Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dragon Age: Inquisition odčinil hříchy předchozího dílu. Hraje se skvěle

Z osudové bitvy si nepamatujete nic než útržky. Jediné, co tak trochu tušíte, je spojení s monumentálním portálem na obzoru, kterým na zemi proudí zástupy démonů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Na pc nehratelné.. Ovládání absolutně mimo. Nelze ovládat kameru pohybem myši, hrdinu jen klávesami...RvRvRv

0 1
možnosti
KV

K39a23r57e64l 46V53a16n59ě65k

30. 11. 2014 17:04

Bez češtiny jaksi nemám chuť to hrát, jenom doufám, že to někdo časem přeloží.

2 3
možnosti
JL

Přesně. Každý neumí anglicky ;-) to je realita.

0 1
možnosti
VT

tak nevím, na čem autor hrál, ale na PC dávám 80% a to z několika důvodů

1) svět je neskutečně sterilní, NPC nikam nejdou, nic nedělají, prostředí se nemění v rámci lokace, prostě když někde má pršet tak leje, i kdyby jste tam stáli třeba týden a to mě osobně docela vadí

2)  "zkonzolované" ovládání...proboha proč??? nemůžu prostě kliknou na ranec a vybrat ho? vážně musím udělat ty zbytečný dva kroky navíc?

kde je auto attack? (jak píše martin)

izometrická kamera je k prdu a neovladatelná, strategická výhoda 0

ovládání myší v boji spíš za trest, stejně jako targeting samotný...největší sranda je, že jsem to zkoušel i na gamepadu a je to ještě větší očistec Rv

hra má sice parádní příběh, krásné lokace, perfektní postavy i výpravu, ale k čemu to když vás obtěžuje samotné ovládání, jen jako úlitba gamepadu, na kterém se to nakonec hraje stejně 10x hůř

4 0
možnosti
MB

Proč všechny recenze na netu dávají téhle hře 90+ procent? přitom na metacritic od uživatelů člověk nečte nic jiného než hate (který nesouvisí s denuvo DRM). Ovládání na PC hraničí s nehratelností. Proč proboha odstranili autoattack? Proč se nedá myší otočit úhel kamery, jak jsme zvyklí? Proč se nedá lootovat a interaktovat s okolím kliknutím myši, jak jsme zvyklí? A především, proč takhle fundamentální problémy všichni recenzenti přehlíží? :O ...

1 0
možnosti
MN

Bioware už není co bývalo, přál bych si aby to bylo dokonale RPG, ale vzhledem k tomu, že nikde nečtu ani zmínku o systému, levelovani, vývoji postav, obtížnosti  -  klíčových faktorech RPG, tak jsem dost skeptik. Vyjmenovaný klady v hodnocení považuji za hodně úsměvný. Tyhle hry už prostě nejsou pro starý;-)

0 3
možnosti
LJ

Radim precist nejake dalsi recenze (seznam zde - http://www.reddit.com/r/dragonage/comments/2ly4xu/dragon_age_inquisition_review_thread/ ) nebo se podivat na nepreberne mnozstvi videi z hrani (http://www.twitch.tv/bioware/profile/past_broadcasts nebo na YouTube).

Ale v rychlosti shrnu:

System - nevim co tim myslis, boje? Budto takticky pohled shora (ala DAO/NWN), "akcni RPG" z pohledu 3. osoby, nebo kombinace obojiho.

Levelovani - klasicke, zkusenosti za kazdou ptakovinu, co level to bod do jedne z abilit. Ability jsou v nekolika ruznych talentovych stromech, kazdy jich ma plus minus 13, lze kombinovat.

Vyvoj postav - pokud jde o ability, viz vyse. Pokud jde o charakter, podle toho, jak moc budou souhlasit s tim co delas. Kdyz je moc nas*res, tak odejdou.

Obtiznost - podle zvolene (casual, normal, hard, nightmare). Z toho co je videt ve videich to na Hard a Nightmare je dost narocny.

1 0
možnosti
VM

"Hru hodnotilo 85 čtenářů" - To už vyšla, nebo hodnotí pouze podle recenze nebo gameplay videí ?

Jinak na hru se těším ... prvek moci a dobývání by mohl být hodně zajímavý, stejně jako základna s upgradama ...

5 0
možnosti
PV

To je klasický stádoidní jev ... aby nevybočili, mečí ve stejném rytmu a klikají stejně, jako recenze. Také se na hru těším a naštěstí už se naklikanými zcestnými hodnoceními neřídím:-)

0 0
možnosti
JJ

Tak po několika letech přišel opět čas oprášit vzpomínky na svět Dragon Age, ze kterého si nyní pamatuji už jen střípky v podobě Alistaira nebo Morrigan. Naštěstí po nahlédnutí na stránky o Dragon si vzpomenu i na další věcí - Grey Wardens, Leliana nebo dění kolem Ostagaru.

Rád na tyto věci vzpomínám, byl to silný herní zážitek a už se těším na nový díl. R^

5 0
možnosti
TK

Mne by hlavně zajímalo ... a to jsem se z recenze nedozvěděl, jestli trojka stále trpí neduhy dvojky. Třebas zbytečným zjednodušením rozhovorům, kdy je předem ikonkou označeno jaký typ reakce od postavy chceme. Nebo neustálým spawnováním nepřátel jakoby odnikud z ničeho, do prostoru.

2 0
možnosti

Rozhovory jsou stále "kruhové" ( :) ), ale už jsem si nějak z tech všech Mass Effectů zvykl.

Nepřátelé se nespawnují. Kolik jich je na bojišti, tolik jich musíte zabít. Maximálně je někdo schovává za rohem/stromem/skálou.

1 0
možnosti
KD

vcera jsem koupil ultimate edici, takze uvidime :)

0 0
možnosti
TJ

Ahoj, mám dotaz zda se to dá hrát jen s 1 postavou nebo je pokaždé nutné mít partu složenou ze 4 postav ?

0 0
možnosti

To se dalo vždycky, ale jedna postava nemá šanci

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 91

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?

novinky 11. 4. 2024 28

Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra

novinky 13. 4. 2024 7

V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 5

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci

magazín 18. 4. 2024 0

Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...

Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli

novinky 17. 4. 2024 1

Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...

Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců

novinky 17. 4. 2024 4

Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...