Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Herní průmysl roste čtyřikrát rychleji než ekonomika USA

Součet průměrného platu a firemních benefitů za rok se ve Spojených státech pohybuje okolo 95 tisíc dolarů. To je dohromady okolo 1,9 milionu korun na osobu. V USA však mezi firemní benefity může patřit například i zdravotní pojištění či důchodové připojištění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a31n 15Š46l69é68g87l 8232260708483

Za nepřímé zaměstnance bych spíš považoval třeba za serverové administrátory. Různé firmy co jsou outsourcovány pro potřebu herních firem atd...

0/0
15.11.2014 20:49

P48e66t82r 40H83o23l43e69č12e96k 7140622106824

Kdyby jen ten nárůst byl znát na kvalitě. Naprostá většina her vychází jako nedodělky (viz momentální AC Unity), často postrádají atmosféru, na PC bývají špatně optimalizované. A prodeje zaručuje masivní reklamní masáž. Kolikrát jste si za poslední 2 roky koupili hru, která slibovala všechno možné, byla všude propagovaná, vypadala slibně, a nakonec po 2 hodinách hraní jste zjistili, že máte v ruce nemastný, neslaný kus softwaru optimalizovaný (jak hardwarově, tak ovládáním) pro PS nebo xbox, znechuceně to vypli? A vrátili se k HoMaM 3, NfS UG2, Oblivionu, Caesar 3, AoE 2, BG 1 a 2, NWN? Já mockrát. A je mi líto, že to šlo tímhle směrem. Oslovit co nejvíc lidí, prodat jim zajíce v pytli. A za rok znovu. Kdyby se nebáli trochu riskovat, řešili hratelnost, optimalizaci a příběh místo maximální kvality zobrazení (která prvních 5 patchů stejně funguje jenom někde), maximálního výdělku (který po nich žádají vlastníci studií) a rychlosti vývoje hry.

0/0
14.11.2014 1:08







Najdete na iDNES.cz