Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nadáváme na herní průmysl, ale je cesta zpět řešením? Recenze Wrack

Kdyby tak byly hry jako dřív. Toto přání zní často v diskusích a je to něco, čemu sám věřím. Nová střílečka ve stylu DOOMa však pokládá otázku, jestli jsou některé typy starých her opravdu lepší a nakolik je to síla nostalgie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H39y23n41e43k 89T11r47o41j45a96n 1611331843949

však ona by to taky byla mnohem větší zábava, kdyby ta hra celkově nepůsobila spíš jako demo:

+nepřátel je dohromady tak 5+sem tam nějaký boss

+zbraně mi přijdou naopak celkem nudný a hlavně nevyvážený (a nejlepší je jednoznačně meč)

+design levelů nejde s doomem srovnávat ani omylem; mapy obsahují dvakrát až třikrát nakopírovanou zcela identickou lokaci, na jejímž konci stisknete jedno z tlačítek, která nakonec uvolní cestu k bossovi.

+dohráno v suchým triku za 3 hodiny, motivace a chuť hrát znova veškerá žádná, navíc ať je příběh sebevíc špatnej, tak prostě končí v půlce. to se prostě nedělá.

+chybí multplayer.

Shrnuto - je to prostě demoverze. Na indie projekt je to úspěch, ale ten promarněnej potenciál mrzí strašně. protože místy to byla fakt sranda. za mě 40% PS: soundtrack se povedl! ten je původnímu Doomu asi nejblíž ze všech aspektů hry.

0/0
4.11.2014 2:06

M14i28r63o74s44l40a27v 61S40t58a63s57t48n46y 7764713946611

Tak já nevím, ale přece závisí hlavně na žánru. Řekl bych, že třeba RPG i adventury měly ten zlatý věk během 90. let a většině těch nejkvalitnějších her se dneska máloco vyrovná, natož aby je překonaly. Už jen proto, že se uchylují ke kompromisům typu akční mezihry, menší důraz na dialogy a celkové cílení na mainstreamové zákazníky. Proto pak vznikají všelijaké naředěné žánry, kde jde kvalita stranou.

Akční hry jsou v tomhle jiné, nemám pocit, že by kolem mě lidi až tak žehrali, jak ty doomovky z devadesátek byly strašný terno a dneska už se nic nedá hrát.

0/0
3.11.2014 14:19

A14n86t96o73n30í45n 61Ž55o20h24a 2205440618416

Všechno má své meze. Starší hry byly v některých ohledech opravdu asi lepší, ale nemyslím si, že je nutné se vracet až k Doomu....

0/0
2.11.2014 19:50

P64e65t47r 19J64a24r47o74š 2404891755647

Wrack uz od doby oznameni absence sitove hry je vseobecne povazovanaza outsidera. Vyvojari totiz prave vynechali to, proc se doom stal legendou. Single mel totiz presne to co ma Wrack. Stereotyp. Legendu z Doomu udelal totiz MP - COOP i DM. Podobna hra bez MP proste nema sanci vyrazneji uspet. Dnes ani tehdy.

+3/−3
1.11.2014 17:15

B71e93d49ř42i54c48h 32V40y86m33y49s92l13i53c39k82ý 3978613943928

Sigle Doom byl stereotyp? No možná pro tebe, ale já ho dohrál napříč všemi obtížnostmi a všemi epizodami několikrát a nikdy mě to stereotypní nepřipadalo.

+4/0
1.11.2014 21:23

J49a98k42u10b 71P45e80e29t 7953428912571

presne, ja ho třeba po siti nikdy ani nehral...a ze jsem se ho naparil, Heretica zrovna tak.

+5/0
1.11.2014 22:30

V40o75j96t38ě24c32h 89R70ů50ž57e86k 1357822484562

Ne, nechci se vrátit do minulosti. Dnes jsou hry mnohem lepší než před 15 lety.

+5/−18
1.11.2014 11:04

P68e31t97r 75J97a88r14o29š 2894741525107

single urcite. v MP mi vsak nove prvky a rozmanita grafika spise vadi a rozptyluji. i proto dodnes uprednostnuji CS1.6 pred CSS.

Atletika se dodnes taky beha na jednoduchem ovalu, a nepridavaji se tam ruzne serepaticky. Kdyz chci realitu, jdu na paintbal.

+2/0
1.11.2014 17:08

V61o89j90t64ě88c94h 34R70ů22ž82e87k 1347202364222

;-D Vy jste mi ale vtipálek, běžte si hrát původní Pong.

0/−5
1.11.2014 17:10

P53e91t40r 21J11a94r47o90š 2244761515267

Pong ne, ale vecer si dam zase Q1.

+3/0
1.11.2014 17:22

V15o40j23t17ě46c59h 42R94ů45ž79e45k 1147462574382

No vidíte, já si dám raději Dark Souls 2. Ale když vás to baví.

0/−1
1.11.2014 17:24

P29e55t76r 15J45a85r86o19š 2814981605747

v poradku. kazdemu co jeho jest ;-)

0/0
1.11.2014 17:39

H57y45n83e60k 51Š81l58a74h37ů27n47e18k 4889163896639

Dark Souls 2 bych nezmiňoval jako příklad "moderní" hry, protože má starou hardcore obtížnost.

+3/0
1.11.2014 18:53

V25o72j83t43ě95c59h 60R13ů14ž94e52k 1647402824762

"Hardcore"

0/−1
1.11.2014 19:14

H32y85n17e60k 46Š70l51a27h66ů37n68e32k 4389903616429

Aha, nějaký online masturbátor ;-D

+2/0
1.11.2014 19:48

B60e51d90ř58i30c94h 55V78y15m79y53s77l73i59c72k66ý 3768793753658

Myslíš ten "moderní" Dark Souls 2 s tím ovládáním z konzolí, které se tvůrci ani nesnažili pořádně nabindovat, takže v tutoriálu máš dělat věci na které není ani přiřazená klávesa a musíš si to nastavovat sám? :D

0/0
1.11.2014 21:27

V70o48j61t94ě91c43h 92R81ů62ž97e19k 1217552744572

No jo, o tom se konzolistům může leda tak zdát, aby si mohli ovládání nastavit, jak chtějí. :-)

0/−1
1.11.2014 21:35

M19i60l77a96n 77Š17t42ě11p73á13n74e46k 8896712965828

Tak já moc střílečky nehraju. Ale obecně hry vypínám po půl hodině naopak právě kvůli těm pitomým filmovým sekvencím. Chci si sednou, v klidu si zahrát. A místo toho sedím, čučím a čekám... začínám se nudit. Kdybych měl chuť koukat na film, tak si totiž pustím film (který bude pro mě určitě milionkrát lepší než filmová sekvence i v té nejlepší hře).

+8/−1
1.11.2014 9:41

O75n94d68r97a 67H68ů38ď60a 5216821108148

Sekvence od Blizzardu jsou občas lepší než nadprůměrný film :)

+6/0
1.11.2014 11:03

V56o70j92t98ě76c80h 64R34ů75ž16e72k 1907332584892

Zahrajte si Dark Souls 2, ty vás s příběhem moc otravovat nebudou.

0/−3
1.11.2014 11:06

P96e19t66r 96J23a63r40o49š 2824941635737

vas to DS2 asi vazne chytlo. Jinou hru jste zatim nezminil :)))

+3/0
1.11.2014 17:43

V18o55j30t36ě84c17h 65R29ů19ž77e97k 1407262804722

Nebudu přeci zmiňovat jinou hru, než kterou zrovna hraju, ne?

0/−3
1.11.2014 19:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.