Diskuze

Blizzard o vývoji Warcraftu 4: Nevylučujeme ho

Třetí díl Warcraftu citelně inovoval strategický žánr. Tradiční formulku totiž doplnil o hrdiny, kteří mohli získávat úrovně a bylo je možné vybavovat předměty. Pro řadu hráčů se tak titul stal vůbec nejoblíbenějším zástupcem žánru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P66a10v51e46l 59L56o98v81e85c

13. 11. 2014 9:06

Warcraft I tuším nevytvořil tento model strategie a Warcraft III rozhodně nebyl první hrou - strategií, kde byli hrdinové, co se navíc dali vybavit předměty - vzpomínám na Rival Realms, kterýžto jsem kdysi hrál jako demo, u nás se tuším koupit nedal a když jsem jej sehnal v zahraničí, už jsem jej nedokázal spustit - hardware...

1 0
možnosti