Diskuse k článku

Nadáváme na herní průmysl, ale je cesta zpět řešením? Recenze Wrack

Kdyby tak byly hry jako dřív. Toto přání zní často v diskusích a je to něco, čemu sám věřím. Nová střílečka ve stylu DOOMa však pokládá otázku, jestli jsou některé typy starých her opravdu lepší a nakolik je to síla nostalgie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H67y47n70e97k 73T60r52o77j69a72n 1311381113779

však ona by to taky byla mnohem větší zábava, kdyby ta hra celkově nepůsobila spíš jako demo:

+nepřátel je dohromady tak 5+sem tam nějaký boss

+zbraně mi přijdou naopak celkem nudný a hlavně nevyvážený (a nejlepší je jednoznačně meč)

+design levelů nejde s doomem srovnávat ani omylem; mapy obsahují dvakrát až třikrát nakopírovanou zcela identickou lokaci, na jejímž konci stisknete jedno z tlačítek, která nakonec uvolní cestu k bossovi.

+dohráno v suchým triku za 3 hodiny, motivace a chuť hrát znova veškerá žádná, navíc ať je příběh sebevíc špatnej, tak prostě končí v půlce. to se prostě nedělá.

+chybí multplayer.

Shrnuto - je to prostě demoverze. Na indie projekt je to úspěch, ale ten promarněnej potenciál mrzí strašně. protože místy to byla fakt sranda. za mě 40% PS: soundtrack se povedl! ten je původnímu Doomu asi nejblíž ze všech aspektů hry.

0/0
4.11.2014 2:06

M10i70r21o98s43l44a53v 95S33t76a95s52t28n81y 7414863946521

Tak já nevím, ale přece závisí hlavně na žánru. Řekl bych, že třeba RPG i adventury měly ten zlatý věk během 90. let a většině těch nejkvalitnějších her se dneska máloco vyrovná, natož aby je překonaly. Už jen proto, že se uchylují ke kompromisům typu akční mezihry, menší důraz na dialogy a celkové cílení na mainstreamové zákazníky. Proto pak vznikají všelijaké naředěné žánry, kde jde kvalita stranou.

Akční hry jsou v tomhle jiné, nemám pocit, že by kolem mě lidi až tak žehrali, jak ty doomovky z devadesátek byly strašný terno a dneska už se nic nedá hrát.

0/0
3.11.2014 14:19

A44n39t59o26n92í27n 40Ž44o79h23a 2175760848716

Všechno má své meze. Starší hry byly v některých ohledech opravdu asi lepší, ale nemyslím si, že je nutné se vracet až k Doomu....

0/0
2.11.2014 19:50

P19e70t23r 21J76a30r92o12š 2714431695737

Wrack uz od doby oznameni absence sitove hry je vseobecne povazovanaza outsidera. Vyvojari totiz prave vynechali to, proc se doom stal legendou. Single mel totiz presne to co ma Wrack. Stereotyp. Legendu z Doomu udelal totiz MP - COOP i DM. Podobna hra bez MP proste nema sanci vyrazneji uspet. Dnes ani tehdy.

+3/−3
1.11.2014 17:15

B54e55d78ř21i90c73h 29V85y98m50y60s17l53i80c64k63ý 3308463293488

Sigle Doom byl stereotyp? No možná pro tebe, ale já ho dohrál napříč všemi obtížnostmi a všemi epizodami několikrát a nikdy mě to stereotypní nepřipadalo.

+4/0
1.11.2014 21:23

J14a86k80u14b 69P63e66e12t 7493718952881

presne, ja ho třeba po siti nikdy ani nehral...a ze jsem se ho naparil, Heretica zrovna tak.

+5/0
1.11.2014 22:30

V51o47j71t60ě32c87h 48R86ů89ž85e30k 1577632694402

Ne, nechci se vrátit do minulosti. Dnes jsou hry mnohem lepší než před 15 lety.

+5/−18
1.11.2014 11:04

P22e65t71r 65J52a93r65o86š 2724501195577

single urcite. v MP mi vsak nove prvky a rozmanita grafika spise vadi a rozptyluji. i proto dodnes uprednostnuji CS1.6 pred CSS.

Atletika se dodnes taky beha na jednoduchem ovalu, a nepridavaji se tam ruzne serepaticky. Kdyz chci realitu, jdu na paintbal.

+2/0
1.11.2014 17:08

V34o71j78t24ě12c61h 19R68ů81ž29e41k 1747802584392

;-D Vy jste mi ale vtipálek, běžte si hrát původní Pong.

0/−5
1.11.2014 17:10

P62e82t39r 27J44a38r51o10š 2394831285117

Pong ne, ale vecer si dam zase Q1.

+3/0
1.11.2014 17:22

V33o64j74t30ě50c74h 63R76ů17ž74e82k 1687472944872

No vidíte, já si dám raději Dark Souls 2. Ale když vás to baví.

0/−1
1.11.2014 17:24

P20e79t90r 90J16a23r41o81š 2564551165797

v poradku. kazdemu co jeho jest ;-)

0/0
1.11.2014 17:39

H15y34n42e94k 95Š11l38a54h92ů61n78e66k 4219143516639

Dark Souls 2 bych nezmiňoval jako příklad "moderní" hry, protože má starou hardcore obtížnost.

+3/0
1.11.2014 18:53

V78o24j90t31ě56c28h 70R19ů48ž76e15k 1697502174292

"Hardcore"

0/−1
1.11.2014 19:14

H23y70n68e39k 44Š22l77a81h39ů92n11e35k 4419223796869

Aha, nějaký online masturbátor ;-D

+2/0
1.11.2014 19:48

B64e58d61ř66i65c33h 59V61y44m25y92s27l90i40c86k46ý 3728473183978

Myslíš ten "moderní" Dark Souls 2 s tím ovládáním z konzolí, které se tvůrci ani nesnažili pořádně nabindovat, takže v tutoriálu máš dělat věci na které není ani přiřazená klávesa a musíš si to nastavovat sám? :D

0/0
1.11.2014 21:27

V80o68j39t85ě96c83h 96R29ů30ž85e58k 1387612224552

No jo, o tom se konzolistům může leda tak zdát, aby si mohli ovládání nastavit, jak chtějí. :-)

0/−1
1.11.2014 21:35

M17i82l51a95n 63Š18t34ě23p50á93n86e50k 8516562385878

Tak já moc střílečky nehraju. Ale obecně hry vypínám po půl hodině naopak právě kvůli těm pitomým filmovým sekvencím. Chci si sednou, v klidu si zahrát. A místo toho sedím, čučím a čekám... začínám se nudit. Kdybych měl chuť koukat na film, tak si totiž pustím film (který bude pro mě určitě milionkrát lepší než filmová sekvence i v té nejlepší hře).

+8/−1
1.11.2014 9:41

O33n24d97r27a 35H72ů63ď81a 5676131388758

Sekvence od Blizzardu jsou občas lepší než nadprůměrný film :)

+6/0
1.11.2014 11:03

V84o85j41t15ě44c33h 14R94ů76ž83e98k 1727662284452

Zahrajte si Dark Souls 2, ty vás s příběhem moc otravovat nebudou.

0/−3
1.11.2014 11:06

P97e56t42r 50J90a42r61o43š 2404431855827

vas to DS2 asi vazne chytlo. Jinou hru jste zatim nezminil :)))

+3/0
1.11.2014 17:43

V52o10j82t91ě34c41h 48R37ů18ž87e52k 1277472614602

Nebudu přeci zmiňovat jinou hru, než kterou zrovna hraju, ne?

0/−3
1.11.2014 19:14



Najdete na iDNES.cz