nutit lidi k nákupu her

Fenomén videorecenzí a komentovaných průchodů hrou má i své stinné stránky. Marketingové společnosti totiž za některé příspěvky platí a snaží se autory přimět, aby o titulech mluvili pouze pozitivně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93a12k23u98b 36P97e28e41t 7513238912641

a takových her je dnes bohužel většina...

0/0
15.10.2014 14:27

E12d95a 69D52r93á67b86e64k 7279702803157

nejen dnes, tak to bylo vždycky :-)

0/0
28.11.2014 22:35

V75á15c53l80a63v 13Š72k77o15d64a 2101347674

Ono tyhle podivný hodnocení člověk vidí takřka všude, včera vyšel Evil Within, mnohými recenzemi vyzdvihovaný na 8,7 či 9,1, ovšem když jsem sledoval playthrough na twitchi u 2 streamerů, jeden hru zabalil asi po 6 hodinách hraní s tím že ho to prostě nebaví a že je prostě špatná hra co nestojí za hraní a druhej to zabalil asi po hodině se slovy "F***, I want my money back" a já s nimi souhlasím... Nedivil bych se tedy kdyby byly recenze, zvláště pak na špatné hry dost často podplacené tak aby podpořily prodoje, přestože hra za nic moc nestojí nebo prostě není tak dobrá jak uvádějí recenze...

+11/0
15.10.2014 8:07







Najdete na iDNES.cz