Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak vznikal bláznivý simulátor kozy. Rozhovor s autory

Před rokem bylo těžké si existenci titulu Goat Simulator jen představit. Dnes se v digitální distribuci Steam pyšní hodnocením 92 % od více jak dvaceti tisíc uživatelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I39v87a56n42a 14R32a92f41a72j35o48v53á 7872630423490

Naprosto perfektní hra ;-D Co já se jí nahrála, hlavně s démonickou kozou ;-D Skvělá pro všechny, kteří občas mají zápal kosti od blbosti a chtějí si odpočinout R^

+2/−1
10.11.2014 11:43

V34o44j98t88ě83c37h 42R94ů18ž86e14k 1237872494752

Odhaduji, že tu bude mnoho lidí plakat, jak je to nespravedlivé a jaká je to blbost, kterou si mohli koupit jen blbci.

0/0
10.11.2014 9:31

D21r81a21h20o60m30í72r 60S84t43r71o33u32h51a37l 4665428802584

Proč?

0/0
10.11.2014 9:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.