Diskuze
Dragon Age: Inquisition odčinil hříchy předchozího dílu. Hraje se skvěle
Děkujeme za pochopení.
L69a44d20i28s97l79a30v 40S35o14k24o67l
Na pc nehratelné.. Ovládání absolutně mimo. Nelze ovládat kameru pohybem myši, hrdinu jen klávesami...
K39a23r57e64l 46V53a16n59ě65k
Bez češtiny jaksi nemám chuť to hrát, jenom doufám, že to někdo časem přeloží.
J50i55ř74í 29L69a74n60g42w14e57i74l
Přesně. Každý neumí anglicky to je realita.
V64l60a35d16i97m79í15r 35T89e65n35k24r40á47t
tak nevím, na čem autor hrál, ale na PC dávám 80% a to z několika důvodů
1) svět je neskutečně sterilní, NPC nikam nejdou, nic nedělají, prostředí se nemění v rámci lokace, prostě když někde má pršet tak leje, i kdyby jste tam stáli třeba týden a to mě osobně docela vadí
2) "zkonzolované" ovládání...proboha proč??? nemůžu prostě kliknou na ranec a vybrat ho? vážně musím udělat ty zbytečný dva kroky navíc?
kde je auto attack? (jak píše martin)
izometrická kamera je k prdu a neovladatelná, strategická výhoda 0
ovládání myší v boji spíš za trest, stejně jako targeting samotný...největší sranda je, že jsem to zkoušel i na gamepadu a je to ještě větší očistec
hra má sice parádní příběh, krásné lokace, perfektní postavy i výpravu, ale k čemu to když vás obtěžuje samotné ovládání, jen jako úlitba gamepadu, na kterém se to nakonec hraje stejně 10x hůř
M60a11r45t11i84n 26B14e25n57e34š
Proč všechny recenze na netu dávají téhle hře 90+ procent? přitom na metacritic od uživatelů člověk nečte nic jiného než hate (který nesouvisí s denuvo DRM). Ovládání na PC hraničí s nehratelností. Proč proboha odstranili autoattack? Proč se nedá myší otočit úhel kamery, jak jsme zvyklí? Proč se nedá lootovat a interaktovat s okolím kliknutím myši, jak jsme zvyklí? A především, proč takhle fundamentální problémy všichni recenzenti přehlíží? :O ...
M38a62r35t35i65n 82N98á84p28r98a61v85n78í91k
Bioware už není co bývalo, přál bych si aby to bylo dokonale RPG, ale vzhledem k tomu, že nikde nečtu ani zmínku o systému, levelovani, vývoji postav, obtížnosti - klíčových faktorech RPG, tak jsem dost skeptik. Vyjmenovaný klady v hodnocení považuji za hodně úsměvný. Tyhle hry už prostě nejsou pro starý
L25u46k25á40š 43J80a42n23e59č95e13k
Radim precist nejake dalsi recenze (seznam zde - http://www.reddit.com/r/dragonage/comments/2ly4xu/dragon_age_inquisition_review_thread/ ) nebo se podivat na nepreberne mnozstvi videi z hrani (http://www.twitch.tv/bioware/profile/past_broadcasts nebo na YouTube).
Ale v rychlosti shrnu:
System - nevim co tim myslis, boje? Budto takticky pohled shora (ala DAO/NWN), "akcni RPG" z pohledu 3. osoby, nebo kombinace obojiho.
Levelovani - klasicke, zkusenosti za kazdou ptakovinu, co level to bod do jedne z abilit. Ability jsou v nekolika ruznych talentovych stromech, kazdy jich ma plus minus 13, lze kombinovat.
Vyvoj postav - pokud jde o ability, viz vyse. Pokud jde o charakter, podle toho, jak moc budou souhlasit s tim co delas. Kdyz je moc nas*res, tak odejdou.
Obtiznost - podle zvolene (casual, normal, hard, nightmare). Z toho co je videt ve videich to na Hard a Nightmare je dost narocny.
V72á57c60l45a76v 81M51a67š49a95t
"Hru hodnotilo 85 čtenářů" - To už vyšla, nebo hodnotí pouze podle recenze nebo gameplay videí ?
Jinak na hru se těším ... prvek moci a dobývání by mohl být hodně zajímavý, stejně jako základna s upgradama ...
P36a40v98e58l 57V48a51n42č11á82k
To je klasický stádoidní jev ... aby nevybočili, mečí ve stejném rytmu a klikají stejně, jako recenze. Také se na hru těším a naštěstí už se naklikanými zcestnými hodnoceními neřídím:-)
J88o77s42e92f 21J39u32h25á13s38z
Tak po několika letech přišel opět čas oprášit vzpomínky na svět Dragon Age, ze kterého si nyní pamatuji už jen střípky v podobě Alistaira nebo Morrigan. Naštěstí po nahlédnutí na stránky o Dragon si vzpomenu i na další věcí - Grey Wardens, Leliana nebo dění kolem Ostagaru.
Rád na tyto věci vzpomínám, byl to silný herní zážitek a už se těším na nový díl.
T32o91m34á47š 48K50o27z20l27í38k
Mne by hlavně zajímalo ... a to jsem se z recenze nedozvěděl, jestli trojka stále trpí neduhy dvojky. Třebas zbytečným zjednodušením rozhovorům, kdy je předem ikonkou označeno jaký typ reakce od postavy chceme. Nebo neustálým spawnováním nepřátel jakoby odnikud z ničeho, do prostoru.
J88a16r25o80s85l42a90v 80Š57i22m87o66n
Rozhovory jsou stále "kruhové" ( :) ), ale už jsem si nějak z tech všech Mass Effectů zvykl.
Nepřátelé se nespawnují. Kolik jich je na bojišti, tolik jich musíte zabít. Maximálně je někdo schovává za rohem/stromem/skálou.
K71a67m44i87l 39D38o27l80e32z11e76l
vcera jsem koupil ultimate edici, takze uvidime :)
T65o32m10á12š 90J83a72r96e76š
Ahoj, mám dotaz zda se to dá hrát jen s 1 postavou nebo je pokaždé nutné mít partu složenou ze 4 postav ?
M10i70c26h21a35l 96Ž40e44l54i26n44s35k98ý
To se dalo vždycky, ale jedna postava nemá šanci
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...
Vedoucí týmu skladníků, 13. plat, svozy #rY2hh
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Ústecký kraj
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč