Diskuze

Dragon Age: Inquisition odčinil hříchy předchozího dílu. Hraje se skvěle

Z osudové bitvy si nepamatujete nic než útržky. Jediné, co tak trochu tušíte, je spojení s monumentálním portálem na obzoru, kterým na zemi proudí zástupy démonů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na pc nehratelné.. Ovládání absolutně mimo. Nelze ovládat kameru pohybem myši, hrdinu jen klávesami...RvRvRv

0 1
možnosti

K54a95r21e36l 48V78a59n10ě18k

30. 11. 2014 17:04

Bez češtiny jaksi nemám chuť to hrát, jenom doufám, že to někdo časem přeloží.

2 3
možnosti

Přesně. Každý neumí anglicky ;-) to je realita.

0 1
možnosti

tak nevím, na čem autor hrál, ale na PC dávám 80% a to z několika důvodů

1) svět je neskutečně sterilní, NPC nikam nejdou, nic nedělají, prostředí se nemění v rámci lokace, prostě když někde má pršet tak leje, i kdyby jste tam stáli třeba týden a to mě osobně docela vadí

2)  "zkonzolované" ovládání...proboha proč??? nemůžu prostě kliknou na ranec a vybrat ho? vážně musím udělat ty zbytečný dva kroky navíc?

kde je auto attack? (jak píše martin)

izometrická kamera je k prdu a neovladatelná, strategická výhoda 0

ovládání myší v boji spíš za trest, stejně jako targeting samotný...největší sranda je, že jsem to zkoušel i na gamepadu a je to ještě větší očistec Rv

hra má sice parádní příběh, krásné lokace, perfektní postavy i výpravu, ale k čemu to když vás obtěžuje samotné ovládání, jen jako úlitba gamepadu, na kterém se to nakonec hraje stejně 10x hůř

4 0
možnosti

Proč všechny recenze na netu dávají téhle hře 90+ procent? přitom na metacritic od uživatelů člověk nečte nic jiného než hate (který nesouvisí s denuvo DRM). Ovládání na PC hraničí s nehratelností. Proč proboha odstranili autoattack? Proč se nedá myší otočit úhel kamery, jak jsme zvyklí? Proč se nedá lootovat a interaktovat s okolím kliknutím myši, jak jsme zvyklí? A především, proč takhle fundamentální problémy všichni recenzenti přehlíží? :O ...

1 0
možnosti

Bioware už není co bývalo, přál bych si aby to bylo dokonale RPG, ale vzhledem k tomu, že nikde nečtu ani zmínku o systému, levelovani, vývoji postav, obtížnosti  -  klíčových faktorech RPG, tak jsem dost skeptik. Vyjmenovaný klady v hodnocení považuji za hodně úsměvný. Tyhle hry už prostě nejsou pro starý;-)

0 3
možnosti

Radim precist nejake dalsi recenze (seznam zde - http://www.reddit.com/r/dragonage/comments/2ly4xu/dragon_age_inquisition_review_thread/ ) nebo se podivat na nepreberne mnozstvi videi z hrani (http://www.twitch.tv/bioware/profile/past_broadcasts nebo na YouTube).

Ale v rychlosti shrnu:

System - nevim co tim myslis, boje? Budto takticky pohled shora (ala DAO/NWN), "akcni RPG" z pohledu 3. osoby, nebo kombinace obojiho.

Levelovani - klasicke, zkusenosti za kazdou ptakovinu, co level to bod do jedne z abilit. Ability jsou v nekolika ruznych talentovych stromech, kazdy jich ma plus minus 13, lze kombinovat.

Vyvoj postav - pokud jde o ability, viz vyse. Pokud jde o charakter, podle toho, jak moc budou souhlasit s tim co delas. Kdyz je moc nas*res, tak odejdou.

Obtiznost - podle zvolene (casual, normal, hard, nightmare). Z toho co je videt ve videich to na Hard a Nightmare je dost narocny.

1 0
možnosti

"Hru hodnotilo 85 čtenářů" - To už vyšla, nebo hodnotí pouze podle recenze nebo gameplay videí ?

Jinak na hru se těším ... prvek moci a dobývání by mohl být hodně zajímavý, stejně jako základna s upgradama ...

5 0
možnosti

To je klasický stádoidní jev ... aby nevybočili, mečí ve stejném rytmu a klikají stejně, jako recenze. Také se na hru těším a naštěstí už se naklikanými zcestnými hodnoceními neřídím:-)

0 0
možnosti

Tak po několika letech přišel opět čas oprášit vzpomínky na svět Dragon Age, ze kterého si nyní pamatuji už jen střípky v podobě Alistaira nebo Morrigan. Naštěstí po nahlédnutí na stránky o Dragon si vzpomenu i na další věcí - Grey Wardens, Leliana nebo dění kolem Ostagaru.

Rád na tyto věci vzpomínám, byl to silný herní zážitek a už se těším na nový díl. R^

5 0
možnosti

Mne by hlavně zajímalo ... a to jsem se z recenze nedozvěděl, jestli trojka stále trpí neduhy dvojky. Třebas zbytečným zjednodušením rozhovorům, kdy je předem ikonkou označeno jaký typ reakce od postavy chceme. Nebo neustálým spawnováním nepřátel jakoby odnikud z ničeho, do prostoru.

2 0
možnosti

Rozhovory jsou stále "kruhové" ( :) ), ale už jsem si nějak z tech všech Mass Effectů zvykl.

Nepřátelé se nespawnují. Kolik jich je na bojišti, tolik jich musíte zabít. Maximálně je někdo schovává za rohem/stromem/skálou.

1 0
možnosti

vcera jsem koupil ultimate edici, takze uvidime :)

0 0
možnosti

Ahoj, mám dotaz zda se to dá hrát jen s 1 postavou nebo je pokaždé nutné mít partu složenou ze 4 postav ?

0 0
možnosti

To se dalo vždycky, ale jedna postava nemá šanci

0 0
možnosti