Diskuze
Mezi násilím ve hrách a skutečném světě není spojitost, tvrdí vědec
Děkujeme za pochopení.
M47i24c64h78a69l 18P67a27v48l25á40t
Konecne nekdo vedecky podchytil realitu.I pres smrtici kombinaci Dooma a Carmageddonu totiz nikdo z mych znamych nikoho nerozrezal motorovou pilou, ani nedal kombo bonus na tramvajove zastavce (coz se napr. o sl. Hepnarove, ktera v zivote nevidela pocitac, tak nejak rict neda).
M86a82r55t34i48n 28Ž51e76l16i70n16s54k52ý
Vzdyt to snad bylo uz spoustu krat ve zpravach, jak nekteri jedinci, co spachali zlocin, se odvolavali na to, ze chteli prozit to, co ve hre. Nedavno se psalo o islamistech z ISIL ze rikaji, ze je to lepsi nez Call of Duty, ponevadz je to v realu. Ja osobne si pri hrani hry dokazi velice dobre predstavit, ze mentalne jednodussi a moralne labilnejsi jedinec nemusi realisticke herni prostredi od reality az tak odlisovat a sve nadseni muze klidne prevest do realithy.
A nezlobte se, ale tak jedoduchy, nesmyslny pruzkum a delat z nej zavery ...
Nově zpracoval vlastní studii, ve které porovnává čas trávený s hraním her v letech 1996 až 2011 s mírou násilí mladistvých za stejné období.
... aby z nej mohl udelat zaver, tak by musel porovnat tento stav i se stavem ve spolecnosti bez her. Trebas by se bez her kriminalita snizovala, nebo nektere jeji druhy.
V81o23j54t36a 52P85a20t65k69o42s
Odkaz nebo se to nestalo. 99% islamisů z ISIL v životě nesedělo u počítače, můžete mi říct, jak tyhle lidi ty počítačové hry ovlivnily? A pokud někdo opravdu řekl to o CoD, tak to byl jeden z těch zfanatizovaných muslimů ze západu, kteří se tam rozhodli odjet. Ti tam ale opravdu nejeli na základě toho, že by je zfanatizovalo hraní počítačových her, ale spíš výplach mozku imána z nejbližší mešity.
L21i88b92o17r 35D63a74v94i45d
"Vědec" - hlupák k pohledání. Stále se stupňující zločinnost tedy přišla do celého světa náhodou!
P36e80t32r 44J69a48r75o70š
lidi je vic, lide chudnou, vetsina z tech kriminalniku nema doma vubec pocitac.
je to stejne kratkozraky nazor, jako kdyby jste tvrdil ze mame vic dopravnich nehod a smrtaku, protoze dnesni auta jsou nebezpecnejsi nez ta pred 30 lety.
M18a69r88t26i59n 12Ž48e97l27i36n73s64k90ý
Otazkou je, k cemu je vyrabeni her, kde muze clovek zit nemoralni-kradeze, zabijeni nevinnych a pod. zivot. Slusny clovek to hrat nebude a toho labilniho to snad muze zvyklat.
J80a16n 41P58i17c85k10a
Tak ten článek mě připoměl pratetu. Ta říkala jak za komunismu bylo dobře, protože měli televizi a za první republiky jenom rádio :-( Jenže na rozdíl od autora jí tou dobou bylo 92let a tak se to dalo brát s nadhledem :-)
J90a19n 65P14i20c48k57a
ono tu nejde příspěvek smazat :-(. Tohle patřilo k jinému článku...
J10i52ř40í 60K85o54c19u17r36e10k
Jaképak počítačové hry hrál v mládí třeba takový Mengele, Karadžič, Mugabe, Breivik? Asi v mládí příliš sledovali Toma a Jerryho... teda až na toho Mengeleho. A zakladatele KuKluxKlanu...
J40a54n 15K66a19r67e42l 20N27o12v36a62k
njn je videt, ze to nesledujete.. Breivik napr CoD
P56a67v52e26l 48J17a17s69t69r53á51b72e23k
je mi 38 let a na hrách jsem vyrustal, pocinaje od amigy, kterou mám porád doma dokonale funkcní, nyní mám doma dva počítače a PS3, hrál jsem vše od bojovek po strategie, nyní je času málo, rodina má přednost, jsem rád, když si sednu večer k nějaké hře, ale to jsem odbočil, za celou dobu hraní by mě nenapadlo, vzit zbran a jit někoho zastřelit, není možné sloučit virtualni a realný svět dohromady, pořád mě nenapadá nějaká spojitost mezi násílím ve hře a realitou, jedině za předpokladu, že je člověk nemocný a hra by fungovala jako spoušteč, ale i tak mě to přijde přitaýené za vlasy
P69e45t75r 51J13a58r72o78š
jenze vy nejste odbornik a tudiz je vas nazor irelevantni. i kdyz s vami plne souhlasim.
J41a28r61o79s43l81a51v 33R92e91z46n30i47k
Vědec požádal mocenské síly na základě jakéhosi pofidérního výzkumu o co???? No to je síla. Takových výzkumů jsou haldy , protichůdné.....
J94a71k18u69b 15P12e10e66t
Za poslední dobu tu byli clananky o starsich hrach... a v diskuzích se objevil i názor, ze jedna z temnych stranek herního prumyslo bylo (v jeho zlatych casech) prave napadani,ze hry zpusobujou agresivitu a nasili... Je velmi zajimave,jak roste herni prumysl a tudíž i zisky,tak se najednou karta obraci zhruba ve stejnem tempu...
Nevim jestli si myslej, ze lidi jsou uplny idioti nebo, ze nikoho nenapadne se nad timto zamyslet, ale je to další z dukazu, ze dnes jde jen a jen o prachy... Protože i dnes se najde hromada lidi co verej tomu, ze hry muzou za nasili, ale dnes uz je není nejak slyset...naopak dnes slyšíte cim dal casteji názory zcela opacne, jen kupujte a kupujte nase hry a cim vic tim lip : ). CoD je zarnym prikladem rejzovani na nicem...
Podle me hry, stejne tak jako filmy ovlivnuji člověka hodne,ale zalezi na cloveku co si z toho vezme.... Ze stejného filmu si clovek muze vzit inspiraci nebo naopak ponauceni a zalezi na tom konkretnim cloveku,jeho osobnosti,vyzralosti,vychove a tak...tohle se proste jednoznacne neda rict,kazdej jsme prece original :)
To by mohli rovnou zakazat natáčet horory a akcni filmy :D
PS.: temi zlatymi casy herního prumyslu jsem mel na mysli konec 8¨0. a první polovina 90. let, kdy hry byli proste pecky, porad bylo něco nove a ve Score se používalo slovo pařan :) Dnesni podoba herního,ale i filmového a hudebního prumyslu je zalostna. Dnes se vse merijen podle toho kolik to hodi penez... V dnesni době uz asi nevznikde zadna herni legenda :( Ale na druhou stranu to chápu, jelikož temata a napady jsou vicemene vycerpane a stokrát opakovene, dřív bylo vse nove a tudíž naprosto paradni :) Dnes jsou to jen tuctove elementy,ktere dlouho zname...
P40e85t13r 42J52a48r31o65š
myslim ze se muzu povazovat za oldschool a na stare hry nedam dopustit. ale legendy mezi dnesnimi hrami jsou. namatkou WoW, Borderlands, DOTA
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...