Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Blizzard o vývoji Warcraftu 4: Nevylučujeme ho

Třetí díl Warcraftu citelně inovoval strategický žánr. Tradiční formulku totiž doplnil o hrdiny, kteří mohli získávat úrovně a bylo je možné vybavovat předměty. Pro řadu hráčů se tak titul stal vůbec nejoblíbenějším zástupcem žánru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P79a80v66e28l 40L22o20v88e80c 2514286391688

Warcraft I tuším nevytvořil tento model strategie a Warcraft III rozhodně nebyl první hrou - strategií, kde byli hrdinové, co se navíc dali vybavit předměty - vzpomínám na Rival Realms, kterýžto jsem kdysi hrál jako demo, u nás se tuším koupit nedal a když jsem jej sehnal v zahraničí, už jsem jej nedokázal spustit - hardware...

+1/0
13.11.2014 9:06







Najdete na iDNES.cz